Hier droogquote:
Wiet waait wegquote:
Nee, dat is waar.quote:
Krijgen wij dan zon?quote:
Ja maar ik wil naar buiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mensen blijven wel meer binnen als het regent
O afwachten dan maarquote:
Mag jij alweer naar buiten dan. Is het alweer 10 dagen geleden?quote:
Daarom wil ik ook naar buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar moet jij niet binnenblijven vanwege Corona?
Mooi zo, heb je dat zelf gedaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef ToT het volgende:
Muziek dendert hier door de kamer heen; de speaker is weer gerepareerd!
Er was een condensator in de voeding geknapt waardoor alles vol zuur zat, en er waren veel onderdelen losgeraakt in de loop der jaren.
De defecte onderdelen (ook die aangetast waren door het zuur) zijn door kwalitatief betere vervangen en alles is vastgesoldeerd.
Kosten: ¤97,-
Woensdag denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag jij alweer naar buiten dan. Is het alweer 10 dagen geleden?
Baby sharkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:00 schreef ToT het volgende:
Muziek dendert hier door de kamer heen; de speaker is weer gerepareerd!
Er was een condensator in de voeding geknapt waardoor alles vol zuur zat, en er waren veel onderdelen losgeraakt in de loop der jaren.
De defecte onderdelen (ook die aangetast waren door het zuur) zijn door kwalitatief betere vervangen en alles is vastgesoldeerd.
Kosten: ¤97,-
Achter het huis of op balkon mag dat wel?quote:
Dat mag wel idd. Af en toe loop ik ff naar buiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het huis of op balkon mag dat wel?
Vind het raar dar mensen die het hebben niet meer getest worden of het over is.quote:
O waar ? Engeland gaat ook in lockdownquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uarantaine~af80675f/quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zit dan ook met elkaar opgesloten. 1 iemand besmet en het gaat los
Nederlandse marine.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waar ? Engeland gaat ook in lockdown
Hier is er zonquote:
Zal wel meer dan 3 worden. Je hebt zoiets niet op tijd doorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uarantaine~af80675f/
Lekker dan bijna 100 man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Nederlandse marine.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uarantaine~af80675f/
Idd ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal wel meer dan 3 worden. Je hebt zoiets niet op tijd door
Weet jij waar je het hebt opgelopen Alla?quote:
Tsja, soms kan je zo voorzichtig zijn als je wil en door 1 klein iets kan je het toch ook krijgen.quote:
Ik weet het niet zeker. Ben ik lang mee bezig geweest, maar je komt er toch niet achter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij waar je het hebt opgelopen Alla?
Haha nee ik kan dat echt niet; ik heb meerdere bedrijven gebeld (ook op aanraden van buren en kennissen van buren), en uiteindelijk 1 vriendelijke oudere man gevonden die dit soort reparaties in zijn schuurtje doet.quote:
Mm je kent buiten je zoon ook niemand die het heeftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Ben ik lang mee bezig geweest, maar je komt er toch niet achter.
Klote is dat, je wil het toch wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Ben ik lang mee bezig geweest, maar je komt er toch niet achter.
Kan bij het boodschappen doen zijn gebeurd. Kom je niet echt achter iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:07 schreef aloa het volgende:
[..]
O jeee dat wil je niet. Fijn dat jet weer verholpen is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik kan dat echt niet; ik heb meerdere bedrijven gebeld (ook op aanraden van buren en kennissen van buren), en uiteindelijk 1 vriendelijke oudere man gevonden die dit soort reparaties in zijn schuurtje doet.
Hij zei dat het een ongelooflijk karwei was en dat ik geluk had dat het geen Harman Kardon was (zelfde bedrijf), want die konden met soortgelijke problemen zelfs in de fik vliegen!Blijkbaar loopt de temperatuur in zo'n speaker vaak op naar 100 graden!
quote:
Vordert het al met schoonmaken ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik kan dat echt niet; ik heb meerdere bedrijven gebeld (ook op aanraden van buren en kennissen van buren), en uiteindelijk 1 vriendelijke oudere man gevonden die dit soort reparaties in zijn schuurtje doet.
Hij zei dat het een ongelooflijk karwei was en dat ik geluk had dat het geen Harman Kardon was (zelfde bedrijf), want die konden met soortgelijke problemen zelfs in de fik vliegen!Blijkbaar loopt de temperatuur in zo'n speaker vaak op naar 100 graden!
Ik ook alles ontsmetten eerst, kappie bij me alles.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan bij het boodschappen doen zijn gebeurd. Kom je niet echt achter idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |