Hebben ze dit de laatste paar tv-toernooien gezegd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Price/vGerwen is toch zo’n speler die het moet hebben van de energie van het publiek”
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @Tagliano? @wimderon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een keer marshmallows geroosterd boven een nepvuur. Dat vond ik ook extreem cringe.
Ik ben al bezig met gifjes terugzoeken, maar dat topic is een helquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @:tagliano? @:wimderon?
Jaaaa, ik heb deze teruggevondenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @:tagliano? @:wimderon?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dat deden ze vorig jaar ook, dat gifje met die stoelriemen vastmaken
Vincent vindt dit een hele leuke rubriek.quote:
Dat was ook mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh alles doet mij pijn doet mij pijn
Als je "lachen als een boer met kiespijn" opzoekt in de dikke van dale krijg je dit gifje te zien.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vincent vindt dit een hele leuke rubriek.
Bedankt, deze zocht ikquote:
Pikante ontmoeting zegt mij helemaal niks als zogenaamd vaak terugkomende uitspraak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pikante ontmoeting
Godstalent ~Scholten
Kan ... hier voor een verrassing zorgen
Wie kan MvG/Price in deze vorm afstoppen
Waarom gooit hij de vorige partij zo goed en nu zo slecht?
Is dit het definitieve einde van het tijdperk ....
Als u nu kijkt en er niets aan vindt, zoek dan maar een andere sport
Die zijn allemaal niet afgestreept aan het einde. Definitieve einde zal waarschijnlijk niet genoemd worden (of het moet over MvG gaan), de rest zie ik eigenlijk wel opnieuw gezegd worden
O ja, dat is ook een topper.quote:
Die is wel een heel stuk minder gaan gooien dit jaar ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen kan er geen hout meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |