Is ook omdat iedereen blijft zeggen dat het lekker is dus dan probeer ik het maar opnieuw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je hebt het in ieder geval wel steeds geprobeerd, maar soms zijn dingen gewoon niet lekker..
Gewone cake met hagelslag en slagroomquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom brengen dan![]()
Wel met slagroom graag
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:49 schreef aloa het volgende:
Man man man....vermoeiend dat corona![]()
Tot later
Geloof ik best ja..quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:49 schreef aloa het volgende:
Man man man....vermoeiend dat corona![]()
Tot later
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom brengen dan![]()
Wel met slagroom graag
Zie bovenquote:
Gelukkig heeft hij geluk gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof ik best ja..
Laters en beterschap
ieuw, fruitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
En je krijgt er helemaal slagroom bij
Het is frambozen en sinaasappel cake met witte chocolade creme
[..]
Zie boven
Dat klinkt erg lekker zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Zie boven
Zo dat klinkt goddelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Zie boven
Dan moet je weer aan de wandelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme. Door dat gewauwel over eten in het vorige topic heb ik trek in KFC , maar ze bezorgen hier nog niet
Auto pakken ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:51 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme. Door dat gewauwel over eten in het vorige topic heb ik trek in KFC , maar ze bezorgen hier nog niet
Geen zin, m'n voeten doen pijnquote:
quote:
Is het ookquote:
Alsof het over m'n lichaam gaatquote:
Hoe deed je dat dan voor jehem kende?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik @:Rob moeten vragenIk heb geen eens een rijbewijs
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Is het ook
[..]
Alsof het over m'n lichaam gaat
Hey Engine 🖐🏻quote:
Oh, ik stap regelmatig op de trein richting Bijlmer Arena of Utrecht. Daar zitten ze op loopafstand van 't station, net als in Rotterdam waar ik ook regelmatig komquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan voor jehem kende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |