SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen expert van maar geen steun betekent dat ze geen geld hebben, dan ben je best wel failliet denk ik zo, ze zullen ook wel wat schulden hebben
grootste maatschappij op schiphol is KLM volgens mij..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Schiphol zal toch wel bergen laaggeschoold en een handjevol hooggeschoold personeel nodig blijven hebben zonder de KLM, opgelost.
Is het zonder de KLM ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?
Het gaat toch niet alleen om het bedrijf zelf maar wat het allemaal meebrengt
In dat gat springen wel andere maatschappijen hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste maatschappij op schiphol is KLM volgens mij..
ook schiphol krijgt dan een gat in de begroting..
Van wat ik heb begrepen is schiphol klm ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zonder de KLM ook wel.
zoals het op het nieuws gebracht werd zijn ze voor een zero tolerance beleid...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?
Het gaat toch niet alleen om het bedrijf zelf maar wat het allemaal meebrengt
johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals het op het nieuws gebracht werd zijn ze voor een zero tolerance beleid...
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
ja natuurlijk maar schiphol brengt ons wel veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.
Idd. uitstraling is de nederlandse economie. dat weet elke fokker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.
Ooit heette het "Indië verloren: Rampspoed geboren" maar daar zijn we ook best aardig uit gekomen dacht ik. Dit is ook het eind van de wereld nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar schiphol brengt ons wel veel.
Ah oh ja. De Man Die Nederland Draaiende Houdtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd. uitstraling is de nederlandse economie. dat weet elke fokker!
Of een toeleverancier van eten en brandstof nu een blauw vliegtuig bevoorraden en tanken of een groen vliegtuig maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is schiphol klm ...
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiratenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een toeleverancier van eten en brandstof nu een blauw vliegtuig bevoorraden en tanken of een groen vliegtuig maakt niet zoveel uit.
Maar scheelt natuurlijk wel aan de hele rambam eromheen zoals kantoorpersoneel en HR en zo.
Hmm ja das ook weer zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit heette het "Indië verloren: Rampspoed geboren" maar daar zijn we ook best aardig uit gekomen dacht ik. Dit is ook het eind van de wereld niet
Prestige vooral he. De oudste luchtvaartmaatschappij ter wereld en zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja das ook weer zo.
maar als zon groot bedrijf als klm valt is dat wel erg.
Chinaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiraten
die hebben wellicht geld, maar gaan nu echt niet zo'n gat vullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiraten
Dit is niet het enige gat he. Overal ter wereld staan er luchtvaartclubs op instorten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben wellicht geld, maar gaan nu echt niet zo'n gat vullen
nee, andere golflengtequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
zou het wifi signaal de bluetooth verbinding kunnen verstoren?
k heb net sushi besteldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Weet niet waar ik zin in heb om te eten.
uiteraard..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet het enige gat he. Overal ter wereld staan er luchtvaartclubs op instorten.
Ik weiger dat te gelovenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard..
de hele luchtvaart zal moeten evolueren om te overleven.
zoals het was gaat het niet meer worden,
Dat ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
zoals het was gaat het niet meer worden,
kan jij dan nog al je reisjes doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eensOverigens hoeft dat niet noodzakelijk iets negatiefs te zijn natuurlijk. Een luchtvaartsector met alleen maar gezonde bedrijven, alleen maar passagiers die de werkelijke kosten kunnen betalen, zal veel beter zijn voor het milieu en zo
En dan kunnen Tokkie en Trekkie maar niet voor een tientje naar de costa's
![]()
Gewoon de Nederlandse kusten volbouwen met vakantieparken voor Henk en Ingrid, kunnen de mensen wat wat meer geld ook wat relaxter naar zonnige oorden vliegen, goed voor de Nederlandse economie en het milieu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eensOverigens hoeft dat niet noodzakelijk iets negatiefs te zijn natuurlijk. Een luchtvaartsector met alleen maar gezonde bedrijven, alleen maar passagiers die de werkelijke kosten kunnen betalen, zal veel beter zijn voor het milieu en zo
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
kan jij dan nog al je reisjes doen?
Dat wee ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorEn anders ga ik gewoon met de trein of zo. Zo veel vloog ik toch niet pre-corona?
dood aan alle wizzair' s, Ryanair's ed van de luchtvaart..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ja en dan zitten die nog steeds gewoon vol hoor die vluchten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vliegreizen buiten de EU worden gewoon >¤5000 -
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vliegreizen buiten de EU worden gewoon >¤5000 -
Waarom doen we dat niet gewoon nu al dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zitten die nog steeds gewoon vol hoor die vluchten.
2 of 3 vluchten per week dan idd wel jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zitten die nog steeds gewoon vol hoor die vluchten.
of de auto of de bus of gewoon wat dichterbij met vakantie tsjongejonge zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:49 schreef mschol het volgende:
maar goed, treinreizen gaan er ook onder lijden, dan pakken meer mensen de trein en dat wordt dan ook meer onbetaalbaar
Ah jawel joh gewoon even de loungeset op MP zettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7500 euro om naar Thailand te vliegen, dan ga je nog steeds toch?
Omdat vliegen zo goedkoop is geworden dat Henk en Ingrid het ook kunnen betalen, dat mag er weer vanaf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom doen we dat niet gewoon nu al dan?
neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7500 euro om naar Thailand te vliegen, dan ga je nog steeds toch?
Weg met Henk en Ingrid, we willen alleen nog maar kwaliteitsmensen in dit landquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat vliegen zo goedkoop is geworden dat Henk en Ingrid het ook kunnen betalen, dat mag er weer vanaf.
maar een succesvol leven is zo subjectiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Verre reizen maken mag wel weer een beloning worden voor een succesvol leven.
jaaaa lekker mensen uitbuitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:03 schreef Karzai het volgende:
Denk dat juist die cheap-ass maatschappijen overleven, die werken allemaal met flexcontracten en hebben veel lagere kosten
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
HONGER en issam de bezorger fietst niet door
Die issam toch. Staat de staak al klaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die issam toch. Staat de staak al klaar?
VIESDIKKE BITTERBALLEN MET MAYOquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIESDIKKE BITTERBALLEN MET MAYO![]()
![]()
Hey halve.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIESDIKKE BITTERBALLEN MET MAYO![]()
![]()
Issam klinkt als iemand die vieze dingen doet met sushi onderweg, zo zijn ze.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
Als je Issam zijn naam nou omdraait en op zijn Limburgs uitspreekt lijkt het net alsof je het over een bekende voetballer hebt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Issam klinkt als iemand die vieze dingen doet met sushi onderweg, zo zijn ze.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Issam klinkt als iemand die vieze dingen doet met sushi onderweg, zo zijn ze.
Nom nom nom sushi eten en daarna een avondje vol scheten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Suske en Wiske en de Schimmige Sushi
Als Issam de flesjes shoarmasaus bij zijn broer heeft gevuld, heeft hij nog genoeg over voor de sushi.quote:
Maar is de lucht bij jou ook oranje?https://www.bndestem.nl/m(...)in-fabriek~a723082f/quote:
Nope, niks te zien dit keer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is de lucht bij jou ook oranje?https://www.bndestem.nl/m(...)in-fabriek~a723082f/
Oh je kunt nog lachen. Dan zal het wel goed gesmaakt hebbenquote:
Oh vreemd wel, hier zijn nu ook de straten zonder straatverlichting helder verlichtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, niks te zien dit keer.
Goed bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, nog even naar de brievenbus geweest. Alweer richting de 11.000
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh vreemd wel, hier zijn nu ook de straten zonder straatverlichting helder verlicht![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een extra r is ze ineens van adel.
Ja en om windmolens te mogen plaatsen zouden ze een zonnepark plaatsen, maar daar kunnen ze geen locatie voor vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En mensen trouw hun afval scheiden voor een beter milieu terwijl ze daar even het halve holoceen de lucht in blazen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En mensen trouw hun afval scheiden voor een beter milieu terwijl ze daar even het halve holoceen de lucht in blazen.
Alleen mensen in jouw dorp? Ik heb mijn vader daar niet over gehoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en om windmolens te mogen plaatsen zouden ze een zonnepark plaatsen, maar daar kunnen ze geen locatie voor vindenAls 'compensatie' mag je nu energiebesparende dingen als lampjes en verlengsnoeren bij een webshop bestellen
Armarantha klinkt meer alsof ze een leger heeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een extra r is ze ineens van adel.
Ik ben daar opgegroeid en ben 42quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gemiddelde levensverwachting 40 jaar
Ooit ga ik er aan toekomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
Heb dat prison architect maar gedownload voor de iPad
Ja volgens mij wel, moet nog eens kijken of ik die brief er van kan vinden, doe ik morgen wel ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen mensen in jouw dorp? Ik heb mijn vader daar niet over gehoord
De wind waait alleen meestal richting waar jij nu woont, dus daar heb je er meer last vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben daar opgegroeid en ben 42
*kuch*quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wind waait alleen meestal richting waar jij nu woont, dus daar heb je er meer last van
oh die bewaakt het huis dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk goed maar ben ver van Yoda vandaan nu.
Ze eet dan ook wel regelmatig sushi.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze eet dan ook wel regelmatig sushi.
Nog steeds best erg dacht ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
k ben echt benieuwd hoe erg dat overbieden op huizen nou is tegenwoordig
Hier zie dit zijn allemaal codes waar opgesloten kinderen mee bedoeld wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel kost een enkeltje gras met hark?
Grijsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel kost een enkeltje gras met hark?
Wie, wat, waar, wanneer, waarom?quote:
2e gratis in de bonus toch?quote:
Ja 😇quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh die bewaakt het huis dus
Of gewoon dinsdagochtend met een zak tuinaarde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Het is boven, in het meest vreemde geval is het tapkraan
dat heb ik echt nooit meeemaaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon dinsdagochtend met een zak tuinaarde.
Ja ik ga ff wat anders doen idd. Tot laterquote:
Maar in de betuwe hebben ze gisteren pannenkoeken gemaaid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik echt nooit meeemaakt
Ja maar dat staat er echt los van dat het boven is. Misschien als je een kers er bij doet dat het dan er op lijkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar in de betuwe hebben ze gisteren pannenkoeken gemaaid?
Anders moeten we maar gewoon de schuur nivelleren en paraplu's nemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat staat er echt los van dat het boven is. Misschien als je een kers er bij doet dat het dan er op lijkt.
Oh dat lijkt mij echt zo autoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders moeten we maar gewoon de schuur nivelleren en paraplu's nemen.
Bungalowtrip met pindasausquote:
Die vierkante schnitzel zonder buitenband was ook tankstationquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je nog toen kaplaars met vanillevla en sterren?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vierkante schnitzel zonder buitenband was ook tankstation
ja die zag ik laatstquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CG-7VkZHg-4/?igshid=xn3r40er0bbt
Verkeerde account Buda.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij moet echt even van bil of niet
ik had een keer een date met een kunstenaar. weet neit meer hoe maar k vroeg hem of hij iets moest hebben van het station ofzo waar we zouden meeten. Zegt die doe maar zon mix drankje, ik heb nog niks op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Wat een naar en vies verhaal van die Haagse kunstsjappie![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)erkrachting-a4018047
Hoe vind je die types?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een date met een kunstenaar. weet neit meer hoe maar k vroeg hem of hij iets moest hebben van het station ofzo waar we zouden meeten. Zegt die doe maar zon mix drankje, ik heb nog niks op.
vond et wat vreemd maar had zon baco gehaald. Wij naar museum, Voorlinden. Was gezellig en alles. Na museum dus naar de stad gegaan terrasje gepakt,
Nou toen ging die los. Hij kwam constant terug met 2 drankjes voor hemzelf. Vodka en wijn bv.
Die ging tekeerNou afscheid genomen, appte hij mij screenshots van zijn gesprek met zijn vaste coke dealer. Dat kwam er nog achter aan
fuuuuuuuck.
En jij zat nerveus hele pakken koekjes weg te knabbelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuke jongen dit hoor. maar dit kon niet.
hoe bevalt dat?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
Heb dat prison architect maar gedownload voor de iPad
Gewoon een verslaafde dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een date met een kunstenaar. weet neit meer hoe maar k vroeg hem of hij iets moest hebben van het station ofzo waar we zouden meeten. Zegt die doe maar zon mix drankje, ik heb nog niks op.
vond et wat vreemd maar had zon baco gehaald. Wij naar museum, Voorlinden. Was gezellig en alles. Na museum dus naar de stad gegaan terrasje gepakt,
Nou toen ging die los. Hij kwam constant terug met 2 drankjes voor hemzelf. Vodka en wijn bv.
Die ging tekeerNou afscheid genomen, appte hij mij screenshots van zijn gesprek met zijn vaste coke dealer. Dat kwam er nog achter aan
fuuuuuuuck.
nee wa bij deze jongen helemaal niet nerveus. :p maar heb er wel naar gevraagd. kwam toch wel beetje uit dat het een probleempje was maar hij deed het dan af als de kunstenaarslifestyle ;Pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij zat nerveus hele pakken koekjes weg te knabbelen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuuuuuuuck.
ja denk ik wel. Hij kwam ook bv terug met een dubbele vodka en nog een drankje. En die vodka shotte die dan weg.quote:
Dan zit je dus je hele leven met een laveloze, miskende kunstschilder opgescheept.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wa bij deze jongen helemaal niet nerveus. :p maar heb er wel naar gevraagd. kwam toch wel beetje uit dat het een probleempje was maar hij deed het dan af als de kunstenaarslifestyle ;P
ja zag ik idd niet zo zittenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zit je dus je hele leven met een laveloze, miskende kunstschilder opgescheept.
Ceureuneuquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen toch maar even naar Ikea voor zo’n beschermmat voor de vloer. Op zondag. RIP Buda
ja je kan heel erg veel inmiddels jaquote:
ja niet verkeerd.. af en toe ff goed inzoomen om iets geselecteerd te krijgen als 't druk op de vierkante meter isquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ja je kan heel erg veel inmiddels ja
veel gewoon lekker uitstellen zo lang mogelijk
en besturing enzo, werkt dat beetje zonder muis en toetsenbord?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen toch maar even naar Ikea voor zo’n beschermmat voor de vloer. Op zondag. RIP Buda
ik was jaren terug in stedelijk museum in amsterdam.quote:
Ben in een moderne kunst museum altijd bang dat ik in een kunstwerk aan het plassen ben, of dat het wel echt het toilet isquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was jaren terug in stedelijk museum in amsterdam.
Daar hadden ze dus een stuk van 2 lavalampen van vroeger en een prullenbak op een plank gezet.
Kaartje erbij. het was een serieus kunststuk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een aangevreten bitterbal met een rokende peuk erin...
Ik noem dit werk een post-post modernistische inkijk in het apocalyptische bestaan van een door de Westerse geïndividualiseerde wereld geleefde ex-verslaafde tabakssnack. De titel is: ""
Uiteraard moet jij er dan heel melancholisch naast gaan staan als ervaringsdeskundige die museumbezoekers meeneemt in deze Bosschiaanse wereld van demonen en niet werkende aanstekers.quote:
Vind kunst tegenwoordig wel wat spannender dan toen de katholieke kerk de kunst regisseerde, "je schildert dit of we maken je dood"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een aangevreten bitterbal met een rokende peuk erin...
Ik noem dit werk een post-post modernistische inkijk in het apocalyptische bestaan van een door de Westerse geïndividualiseerde wereld geleefde ex-verslaafde tabakssnack. De titel is: ""
Alleen ging dat zo dus niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind kunst tegenwoordig wel wat spannender dan toen de katholieke kerk de kunst regisseerde, "je schildert dit of we maken je dood"
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was jaren terug in stedelijk museum in amsterdam.
Daar hadden ze dus een stuk van 2 lavalampen van vroeger en een prullenbak op een plank gezet.
Kaartje erbij. het was een serieus kunststuk
ja maar hoe bepaal je je startbod :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit soort dingen doe ik ook altijd als ik serieus interesse heb in een huis. En ik geloof niet in aankoopmakelaars. Dat werd 15 jaar geleden ineens een ding toen het slecht ging met makelaars en ze alternatieve inkomsten zochten. Misschien is het nuttig als mensen zelf niet kunnen onderhandelen, maar daar heb ik geen moeite mee
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen ging dat zo dus niet.
Verder is het summum van kunst nog altijd de gotische kathedraal.
Daar kijk ik nu op uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen ging dat zo dus niet.
Verder is het summum van kunst nog altijd de gotische kathedraal.
ik stel me jouw huis voor als de liefdesbaby tussen de tempel of the faceless men uit GoT en het Vaticaan.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik stel me jouw huis voor als de liefdesbaby tussen de tempel of the faceless men uit GoT en het Vaticaan.
Mooiste bouwwerk van Nederland, zonder enige twijfel.quote:
Tja, dat hangt af van de interesse die er is voor een huis. Maar in het algemeen moet je in je hoofd houden wat jij zelf uiteindelijk wil betalen en de verkopende partij de ruimte geven om ook in hun voordeel te onderhandelen. In deze markt moet je helaas in de meeste gevallen overbieden om kans te makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe bepaal je je startbod :p
Hij is adembenemend ja maar ik kan na al die jaren nog steeds niet echt wennen aan de gerenoveerde bakstenen hoofdtoren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooiste bouwwerk van Nederland, zonder enige twijfel.
Ja OK, gaat echt om het schip en koorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is adembenemend ja maar ik kan na al die jaren nog steeds niet echt wennen aan de gerenoveerde bakstenen hoofdtoren.
ikzie dat ze in die straat juist onder de vraagrpijs weg zijn gegaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, dat hangt af van de interesse die er is voor een huis. Maar in het algemeen moet je in je hoofd houden wat jij zelf uiteindelijk wil betalen en de verkopende partij de ruimte geven om ook in hun voordeel te onderhandelen. In deze markt moet je helaas in de meeste gevallen overbieden om kans te maken
De indrukwekkendste kerk was mij het Pantheon. Man, wat een historiequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooiste bouwwerk van Nederland, zonder enige twijfel.
Bijzonder hè die enorme zwaar ogende koepel met dan zo'n oculus erin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De indrukwekkendste kerk was mij het Pantheon. Man, wat een historie
Ja, dat moet je dus proberen in te schatten en dat is ook wat ik bedoelde. Ook de verkoper heeft een bepaalde prijs in gedachten. Het heeft geen zin om daar heel ver onder te gaan zitten. De onderhandeling moet voor beide partijen een redelijke uitkomst hebben. Toen ik mijn huis kocht ben ik 10k onder de vraagprijs gaan zitten omdat ik inschatte dat ik er hooguit 5k af kon onderhandelen. En dat is ook zo uitgekomen, hoewel de verkoper flink tegensputterdequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ikzie dat ze in die straat juist onder de vraagrpijs weg zijn gegaan.
ik wil graag onderhandelen maar mijzelf niet de kans ontnemen minder te betalen dan nodig natuurlijk
als je gelijk vraagprijs biedt kan je alleen nog maar omhoog. Als je onder de vraagprijs biedt nemen ze je dan serieus. etc
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder hè die enorme zwaar ogende koepel met dan zo'n oculus erin.
k ben bang dat als je er 10k onder gaat zitten ze verder gaan met iemand die er 5 k onderzit. Dat je gewoon helemaal geen reactie krijgt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dus proberen in te schatten en dat is ook wat ik bedoelde. Ook de verkoper heeft een bepaalde prijs in gedachten. Het heeft geen zin om daar heel ver onder te gaan zitten. De onderhandeling moet voor beide partijen een redelijke uitkomst hebben. Toen ik mijn huis kocht ben ik 10k onder de vraagprijs gaan zitten omdat ik inschatte dat ik er hooguit 5k af kon onderhandelen. En dat is ook zo uitgekomen, hoewel de verkoper flink tegensputterde
Het ademt nog steeds uit dat het ooit een Romeinse tempel is geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de wetenschap dat dat gebouw er al zo’n tweeduizend jaar staat.
In deze markt kan dat heel goed. Het huis dat ik kocht was in de verkoop bij een makelaar die niet bij de NVM was aangesloten. In die tijd kwam je dan op funda op de laatste pagina terecht, waardoor het huis al lang te koop stond (6 weken). Daarom wist ik dat ik er wat af kon krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben bang dat als je er 10k onder gaat zitten ze verder gaan met iemand die er 5 k onderzit. Dat je gewoon helemaal geen reactie krijgt?
Naast dat gebouw van de curia in het Forum Romanum het meest fascinerende gebouw in heel Romequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ademt nog steeds uit dat het ooit een Romeinse tempel is geweest.
jahier denk ik bewoonster is 59. Zag dat ze in 2016 hypo had verhoogd, keuken en badkamer ziet er niet zo oud uit dus misschien was dat al met de intentie om zelf weg te gaan. en anders waarom zou je nog een een extra hypo nemen en vebrouwen als je 4 jaar daarna weg gaat? Misschien ziek of fysiek ineens flink achteruit, te groot voor haar alleen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze markt kan dat heel goed. Het huis dat ik kocht was in de verkoop bij een makelaar die niet bij de NVM was aangesloten. In die tijd kwam je dan op funda op de laatste pagina terecht, waardoor het huis al lang te koop stond (6 weken). Daarom wist ik dat ik er wat af kon krijgen.
Mja, de reden waarom iemand weggaat is heel moeilijk in te schatten. Misschien wil ze dichter bij de kinderen gaan wonen of is ze klaar met de stad. Of misschien zijn de buren irritantquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahier denk ik bewoonster is 59. Zag dat ze in 2016 hypo had verhoogd, keuken en badkamer ziet er niet zo oud uit dus misschien was dat al met de intentie om zelf weg te gaan. en anders waarom zou je nog een een extra hypo nemen en vebrouwen als je 4 jaar daarna weg gaat?
Dus ja dan denk ik met de vraagprijs al een heel eind kom :p
Ik hou niet van het Nederlandse levensliedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg jongens... kennen jullie dat programma Ik geloof in mij?
Kanonnen die Rene le Blanc...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de reden waarom iemand weggaat is heel moeilijk in te schatten. Misschien wil ze dichter bij de kinderen gaan wonen of is ze klaar met de stad. Of misschien zijn de buren irritant
+1quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hou niet van het Nederlandse levenslied
Nee joh dat kan echt niet dat zou ik heeeeel vergezocht vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Of misschien zijn de buren irritant
Je weet het nietquote:
krijg je dan een eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het niet
Daar vraag ik trouwens standaard naar. Zijn er conflicten met de buren? Is er sprake van geluidsoverlast?
Is de rijdende rechter hier ooit geweest?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het niet
Daar vraag ik trouwens standaard naar. Zijn er conflicten met de buren? Is er sprake van geluidsoverlast?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je dan een eerlijk antwoord?
Nee, maar je merkt het als mensen er omheen draaien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg je dan een eerlijk antwoord?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n commune van dertig samenwonende bovengnomen
Nope.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
het komt uit 98. dat moet wel oke geisoleerd zijn toch?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]die als hobby tapdansen hebben
Ja, geïsoleerd om de kou buiten te houden. Maar verder is een appartement uit 98 gewoon standaard betonbouw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
- de woning is geheel geïsoleerd;
Moet dus vragen op welke manier
en beton gelijdt geluid?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geïsoleerd om de kou buiten te houden. Maar verder is een appartement uit 98 gewoon standaard betonbouw.
Als een mallequote:
Denk niet zon makelaar dit weet (komt van een forum)quote:Blijkbaar woon je in een rijtje woningen welke met "tunnelgietbouw" is opgetrokken. Dan heb je inderdaad kans op een doorgaande verbinding met de buren, als er bij de bouw niet voor een ankerloze spouwmuur is gekozen.
Een voorzetwand gaat dan ook niet helpen.
Op welke manier kunnen ze dit corrigeren :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een oor-correctie operatie niet goedkoper dan verhuizen?
Jawel, want ik weet het ook. Een appartement uit 98 is gewoon standaard betonbouw. De eisen voor geluidsisolatie zijn daarna twee keer verscherpt. Eerst rond 2003 en later in 2012.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet zon makelaar dit weet (komt van een forum)
Oke. nou extra lang proberen te hangen dus ;Pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, want ik weet het ook. Een appartement uit 98 is gewoon standaard betonbouw. De eisen voor geluidsisolatie zijn daarna twee keer verscherpt. Eerst rond 2003 en later in 2012.
Weekje proefslapen daar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou extra lang proberen te hangen dus ;P
truste flesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Het wandelkaartje voor morgen is alweer uitgeprint, ik ga slapen
Mijn appartement is in een gebouw uit 1996. Gebouwd als kantoorgebouw. Ik heb geïsoleerde wanden (omdat de appartementen in maart opgeleverd zijn) dus ik hoor geen luchtgeluiden van mijn buren. Maar contactgeluiden wel. Ter indicatie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou extra lang proberen te hangen dus ;P
Ik zou de vraag specifieker maken. Want gehorig is heel subjectief. Welke geluiden van de buren kun je horen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat dus gewoon vragen, is het hier gehorig of niet? en ik wil een eerlijk antwoord.
"zij gilt nogal maar gelukkig raken ze op elkaar uitgekeken"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou de vraag specifieker maken. Want gehorig is heel subjectief. Welke geluiden van de buren kun je horen?
Seksgeluiden zijn echt superirritantquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"zij gilt nogal maar gelukkig raken ze op elkaar uitgekeken"
hoor je je buren naast je ook lopen En de beneden buren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn appartement is in een gebouw uit 1996. Gebouwd als kantoorgebouw. Ik heb geïsoleerde wanden (omdat de appartementen in maart opgeleverd zijn) dus ik hoor geen luchtgeluiden van mijn buren. Maar contactgeluiden wel. Ter indicatie.
ja dat moet de makelaar wel weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat dus gewoon vragen, is het hier gehorig of niet? en ik wil een eerlijk antwoord.
Nee. In de portiek soms, mensen met hakken. Beton valt echt mee hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoor je je buren naast je ook lopen En de beneden buren?
Duurt bij de meeste mensen maar kort gelukkig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Seksgeluiden zijn echt superirritant
Gewoon lopen niet. Maar schuiven met meubels bijvoorbeeld wel. Of als hun kind speelgoed op de grond laat kletteren. Van de onderburen hoor ik eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoor je je buren naast je ook lopen En de beneden buren?
Ik had ooit buren die een uur bezig waren en die vrouw gilde de hele straat bij elkaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt bij de meeste mensen maar kort gelukkig.
das al heel watquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lopen niet. Maar schuiven met meubels bijvoorbeeld wel. Of als hun kind speelgoed op de grond laat kletteren. Van de onderburen hoor ik eigenlijk niks.
Ik heb een keer applaus gehad van wat plantsoenwerkers die beneden aan het schoffelen warenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die een uur bezig waren en die vrouw gilde de hele straat bij elkaar
Dan stonden echt serieus alle buren op het balkon mee te kreunen
En als ze dat kind op de grond laten kletteren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon lopen niet. Maar schuiven met meubels bijvoorbeeld wel. Of als hun kind speelgoed op de grond laat kletteren. Van de onderburen hoor ik eigenlijk niks.
Ik hoor echt bijna nooit iets van de (boven)buren. Ja ik hoor wel eens muziek van een buurman, maar die heeft zijn voordeur dan openstaan en ik hoor dat alleen als ik zelf wegga..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de makelaar een algemeen antwoord geeft, kun je ook vragen of hij kan informeren bij de verkopers. In principe zijn mensen verplicht om eerlijke info te geven. Ook erge overlast van buren kan gelden als een verborgen gebrek als je dat verzwijgt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet de makelaar wel weten.
Daar in schiedam wist de makelaar niet of wat er op et plafond was nou een rookmelder of de afvoer van lucht en waar de thermosstaat zat
O, het zal allicht beter zijn dan een woning met houten vloerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das al heel watals ik hetgoed zie zit er aan 1 kant geen buren. Dus dan wel onderburen en aan de andere kant buren
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer applaus gehad van wat plantsoenwerkers die beneden aan het schoffelen waren
nou als ik al geen luchtgeluid meer hebquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, het zal allicht beter zijn dan een woning met houten vloeren
Jouw woning voldoet aan het meest recente bouwbesluit. Dus heel waarschijnlijk heb je ankerloze spouwmuren en een betonvloer die 30 cm dik is óf een zwevende geluidswerende laag heeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor echt bijna nooit iets van de (boven)buren. Ja ik hoor wel eens muziek van een buurman, maar die heeft zijn voordeur dan openstaan en ik hoor dat alleen als ik zelf wegga..
OKee deze woningen zijn van eind 2013
Wat me nu opvalt ik heb volgens mij al even de bovenburen met hun hondje niet meer gezien
klinkt als pornoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw woning voldoet aan het meest recente bouwbesluit. Dus heel waarschijnlijk heb je ankerloze spouwmuren en een betonvloer die 30 cm dik is óf een zwevende geluidswerende laag heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |