Ik vind die van L'Or het lekkerst. (Profondo, sterkte 8). Voordeel is ook dat je die tegenwoordig in aluminium cupjes hebt, zodat je apparaat ze makkelijker perforeert, en de kans dat je apparaat kapot gaat ook een stuk kleiner wordt. Nadeel is wel dat ze niet noemenswaardig goedkoper zijn dan de echte (33 vs 37 cent), dus ik koop ze alleen in de bonus.quote:Op zondag 17 september 2017 07:54 schreef hierissieweer het volgende:
Welke nep cupjes zijn het lekkerst, dat mag van uit de supermarkt of online bestellen zijn

Ik ben fan van de Perla-cupsquote:Op zondag 17 september 2017 14:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vind die van L'Or het lekkerst. (Profondo, sterkte 8). Voordeel is ook dat je die tegenwoordig in aluminium cupjes hebt, zodat je apparaat ze makkelijker perforeert, en de kans dat je apparaat kapot gaat ook een stuk kleiner wordt. Nadeel is wel dat ze niet noemenswaardig goedkoper zijn dan de echte (33 vs 37 cent), dus ik koop ze alleen in de bonus.

Zijn ook nooit meer in de bonusquote:

Ook in aluminium?quote:

Nooit geprobeerd! Als iemand het weet...quote:

Denk het wel. In ieder geval vaker dan die lepelquote:Op zondag 17 september 2017 11:53 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit. Maar zou je het ook gebruiken?

Haha dat lijkt me ook wel. Maar ik zie het gewoon niet zo voor me, dat je de visite vraagt of ze een bakje koffie willen en vervolgens je schort aantrekken..quote:Op maandag 18 september 2017 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Denk het wel. In ieder geval vaker dan die lepel

Oh, ik ga het niet gebruiken voor de koffiequote:Op maandag 18 september 2017 10:08 schreef Funkel het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me ook wel. Maar ik zie het gewoon niet zo voor me, dat je de visite vraagt of ze een bakje koffie willen en vervolgens je schort aantrekken..

Sterker nog, wij kregen vorige week nog een pakje van die zomerse ijskoffies meequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:09 schreef k_man het volgende:
Alwéér? Die barista-smaakjes zijn amper uit het assortiment

Heb je de stopwatch erbij gehouden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:37 schreef maily het volgende:
Partner drinkt ristretto en ik dulsao; zijn koffie duurt 30 seconden en de mijne 15

Ja dat is de business versie, heb ik wel vaker op vergaderlocaties gezien.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Op mijn werk hebben we ook Nespresso, geen cups, maar soort folie gesealde senseo pads.
Dikker gepakte cups, dan stroomt het water er minder hard door dan krijg je dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:54 schreef maily het volgende:
[..]
Toen me het verschil opviel heb ik het op de klok van de magnetron bijgehouden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |