Cultuurbaarbaartje jij Haha Die zijn toch legendarisch, althans mijn generatie iigquote:
Ja ik ben ook wel fan van die oude klassiekers eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2020 07:51 schreef Marsenal het volgende:
Zonder te lezen meteen op Goldfinger geklikt, grappig dat deze momenteel ook bovenaan staat
Ja ben ook wel beetje fan van view to a kill. Duran-duran is het niet. Niet eens echt een bekende band verder volgens mij. Maar vindt het ook een cool liedje.quote:Op zondag 1 november 2020 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goldfinger for sure. A view to a kill als verdienstelijke tweede.
Bij mij wel. Duran Duranquote:Op zondag 1 november 2020 10:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ben ook wel beetje fan van view to a kill. Duran-duran is het niet. Niet eens echt een bekende band verder volgens mij. Maar vindt het ook een cool liedje.
Ik ken ze niet echt, ja van het bond liedje wel. Maar niet van anderen. Zal eens opzoeken wat ze nog meer hebben op spotifyquote:
Oja die klinkt bekend wel nu ik hem hoor. Maargoed dit is mss net ook beetje voor mijn tijd hoor. Want die bond film kwam uit denk toen ik 5 was ofzo.quote:Op zondag 1 november 2020 10:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Duran DuranWas trouwens wel een redelijk bekende band hoor
Deze ken je vast wel.
Owh die heb ik over het hoofd gezien dan, kan ze helaas niet meer aanpassen volgens mijquote:
Niks aan te doen, dan doen we het met de rijtjes die er staan!quote:Op zondag 1 november 2020 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Owh die heb ik over het hoofd gezien dan, kan ze helaas niet meer aanpassen volgens mij
Je bent de belangrijkste dus vergeten...quote:Op zondag 1 november 2020 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
Owh die heb ik over het hoofd gezien dan, kan ze helaas niet meer aanpassen volgens mij
Niet helemaal mijn ding, maar Duran Duran was juist een hele grote band in de jaren 80.quote:Op zondag 1 november 2020 10:33 schreef kree het volgende:
Duran-duran is het niet. Niet eens echt een bekende band verder volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |