quote:
bron StuBruquote:Zen worden door te luisteren naar walvismuziek? Het kan ook aangenamer, volgens de Universiteit van Queensland, Australië, want met metal lukt het ook!
De Universiteit onderwierp 39 proefpersonen tussen 18 en 34 jaar aan volgende test: na een gesprek over onhandige en irritante zaken als relaties, geld en werk werd de ene helft van de groep blootgesteld aan 10 minuten harde metal. De andere helft moest wachten in stilte...
Wat bleek? De groep die naar muziek had kunnen luisteren was na het gesprek gekalmeerd, de groep die in stilte had gewacht niet. De muziek maakte de proefpersonen zelf veel minder stressvol en rationeler, en ze kregen meer inspiratie.
Keihard naar De Zwaarste Lijst luisteren dus, en zen door het leven gaan...
Mongoolse metal.quote:
Was hiphop toch?quote:Op zondag 4 april 2021 11:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Mongoolse metal.
En ja, die is ooit een keer bij mij op Youtube langsgekomen, vandaar dat ik het meteen herkende
Via StuBru Bruut kun je luisteren. En de laatste 66 maandag op StuBru zelf.quote:Op zondag 4 april 2021 11:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Oh laat maar het is niet op StuBru zelf deze lijst.
De lijst kun je volgen via https://stubru.be/dezwaar(...)naardezwaarstelijst0 (regelmatige updates)quote:
243 L'Itch - Ronkaquote:Op zondag 4 april 2021 22:01 schreef Resistor het volgende:
Jammer dat https://stem.stubru.be/dezwaarstelijst/lijst niet meer update. Hoogste is daar 270, en volgens mij gaan we nu toch richting 240.
Het is dat de MP3 stream een beetje brak is, daar kan je al een minuut van tevoren zien wat het volgende nummer gaat worden
-edit-
Mooi, lijst is weer actueel (als in: paar nummers vooruit kunnen kijken)
Geen idee, ik kijk niet continue naar wat er speelt. Lijst houdt nu bij 240 op.quote:Op zondag 4 april 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
243 L'Itch - Ronka
Die staat er bij de stream niet bij?
Geeneens even Self Bias Resistor luisteren?quote:Op zondag 4 april 2021 22:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet continue naar wat er speelt. Lijst houdt nu bij 240 op.
Ik wilde heel even Through the fire and flames horen, dat is nu bijna over, respect voor de drummer, ik ga nu slapen.
x 100000000quote:Op maandag 5 april 2021 13:09 schreef Poppejans het volgende:
Deze lijst is toch wel veel zaliger dan de top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |