SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen expert van maar geen steun betekent dat ze geen geld hebben, dan ben je best wel failliet denk ik zo, ze zullen ook wel wat schulden hebben
grootste maatschappij op schiphol is KLM volgens mij..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Schiphol zal toch wel bergen laaggeschoold en een handjevol hooggeschoold personeel nodig blijven hebben zonder de KLM, opgelost.
Is het zonder de KLM ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?
Het gaat toch niet alleen om het bedrijf zelf maar wat het allemaal meebrengt
In dat gat springen wel andere maatschappijen hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste maatschappij op schiphol is KLM volgens mij..
ook schiphol krijgt dan een gat in de begroting..
Van wat ik heb begrepen is schiphol klm ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het zonder de KLM ook wel.
zoals het op het nieuws gebracht werd zijn ze voor een zero tolerance beleid...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat de staat het niet zover kan laten komen toch. KLM is schiphol. schiphol is voor groot deel onze economie?
Het gaat toch niet alleen om het bedrijf zelf maar wat het allemaal meebrengt
johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals het op het nieuws gebracht werd zijn ze voor een zero tolerance beleid...
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
ja natuurlijk maar schiphol brengt ons wel veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.
Idd. uitstraling is de nederlandse economie. dat weet elke fokker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom er gebeurt wel IETS meer in Nederland dan alleen Schiphol hoor.
Ooit heette het "Indië verloren: Rampspoed geboren" maar daar zijn we ook best aardig uit gekomen dacht ik. Dit is ook het eind van de wereld nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar schiphol brengt ons wel veel.
Ah oh ja. De Man Die Nederland Draaiende Houdtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd. uitstraling is de nederlandse economie. dat weet elke fokker!
Of een toeleverancier van eten en brandstof nu een blauw vliegtuig bevoorraden en tanken of een groen vliegtuig maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is schiphol klm ...
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiratenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een toeleverancier van eten en brandstof nu een blauw vliegtuig bevoorraden en tanken of een groen vliegtuig maakt niet zoveel uit.
Maar scheelt natuurlijk wel aan de hele rambam eromheen zoals kantoorpersoneel en HR en zo.
Hmm ja das ook weer zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit heette het "Indië verloren: Rampspoed geboren" maar daar zijn we ook best aardig uit gekomen dacht ik. Dit is ook het eind van de wereld niet
Prestige vooral he. De oudste luchtvaartmaatschappij ter wereld en zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja das ook weer zo.
maar als zon groot bedrijf als klm valt is dat wel erg.
Chinaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiraten
die hebben wellicht geld, maar gaan nu echt niet zo'n gat vullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft geld dan om dat gat in te vullen? Ja de emiraten
Dit is niet het enige gat he. Overal ter wereld staan er luchtvaartclubs op instorten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben wellicht geld, maar gaan nu echt niet zo'n gat vullen
nee, andere golflengtequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
zou het wifi signaal de bluetooth verbinding kunnen verstoren?
k heb net sushi besteldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Weet niet waar ik zin in heb om te eten.
uiteraard..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet het enige gat he. Overal ter wereld staan er luchtvaartclubs op instorten.
Ik weiger dat te gelovenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard..
de hele luchtvaart zal moeten evolueren om te overleven.
zoals het was gaat het niet meer worden,
Dat ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
zoals het was gaat het niet meer worden,
kan jij dan nog al je reisjes doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eensOverigens hoeft dat niet noodzakelijk iets negatiefs te zijn natuurlijk. Een luchtvaartsector met alleen maar gezonde bedrijven, alleen maar passagiers die de werkelijke kosten kunnen betalen, zal veel beter zijn voor het milieu en zo
En dan kunnen Tokkie en Trekkie maar niet voor een tientje naar de costa's
![]()
Gewoon de Nederlandse kusten volbouwen met vakantieparken voor Henk en Ingrid, kunnen de mensen wat wat meer geld ook wat relaxter naar zonnige oorden vliegen, goed voor de Nederlandse economie en het milieu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eensOverigens hoeft dat niet noodzakelijk iets negatiefs te zijn natuurlijk. Een luchtvaartsector met alleen maar gezonde bedrijven, alleen maar passagiers die de werkelijke kosten kunnen betalen, zal veel beter zijn voor het milieu en zo
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
kan jij dan nog al je reisjes doen?
Dat wee ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorEn anders ga ik gewoon met de trein of zo. Zo veel vloog ik toch niet pre-corona?
dood aan alle wizzair' s, Ryanair's ed van de luchtvaart..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ja en dan zitten die nog steeds gewoon vol hoor die vluchten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vliegreizen buiten de EU worden gewoon >¤5000 -
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vliegreizen buiten de EU worden gewoon >¤5000 -
Waarom doen we dat niet gewoon nu al dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zitten die nog steeds gewoon vol hoor die vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |