Gelukkig maar dan. 😉quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja, een mens moet zichzelf kunnen overwinnen toch ?
[..]
Ik heb aan hetgeen dat ik slaap, voldoende
die special is ruim 40.000 keer bekekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je veel lezers?of kan je niet zien hoe vaak het gelezen is?
Ja maar ik heb niet zo’n lekker stuk cake of gebak zoals op de fotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dat is mooi kan je zo lekker ontbijten
Wauw. Dat is veel. Toppie. Altijd fijn als er veel mensen je verslag lezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
die special is ruim 40.000 keer bekeken
lieverdjequote:
Uhm nee @blackmirror gaat uit de scorequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morgen doet iedereen weer mee toch?
damn waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uhm nee @:blackmirror gaat uit de score
Vanaf morgen doe ik iig wel weer gewoon mee. Als @devzero het tenminste niet vergeetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
morgen doet iedereen weer mee toch?
stuur devzero nog een dm dan en leuk dat je weer mee doetquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanaf morgen doe ik iig wel weer gewoon mee. Als @:devzero het tenminste niet vergeet
Wil hier posten voor de gezelligheid en niet voor de punten. Dan kan de rest de punten pakkenquote:
Zeer leuke userquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wil hier posten voor de gezelligheid en niet voor de punten. Dan kan de rest de punten pakken
Leuke nieuwe user
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanaf morgen doe ik iig wel weer gewoon mee. Als @:devzero het tenminste niet vergeet
ik ook mag hem welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja moet wel om hem lachen![]()
Snoeshaan
Vergeet hij niet denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |