Zolang het volledige aluminium cups zijn niet. Aan andere combinaties van materialen zou ik niet beginnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
Zijn jullie niet bang dat je apparaat stuk gaat met niet-nespresso cups?
Nog niks van gemerkt sinds een half jaar. Wel is het lekbakje 2x sneller vol dan met nespresso-cups (l'or)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
Ja dat had ik ook met mijn vorige apparaat. Kon dat ding om de 2 dagen leeggietenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt sinds een half jaar. Wel is het lekbakje 2x sneller vol dan met nespresso-cups (l'or)
L'or is van Douwe Egberts en deze cups zijn ook volledig van aluminium dus zullen geen problemen geven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt sinds een half jaar. Wel is het lekbakje 2x sneller vol dan met nespresso-cups (l'or)
Geen problemen verder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
L'or is van Douwe Egberts en deze cups zijn ook volledig van aluminium dus zullen geen problemen geven.
Wat is het voordeel van koffieprut in de planten? Bemesting?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Geen problemen verder.
Alleen gooien wij de koffieprut tussen de planten ... en bij de l'or-cups zit er dan nog een papieren rondje in de cup ...
"Verbetering van de grond"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van koffieprut in de planten? Bemesting?
En nee ik maak mij geen zorgen, de voor en achterkant is van aluminium. Met volledig plastic heb ik wel meer angst.
ja graag!quote:Op maandag 25 januari 2021 13:30 schreef Fugue het volgende:
Ik heb een kortingscode voor 15 euro korting bij een bestelling van min. 100 capsules. Geldig tm 31 maart. Kan ik daar iemand blij mee maken?
Ik heb wel eens een nieuwe Magimix gehaald. Kostte iets van ¤ 100, maar dat had ik er ondertussen al drie keer uitgehaald met goedkopere cupjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
Inmiddels gebruik ik sinds 2 jaar alleen nog aluminium cups, maar daarvoor 2 jaar plastic cups. Nooit problemen gehad, op af en toe een ingedeukte cup na.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van koffieprut in de planten? Bemesting?
En nee ik maak mij geen zorgen, de voor en achterkant is van aluminium. Met volledig plastic heb ik wel meer angst.
Ik gebruik niet-Nespresso cupjes al jaren (van de Action), en mijn Nespresso-machine doet het nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
Heb nu die van Starbucks maar ik las dat je garantie vervalt als je apparaat dan het loodje legtquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik gebruik niet-Nespresso cupjes al jaren (van de Action), en mijn Nespresso-machine doet het nog steeds.
Naja die van mij heb ik in 2017 bij Koelbloe gekocht dus de garantie is inmiddels sowieso al vervallenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb nu die van Starbucks maar ik las dat je garantie vervalt als je apparaat dan het loodje legt
Met mijn vorige deed ik het ook maar die ik nu heb is net 2 maanden oud en duurquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja die van mij heb ik in 2017 bij Koelbloe gekocht dus de garantie is inmiddels sowieso al vervallen
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mijn mijn vorige deed ik het ook maar die ik nu heb is net 2 maanden oud en duur
Zolang je maar volledig aluminium cups gebruikt is er ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Zou ook huiverig zijn met een nieuwe machine, dus ligt niet perse aan jou.
Ik heb gewoon het geluk dat ik zo'n Krups uit 2017 heb. De cupjes van de Action zijn echt supergoed en -lekker voor de lage prijs die je daar betaalt, dus zolang deze het nog doet...(ik weet dat de Action dicht is maar heb sowieso een voorraad van hun cupjes thuis)
Als deze naar de klote gaat, zou ik bij een nieuwe ook wat voorzichtiger aan doen. Alhoewel ik niet echt snap wat er precies kapot kan gaan, want niet-Nespresso cupjes van tegenwoordig en echte cupjes lijken best wel veel op elkaar (op de kleuren en logo's na natuurlijk).
Ik kocht eerst ook alleen starbucks, maar nu met het thuiszitten en sloten koffie toch wel aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb nu die van Starbucks maar ik las dat je garantie vervalt als je apparaat dan het loodje legt
Ze kunnen het natuurlijk niet bewijzen maar ze kijken wel naar je bestelhistorie bij hun als je bij de klantenservice komt met een probleem aan je machine.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Starbucks wordt onder licentie geproduceerd door Nespresso.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kocht eerst ook alleen starbucks, maar nu met het thuiszitten en sloten koffie toch wel aardig aan de prijs.
En dan drinken wij er ook nog zo ontzettend veel opgeschuimd melk door dat alles een beetje hetzelfde proeft![]()
Dus nu sinds een tijdje èèn of ander cheapie merk wat volgens mij niet alu is en volgens mij heb ik het er al 100x uit als mijn apparaat nu stuk gaat.
Zou gelijk een mooi excuus zijn om een los apparaat/schuimer te kopen, valt me toch wel tegen dat mijn schuim niet koud kan.
Weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:25 schreef Loll het volgende:
[..]
Starbucks wordt onder licentie geproduceerd door Nespresso.
Nescafé is er nu ook. Ook originele capsules van Nestlé.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:25 schreef Horsemen het volgende:
Starbucks cups komen gewoon uit de Nespresso fabriek dus zijn prima, ook voor de machine.
Klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nescafé is er nu ook. Ook originele capsules van Nestlé.
Brazil is lekker bakkie! En laatst persoonlijke bonus 2,50 euro voor een doosje
Mag je nu ook de recycle zak afgeven nu de appie verkooppunt van Nespresso is geworden?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Klopt.
Vooralsnog alleen verkrijgbaar bij de AH. Al een paar keer een gratis doosje meegeleverd gekregen bij de bezorgde boodschappen.
Volgens mij is AH geen verkooppunt van Nespresso geworden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:56 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Mag je nu ook de recycle zak afgeven nu de appie verkooppunt van Nespresso is geworden?
Heeft de Lidl ook iets dat lijkt op Arpeggio van Nespresso?quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik drink makkelijk die van de lidl.
Vorige maand shitload aan monin gekocht en dan in combinatie met 75% melk boeit het merk niet meer.
Anders heb ik het liefst starbucks blonde of chairo van nespresso zelf.
Ik vond douwe egberts en cafe royal echt smerig.
Zal eens checken, thanks. De voorraad gaat hard nu met thuiswerkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien viola van de lidl? denk dat dat het meest in de buurt zal komen.
Ja met melk snap ik dat het weinig uitmaakt maar ik drink het zwart.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik drink makkelijk die van de lidl.
Vorige maand shitload aan monin gekocht en dan in combinatie met 75% melk boeit het merk niet meer.
Anders heb ik het liefst starbucks blonde of chairo van nespresso zelf.
Ik vond douwe egberts en cafe royal echt smerig.
Dat zijn ze inderdaad niet. ze verkopen de Starbucks en de Nescafé maar niet de originele Nespresso capsules. Als ze dat wel doen werkt het hetzelfde als bij sommige Jumbo's een soort paralelverkoop. Mijn Jumbo verkoopt ze ook voor anderhalf keer de prijs bij Nespresso.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:59 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Volgens mij is AH geen verkooppunt van Nespresso geworden.
Oké, net als bij bijvoorbeeld de Makro. Daar kwam ik ze enige tijd geleden ook tegen en ook met een hogere prijs als bij Nespresso zelf.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mijn Jumbo verkoopt ze ook voor anderhalf keer de prijs bij Nespresso.
Mwoa, vooral een makkelijk door oorbaar voor en achterkantje is denk ik belangrijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zolang je maar volledig aluminium cups gebruikt is er ook niets aan de hand.
Wat is het voordeel van koude schuim?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik kocht eerst ook alleen starbucks, maar nu met het thuiszitten en sloten koffie toch wel aardig aan de prijs.
En dan drinken wij er ook nog zo ontzettend veel opgeschuimd melk door dat alles een beetje hetzelfde proeft![]()
Dus nu sinds een tijdje èèn of ander cheapie merk wat volgens mij niet alu is en volgens mij heb ik het er al 100x uit als mijn apparaat nu stuk gaat.
Zou gelijk een mooi excuus zijn om een los apparaat/schuimer te kopen, valt me toch wel tegen dat mijn schuim niet koud kan.
De groene bellarom van de Lidl, ik vind ze serieus geweldig lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ze kunnen het natuurlijk niet bewijzen maar ze kijken wel naar je bestelhistorie bij hun als je bij de klantenservice komt met een probleem aan je machine.
Sommige van die Starbuck zijn nog wel ok qua smaak maar bij veel van die alternatieve merken vind ik de koffie gewoon minder lekker. Ik had laats Segafredo cups (waren in de bonus bij de Appie) best een gerenomeerd merk en dat viel me erg tegen qua smaak. En zo heb ik dat bij bijna alle alternatieven die ik geproefd heb. Alleen die DE dingen zijn nog wel aardig. Maar die Lidl cupjes, drink dan gewoon senseo, gatver.
Lekker als je ijskoffie maaktquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van koude schuim?
Ik drink graag ijskoffie met extra dik schuim. Dus 25% melk 50% schuim en 2 blonde espresso shots. Nu is mijn melk warm (want ik heb zo'n instant melk opschuim geval) en moet ik een shitload aan ijs gebruiken om het koud te maken. Als je het dan niet snel drinkt dan is het te waterig, zou liever minder ijs gebruiken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van koude schuim?
Helder! Dan snap ik het inddquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik drink graag ijskoffie met extra dik schuim. Dus 25% melk 50% schuim en 2 blonde espresso shots. Nu is mijn melk warm (want ik heb zo'n instant melk opschuim geval) en moet ik een shitload aan ijs gebruiken om het koud te maken. Als je het dan niet snel drinkt dan is het te waterig, zou liever minder ijs gebruiken.
Prima te drinken hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef hierissieweer het volgende:
Wie heeft er ervaring met de Douwe Egberts (Lungo)cups qua smaak?
Mijn Lidl cups zijn op en wil liever niet nu de Lidl in.
Goor, echt heel goor vind ik DEquote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef hierissieweer het volgende:
Wie heeft er ervaring met de Douwe Egberts (Lungo)cups qua smaak?
Mijn Lidl cups zijn op en wil liever niet nu de Lidl in.
bedoel je die Buenos Aires en Shanghai. Ik dacht dat dat twee heel nieuwe warenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:42 schreef Loll het volgende:
Er zijn nieuwe specials beschikbaar 👌🏻 Deze week maar is snel bestellen voordat ze op zijn.
Er zijn er nu 4 ik ging er trouwens vanuit dat het tijdelijk is maar ik twijfel nu.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:51 schreef Karstman het volgende:
[..]
bedoel je die Buenos Aires en Shanghai. Ik dacht dat dat twee heel nieuwe waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |