Vit. D? Het is hier bewolkt...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:38 schreef maily het volgende:
[..]
Als je op de fiets gaat ben je straks trots op jezelf. Heb je meteen vitamine D opgedaan!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is goed kut idd....
Zoveel jaartjes heeft ze niet meer, en ik zou echt willen dat Mini-ToT en zij toch wat momentjes samen zouden hebben.
Jacqe jacqe Jacquelinequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh had jij corona ?
Jep.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh had jij corona ?
Sneu hoe dat gaat met die oudjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaal niks meer. Ze is 1 of 2x bij mijn broer wezen logeren wegens verbouwingen in die flat, maar ze rijdt zelfs niet meer rond in haar scootmobiel, wat ze vroeger altijd zo leuk vond.
Rondrijden kan nog prima, en in haar dorp is er niet één corona-geval, maar ze is echt bezorgd.
Weet ik zo ook niet ... je bent iig wel ff buiten geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vit. D? Het is hier bewolkt...
Weet niet of een grauwe bewolkte regenachtige dag al voldoende is om vitamines op te doen.
Goedemorgen Mazaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een onbegrijpelijk virus. De een is er amper ziek van en de ander sterft eraan.
oh aloa ernstige klachten?quote:
Thanks zo geen zinquote:
Goedemorgen Limoentjuh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Maza
Ennnnn hoe was de broeder gisteren uitgekomen?
quote:
Etappe vier van het waterliniepad. 't schiet alleen niet echt opquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?
hoe komt t?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Etappe vier van het waterliniepad. 't schiet alleen niet echt op
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:37 schreef Flippiee het volgende:
Daar moet een piemel in (met pijltje)
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goedemorgen Limoentjuh.
Schandalig lekker. Ik heb die hele broeder in mijn eentje op zitten eten. Ik zit nog vol
limoentjuhquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ze moet natuurlijk voorzichtig zijn.
Maar zou wel jammer zijn als ze niet samen een band kunnen bouwen.
Via videocall dat zij een keer voor hem voorleest misschien.
heb nog zuurkool stamppot die ga ik opbakken.. en de boodschappen zijn net gebracht mis de helftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jacqueline![]()
Wat ga jij koken vandaag ?
Niet al te vaak, zo blijft het een lekkernijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Klein beetje jaloers hier![]()
Maar mooi dat het zo goed gesmaakt heeftVaker maken
Eerst 2,5 km gingen door de bagger heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |