Yeahhh she isquote:
goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Treehut362 op 01-11-2020 18:23:47 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Dat cypher zie ik bij meer videos in mijn playlists, geen idee wat het betekendquote:Op zondag 1 november 2020 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ik zag toevallig gisteren dat ze in een cypher zat![]()
En hier het origineelquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:18 schreef Moonlight het volgende:
Ik was echt onder de indruk van deze clip toen ik klein was
Dankje!quote:
betekent freestyle of een soort jam met elkaar maar iig meerdere artiesten bij elkaarquote:Op zondag 1 november 2020 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat cypher zie ik bij meer videos in mijn playlists, geen idee wat het betekend![]()
Ah ja, daar heb ik meer videos vanquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
betekent freestyle of een soort jam met elkaar maar iig meerdere artiesten bij elkaar
:meer genot met meer mensen (als het goed isquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik meer videos van
Ik hou van van die freestyle jam dingenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
:meer genot met meer mensen (als het goed is![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |