abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 16 november 2020 @ 18:19:32 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196274561
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Nee, sorry, maar dat is te hardcore voor mij :r
Ik dacht dat jij juist wel hield van een lekkere harige dot.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 16 november 2020 @ 19:02:26 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196275234
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Nee, sorry, maar dat is te hardcore voor mij :r
Die hardcore wijven zijn toch kaal?
soooo, da's mooi!
pi_196275444
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij juist wel hield van een lekkere harige dot.
Tja, ook ik heb mijn grenzen.
Ik kijk niet op een haartje meer, maar boven de nek vind ik het net niks (anders dan hoofdhaar).

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Die hardcore wijven zijn toch kaal?
Iig behoorlijk opgeschoren.
Maar dat zegt nog niks over het kapsel 'down under'.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 16 november 2020 @ 19:20:40 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196275479
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:17 schreef marc0871 het volgende:

Iig behoorlijk opgeschoren.
Maar dat zegt nog niks over het kapsel 'down under'.
Zou toch mooi zijn als dat die meiden een enorme harige doos hadden. :D
soooo, da's mooi!
pi_196570238
Voor mij is flink wat schaamhaar bij een vrouw wel min of meer een vereiste voor echte seksuele aantrekkingskracht en opwinding. Ik vind een vrouw ook veel vrouwelijker als ze daaronder behaard is en daar ook een natuurlijke geur heeft. Okselhaar vind ik persoonlijk ook aantrekkelijk en heel normaal, maar het is niet echt een vereiste ofzo. Beenhaar vind ik ook geen probleem.

Ik heb al mijn vriendinnen altijd gezegd dat ze hun haar wat mij betreft lekker mochten laten staan en daar waren ze altijd erg opgelucht over.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196612434
Bij mannen vind ik het ook vies.
Daarom hou ik alles netjes bij met de trimmer en mes.

Kaal vindt ik geen must maar van die plukken vochtige shag onder de armen.

Zelfde gelst eigenlijk voor de rest
pi_196813093
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 00:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Poepen is ook natuurlijk. Of ben jij zo’n mafkees die de badkamer om z’n tanden te poetsen in wil als z’n vriendin zit te schijten?
Nou tandenpoetsen niet, maar mijn vriendin kwam toen we maar één toilet hebben gerust even schijten als ik aan het douchen was als dat zo uitkwam.
En omgekeerd ook.

Ik vind dat altijd zo'n triest gedoe met vrouwen en schijten ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_196815088
naar mijn mening; vind ik kaal veel mooier; denk ook een beetje hoe je kut geuit ziet. Niet elke kut is het zelfde net zoals elke pik niet het zelfde is,

Ik vind het ook schooner als ik ongesteld ben.heb niet zo gevoel (en dat is puur het gevoel) dat niet zo in mijn schaam haar gaat zitten; en uiteraard dat maakt niks uit als je gedoucht heb dan is schoon regardless,
pi_196863922
Ik vind haren bij vrouwen op de armen echt ranzig en een grote afknapper. Een dame hoort min of meer haarvrij te zijn en ook de haarborstels en kammen etc.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 22 december 2020 @ 12:33:54 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196879399
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:34 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind haren bij vrouwen op de armen echt ranzig en een grote afknapper. Een dame hoort min of meer haarvrij te zijn en ook de haarborstels en kammen etc.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 23 december 2020 @ 05:16:49 #86
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196896011
Kaal!
Iedereen moet het verder zelf weten hoor, maar voor mij het fijnste.

Bij een man hou ik ook niet van bossen schaamhaar. Of rughaar, jak.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 december 2020 @ 05:17:41 #87
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196896015
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:34 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind haren bij vrouwen op de armen echt ranzig en een grote afknapper. Een dame hoort min of meer haarvrij te zijn en ook de haarborstels en kammen etc.
Zijn jouw borstels en kammen ook haarvrij dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196899261
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:34 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind haren bij vrouwen op de armen echt ranzig en een grote afknapper. Een dame hoort min of meer haarvrij te zijn en ook de haarborstels en kammen etc.
Triest dat zelfs dat al een afknapper is.. Wat een werk moet je vriendin dan wel niet hebben om ALLES haarvrij te maken?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196899952
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 05:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zijn jouw borstels en kammen ook haarvrij dan?
Ik gebruik geen kammen of borstels. Slechts mijn handen.
pi_196900524
Dons is ok.
Een takkenbos is :r
pi_196900598
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:34 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind haren bij vrouwen op de armen echt ranzig en een grote afknapper. Een dame hoort min of meer haarvrij te zijn en ook de haarborstels en kammen etc.
Wat een kortzichtigheid zeg, succes met vrouwen zou ik zeggen :`)
pi_196900684
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:21 schreef Bodypositivity het volgende:
Vraagje. Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?

Elke vrouw groeit het. Ene alleen meer dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten.

Vies is een kwestie van wassen.
Waarom is het bij een man dan niet vies ?

Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.

Smaken verschillen. Respect daarvoor

Hoe denken jullie erover ?
Pm mag ook

Zijn er hier vrouwen die het laten groeien of aanleg voor haargroei hebben

En ja. Zelf vind ik het aantrekkelijk ja.
Het is zeker een modeverschijnsel waardoor we 'gewend' zijn geraakt aan een bepaald beeld en alles wat daar (veel) van afwijkt over het algemeen minder mooi vinden.

Maar, het vindt wel degelijk in zijn oorsprong in het feit dat vrouwen over het algemeen minder haar hebben dan mannen. Op hun lichaam dan. En wij mensen vallen op tekenen van seksuele dimorfie. Kijk, eigenlijk lijken wij mannen en vrouwen best veel op elkaar. Allebei 2 handen, 2 ogen, 1 neus. Etc. We zijn eigenlijk grotendeels hetzelfde, maar er zijn kleine verschillen. Vrouwen zijn over het algemeen een cm of 10 kleiner. Hebben een paar schoenmaten kleinere voeten. Een iets rondere kin en ronder hoofd in het algemeen. Een iets lagere en rondere haargrens. Borsten ipv een platte borst. Wat meer vet in de bovenbenen en heupen. Veel minder gezichtsbeharing. Wat smallere schouders. Uiteraard een ander geslachtsdeel. Maar daar houden de verschillen wel zo'n beetje op. Oh en uiteraard een ander stemgeluid.

Maar het zijn deze punten waaraan we 'instantly' herkennen of iemand een vrouw of een man is. Wanneer je ook maar even goed moet kijken of iemand wel daadwerkelijk een man of een vrouw is, dan is dat onaantrekkelijk. Dus mannen en vrouwen zorgen er meestal voor dat ze direct herkenbaar zijn. Dat doen we door bovenstaande natuurlijke verschillen tussen man en vrouw uit te vergroten.

Mannen laten bijvoorbeeld een baard staan. En maken onze van nature bredere schouders nog breder door te gaan trainen. En laten een kapsel aanmeten waarbij hun hoofd nog vierkanter oogt. En dragen kleding die de taille smaller maakt en de schouders vergroot (zoals een colbert bijvoorbeeld).

Andersom doen vrouwen dit ook. Ze dragen kleding die hun zandloper figuur accentueert. Ze dragen hoge hakken om hun voeten nog kleiner te doen lijken (en hun kont er beter uit te laten komen). Ze nemen een kapsel waarbij hun hoofd er ronder uit komt. Met make-up maken ze hun ogen nog groter en gezicht kinderlijker met blush. En inderdaad, ze scheren hun benen. Want vrouwen hebben minder lichaamsbeharing dan mannen, dus door dat af te scheren maak je het 'extreem' vrouwelijk. Net zoals een dikke baard laten staan 'extreem' mannelijk is.

Het vindt dus wel degelijk allemaal zijn oorsprong in wat we seksueel aantrekkelijk vinden. Ik denk dan ook niet dat deze trend snel doorbroken zal worden. Maar smaken kunnen veranderen door waar we aan blootgesteld worden. Er komen echter altijd weer vrouwen die, wanneer iedereen stopt met scheren, zich weer gaan scheren en dan weer als aantrekkelijkste beschouwd zullen worden en zo de trend weer herintroduceren.

Net als bij baarden. Dat gaat ook in 'cycles'.

Overigens is veel lichaamshaar sowieso niet zo aantrekkelijk denk ik. Veel vrouwen vinden het bij mannen ook niet mooi. En zo'n bezwete pak shag onder je oksel is nou niet bepaald esthetisch aantrekkelijk. Maar de associatie van wat mannelijk is en vrouwelijk, blijft. Een man behoort nou eenmaal minder aandacht aan zijn uiterlijk te besteden en met grotere dingen bezig te zijn. Voor een vrouw is haar uiterlijk (en tekenen van jongheid) ruim het belangrijkste wat ze in de strijd kan gooien om op te vallen.
pi_196920588
Zelf (vrouw) heb ik liever het oksel- en schaamhaar weg, maar ik heb een bedpartner die echt kickt op schaamhaar. Voor de lol heb ik het dus eens laten staan... Visueel vind ik het oké, maar zonder is wel zuiverder. Met schaamhaar moet je meer en grondiger wassen (wat ik dus ook wel doe).
pi_196974798
Ik ben M en onthaar me niet, maar als een vrouw dat zou vragen zou ik het doen.

Van een vrouw heb ik graag dat ze benen en oksels scheert, maar het 'driehoekje' niet. Wel alles weg op de lipjes.
  zaterdag 26 december 2020 @ 22:44:27 #95
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196974997
'Behaardheid' is geen woord. We gebruiken hiervoor al eeuwen 'beharing'.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')