Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:
bron StuBruquote:Zen worden door te luisteren naar walvismuziek? Het kan ook aangenamer, volgens de Universiteit van Queensland, Australië, want met metal lukt het ook!
De Universiteit onderwierp 39 proefpersonen tussen 18 en 34 jaar aan volgende test: na een gesprek over onhandige en irritante zaken als relaties, geld en werk werd de ene helft van de groep blootgesteld aan 10 minuten harde metal. De andere helft moest wachten in stilte...
Wat bleek? De groep die naar muziek had kunnen luisteren was na het gesprek gekalmeerd, de groep die in stilte had gewacht niet. De muziek maakte de proefpersonen zelf veel minder stressvol en rationeler, en ze kregen meer inspiratie.
Keihard naar De Zwaarste Lijst luisteren dus, en zen door het leven gaan...
Mongoolse metal.quote:
Was hiphop toch?quote:Op zondag 4 april 2021 11:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Mongoolse metal.
En ja, die is ooit een keer bij mij op Youtube langsgekomen, vandaar dat ik het meteen herkende
Via StuBru Bruut kun je luisteren. En de laatste 66 maandag op StuBru zelf.quote:Op zondag 4 april 2021 11:34 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Oh laat maar het is niet op StuBru zelf deze lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop