Haha, hutspot. Goeie
@Blues, ik moest hardop gniffelen. Thanks voor de mention voor Candaas!
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:@:vlindertje89 : kan ook een allergie zijn, ziet eruit als een hotspot. En dan moet je uitvinden waar ze allergisch voor is. Wat, naar ik begrijp, best een klus kan zijn, maar medicatie kan helpen de supymptomen te onderdrukken.
Eerst testen op schimmel is verstandig. Als poes er heel veel aan zit zou je de Cone Of Shame kunnen overwegen.
Meestal hebben beestje minder last van hun gebreken dan wij dat hebben /recente ervaring

Dat noemde de dierenarts inderdaad ook, als t geen schimmel is mss daarnaar kijken. Ik heb alleen niet de indruk dat 'ie jeuk heeft. En het is ook alleen deze ene plek, de dierenarts zei dat bij voedselallergie meestal meer plekken zijn. Zou wel klote zijn, want ze krijgen brokjes met zwijn en kip en natvoer zes verschillende smaken (elke twee dagen een andere smaak blik) met ik geloof alles bij elkaar kip, kalkoen, rund, lam en zalm erin.. al ruim een jaar ook wel exact deze brokjes en natvoer-blikken.
Lastige is dat kat er zelf niet aan zit (kan er niet bij zelf, alleen met poot bij krabben maar dat zie ik m nauwelijks doen) maar broer dus wel

al zou die cone daar alsnog wel bij kunnen helpen, dan kan broer er ook niet meer bij denk ik. Moet ik wel kijken of die cone dan niet juist precies op dat plekje zit.. maar goeie wel om te overwegen, want overdag de hele dag politie agent spelen is ook niet echt haalbaar

Ja, jouw kittens hebben ook pech zeg. Wat een jubileumnest.. Fijn dat zij er ook niet al teveel last van lijken te hebben zelf. En dat het herkenbaar is er als baasje meer last van te hebben dan zij