quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Thnc we drinken samen warm bakkie
Redelijk jij?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]daarom 2.
Hoe heb jij geslapen jacqie ?
Je slikt helemaal niets voor je ADHD?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er aan gewend
[..]
Ik slik liever geen chemische troep. Wandelen werkt prima
Wel geslapen maar onrustig. Veel slecht gedroomdquote:
ik help jou er ook door mopquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel geslapen maar onrustig. Veel slecht gedroomd![]()
Maar oké koffie gaat me vandaag door de dag helpen
Eerst rustig wakker worden. Dan douchen en richting station. Denk rond een uur of tien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Hoelaat ga je met je wandeltocht beginnen?
De hyperfocus die ik mezelf kan opleggen dankzij de ADHD is daarbij wel behulpzaamquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mja blijft vervelend.
Het houdt je in ieder geval niet tegen met wandelen
quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hrlp jou er ook door mop
Hoeveel km wordt het vandaag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerst rustig wakker worden. Dan douchen en richting station. Denk rond een uur of tien.
[..]
De hyperfocus die ik mezelf kan opleggen dankzij de ADHD is daarbij wel behulpzaam
[..]
Dat je wil dat de navigatie exact gelijk en precies loopt met je wandelroutequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerst rustig wakker worden. Dan douchen en richting station. Denk rond een uur of tien.
[..]
De hyperfocus die ik mezelf kan opleggen dankzij de ADHD is daarbij wel behulpzaam
[..]
Niet meer. heb verschillende meds gehad waaronder ritalin, dexamfetamine en wellbutrin , maar het deed weinig voor me. Van ritalin werd ik zelfs ronduit agressief als het uit begon te werkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je slikt helemaal niets voor je ADHD?
3e staat nog niet vastquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
devzero wordt kampioen![]()
![]()
![]()
m1st1g mooie tweede limoen derde
Minimaal 14, ik hoop op iets van 26quote:
Dat is m'n autistische kantquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat je wil dat de navigatie exact gelijk en precies loopt met je wandelroute
Ja dat laatste is herkenbaar. Had mijn kleinzoon ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet meer. heb verschillende meds gehad waaronder ritalin, dexamfetamine en wellbutrin , maar het deed weinig voor me. Van ritalin werd ik zelfs ronduit agressief als het uit begon te werken
Mwoah, zonder alcohol slaap ik helemaal slecht / niet. Kijk maar naar die wandeltocht van 80. Dan blijf ik gewoon wakkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laatste is herkenbaar. Had mijn kleinzoon ook.
Echt vervelend als niets werkt
Maar maakt alcohol het niet erger dan. Dat zet zich om in suikers.
Slaap je daarom misschien zo slecht?
Voor jou een peulemschilletje tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Minimaal 14, ik hoop op iets van 26
M'n hormoonhuishouding is van slagBen gisteren ongesteld geworden, waar ik op volgende week gerekend had. Moet dus even zien hoe de eerste km's gaan
Je houdt je knap staande 👍🏻quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, zonder alcohol slaap ik helemaal slecht / niet. Kijk maar naar die wandeltocht van 80. Dan blijf ik gewoon wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |