quote:Het EK Darts 2020 gaat donderdag 29 oktober van start met een monstersessie. Op de eerste dag wordt direct de volledige eerste ronde afgewerkt, waardoor er zestien wedstrijden op het programma staan.
De eerste wedstrijd begint daarom al om 16:00 uur. Die wedstrijden zijn live te volgen via Videoland. Vanaf 18:00 uur schakelt RTL Z naar Oberhausen voor het vervolg van de sessie.
Ik kijk hem zelf ook regelmatig terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier de hele avond naar kijken.
iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Geen andere keus dan morgen schandalig hard voor Dirk juichen tegen de walgelijk saaie kutClayton.
Wie hierin niet meegaat komt op de shitlist.quote:
Hij is flink gaan vreten door de successen... en geen aubergines..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel de nodige kilo's geleden trouwens
Wil je een liedje maken voor Darren Webster? Hij zakt steeds verder weg op de wereldranglijst en heeft het steuntje wel nodig. Of anders Alan Norris, die heeft niet eens een tourkaart nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ah, Yannick leeft nog. Ik had al een tijdje niks meer van hem gehoord.
Is toch ook heerlijk manquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij is flink gaan vreten door de successen... en geen aubergines..
Waar zit jij eigenlijk op een schaal van 1 tot Dirkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
Net een zak naturel huismerk ribbelchips leeg
Jij gaat hem samenstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Deze partij moet nog ontbranden'' mag op de WK bingo eind dit jaar
JAAAAAAAquote:
Okequote:
Niet eens fake, genotquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn FOK! zomerslaap is over wanneer het dartsseizoen weer begint eind oktober, tijd om weer actief te posten
Volgens mij is het maar beter ook dat Jacques of ook maar iemand van RTL7 Darts dit forum niet ontdekt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens fake, genot
Jammer dat er geen FOK!verwijzing in zit achteraf
Nouja, als dat resulteert in het ontslag van Maijer is het per definitie de moeite waard geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar beter ook dat Jacques of ook maar iemand van RTL7 Darts dit forum niet ontdekt.
Of juist een reden om extra Maijer uit te zenden, omdat wij hem hier zo aan het kwellen zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, als dat resulteert in het ontslag van Maijer is het per definitie de moeite waard geweest
Hmquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of juist een reden om extra Maijer uit te zenden, omdat wij hem hier zo aan het kwellen zijn
O ja, dat was die dochter.quote:
Zuigt zo je ballen door je lul naar buiten.quote:
Ik heb niet zo'n dikke pens als Dirk nee...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk op een schaal van 1 tot Dirk
Met een zak chips en knakworsten (vega weliswaar maar toch)
Uitstekend bowaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n dikke pens als Dirk nee...
Krijg je dus precies hetzelfde als bij de BDOquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze er bij de Grand Slam bij is in een verder zo goed als lege zaal.
Worden daar dit jaar ook nog (ex) BDO spelers voor uitgenodigd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze er bij de Grand Slam bij is in een verder zo goed als lege zaal.
waarom niet? Ik zou Marcel Mayer wel eens de zak willen wassen hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar beter ook dat Jacques of ook maar iemand van RTL7 Darts dit forum niet ontdekt.
Welkom terug, je UI werd node gemist!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn FOK! zomerslaap is over wanneer het dartsseizoen weer begint eind oktober, tijd om weer actief te posten
Lekker, ik heb ook een GP momenteelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
ff bierke pakken @:bluedisplay je weet het
Ik heb een Duvel uit de koelkast getrokkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:35 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker, ik heb ook een GP momenteel
Dan zal ik die intact houden, ik heb ook altijd nog Wizard Whitlock en slaande Wespster achter de hand!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welkom terug, je UI werd node gemist!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
De Prumjur Liek in Ahoy zal niet zo gehyped worden als het achter gesloten deuren gespeeld wordt
Ween en Suzuki.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Worden daar dit jaar ook nog (ex) BDO spelers voor uitgenodigd?
De druk van de Prumjur Liek moet er ook uit als ze die wildcards houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
De Prumjur Liek in Ahoy zal niet zo gehyped worden als het achter gesloten deuren gespeeld wordt
Ja dat deden ze vorig jaar ook, dat gifje met die stoelriemen vastmakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?
Maar met Corona kan je al een hoop nieuwe opmerkingen invullenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.
Ze hebben ook nog een keer marshmallows geroosterd boven een nepvuur. Dat vond ik ook extreem cringe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?
Denk je dat dit een voordeel is voor x omdat x een speler is die altijd veel beter is op de vloer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar met Corona kan je al een hoop nieuwe opmerkingen invullen
“Het is toch anders dan in een volle elliepellie”
“Denk je dat speler x voordeel of nadeel haalt uit de situatie?”
Hebben ze dit de laatste paar tv-toernooien gezegd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Price/vGerwen is toch zo’n speler die het moet hebben van de energie van het publiek”
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @Tagliano? @wimderon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een keer marshmallows geroosterd boven een nepvuur. Dat vond ik ook extreem cringe.
Ik ben al bezig met gifjes terugzoeken, maar dat topic is een helquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @:tagliano? @:wimderon?
Jaaaa, ik heb deze teruggevondenquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog meer, mensen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar bestaat nog wel een gifje van ergens toch. @:tagliano? @:wimderon?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja dat deden ze vorig jaar ook, dat gifje met die stoelriemen vastmaken
Vincent vindt dit een hele leuke rubriek.quote:
Dat was ook mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh alles doet mij pijn doet mij pijn
Als je "lachen als een boer met kiespijn" opzoekt in de dikke van dale krijg je dit gifje te zien.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vincent vindt dit een hele leuke rubriek.
Bedankt, deze zocht ikquote:
Pikante ontmoeting zegt mij helemaal niks als zogenaamd vaak terugkomende uitspraak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pikante ontmoeting
Godstalent ~Scholten
Kan ... hier voor een verrassing zorgen
Wie kan MvG/Price in deze vorm afstoppen
Waarom gooit hij de vorige partij zo goed en nu zo slecht?
Is dit het definitieve einde van het tijdperk ....
Als u nu kijkt en er niets aan vindt, zoek dan maar een andere sport
Die zijn allemaal niet afgestreept aan het einde. Definitieve einde zal waarschijnlijk niet genoemd worden (of het moet over MvG gaan), de rest zie ik eigenlijk wel opnieuw gezegd worden
O ja, dat is ook een topper.quote:
Die is wel een heel stuk minder gaan gooien dit jaar ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen kan er geen hout meer van
Stelling: Cullen is een grotere fraud dan White.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Marcel gaat zo wanhopig strohalmen zoeken om zich aan vast te klampen.
Dat is 100% ontegenzeggelijk een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stelling: Cullen is een grotere fraud dan White.
Vaginale schimmel reclames, checkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij heb ik alleen maar wijvenreclames zitten kijken
Die mag ook wel op de bingo trouwens
Een of ander scheermesje ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vaginale schimmel reclames, check
Ian zit nu al helemaal in het hoofd van MvG. Hij is ziedend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit is wat je krijgt met Ian White (3 pijlen naar het bord gooien, de pijlen ophalen en weer klaar gaan staan)
Ook 1 of andere reclame over vagina pHquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een of ander scheermesje ook
En nog iets
Ik geloof je directquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook 1 of andere reclame over vagina pH
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Nu ben je aan de T20 gecommit, daar kan je eigenlijk niet meer vandaan nu
S18
Sjaakgod
Asp was volgens mij bijna volledig blut voordat het begon te draaien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Spaargeld van Asp kan volgend jaar op de bingo''
Weet iemand waar dit op sloeg?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft walgelijk dat Lego hoofd van Coat
Oja, ik denk niet dat ze dat verhaal er opnieuw bij gaan halen, Aspinall is nu wel een tijdje gevestigde ordequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Asp was volgens mij bijna volledig blut voordat het begon te draaien.
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Asp was volgens mij bijna volledig blut voordat het begon te draaien.
Jan Dekker is een slowstarter kan ook op de kaartquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft walgelijk dat Lego hoofd van Coat
Dabgod zakt al beetje wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Deze pot is overigens nog niet gespeeld
Was Kyle McKinstry ook blut?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen
Die anekdote had Sjak vaak en na het WK ook nog wel een paar keer
We hebben nog anderhalve maandquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Debiele/ludieke act van Maijer en consorten als intro van de avond
WAAAAAAAAH COHMAAAAAAAN ~ G. Price
Deze partij moet nog ontbranden
Van Barneveld in de studio pratend over z'n comeback
Insinueren dat vloerspelers dit jaar beter kunnen presteren omdat er geen publiek zit
Het is toch anders dan in een vol elliepellie
MvG/Price/Anderson/... moet het toch hebben van de energie van het publiek
Vanuit de beweging ~Zjak
Vaginale schimmel/pH/scheermesjes reclames (of iets vergelijkbaars)
Jan Dekker is een slowstarter
... heeft het dun door de broek lopen
Microanalyse van Vincent
Iemand heeft het bijgehouden, de 145 finish is al jaren niet meer gegooid op het WK
Dit zie je alleen op het WK
Hard stukje in het bord
The Big Fish
... staat klaar om alweer te gooien terwijl ... nog niet weg is
De lengte vinden
Zjak analyseert iets en het tegenovergestelde komt gelijk uit
De eerste pijl zit perfect in de triple
Champagne breakfast/bed & breakfast (bij T20, T5 en T1 in 1 beurt)
Wegzetbeurt
Het is pas voorbij als de dikke dame gezongen heeft
Deze + de kaart van vorig jaar heb ik nu, nog aanvullingen?
quote:Insinueren dat vloerspelersIan White dit jaar beter kunnen presteren omdat er geen publiek zit
Toch maar alvast bij elkaar gezochtquote:
Die heeft niet meegewerkt aan z'n onderzoekje hequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was Kyle McKinstry ook blut?
Met zijn knotje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
COMPILATIE: Vincent van der Voort heeft het onwijs naar zijn zin in de studio van RTL7 DARTS😂😂
Gelukkig is deze nog vereeuwigd na het sterven van het rtl7darts.nl archief(vanaf 1:24 voor de liefhebbers)
O nee, nu besef ik me weer dat we misschien weer Simon Zijlemans kunnen krijgen als presentator tijdens het WK
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vanaf nu is hij de favoriet, dus hij zal wel met 4-11 eraf gaan volgende ronde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wit zal de volgende ronde wel sneuvelen.
Zijn we in Privé of Story beland?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne.... let maar eens op. Al paar keer gezegd. Er zit iets niet helemaal lekker bij MVG. Heeft ineens een ook wel hele grote bek, lekker recalcitrant... maar zou me niets verbazen als er iets met relatie is.
Let maar eens op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn we in Privé of Story beland?
Weer betrapt met een Britse slag op een hotelkamer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daphne.... let maar eens op. Al paar keer gezegd. Er zit iets niet helemaal lekker bij MVG. Heeft ineens een ook wel hele grote bek, lekker recalcitrant... maar zou me niets verbazen als er iets met relatie is.
Een micro analyse over de privéproblemen van Maikol, je zou voor minder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn we in Privé of Story beland?
Arjanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wie geeft ie nu weer de schuld?
Kloptquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is ziedend op Arjan. Je moet dit zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Arjan geeft Michael voor het eerst in 10 jaar kritiek en hij wordt gelijk boosquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
had het al afgezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arjan
Als je dit nu niet ziet moet je het wel effe terugkijken ouwe reus
Nouja voor het kutinterviewquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
had het al afgezet
Geeft ie Arjan de schuld
Inderdaad, het is alsof die tandarts in de pitstraat opeens kritisch wordt op MAX (Verstappen). Stel je eens voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arjan geeft Michael voor het eerst in 10 jaar kritiek en hij wordt gelijk boos
hahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Arjan geeft Michael voor het eerst in 10 jaar kritiek en hij wordt gelijk boos
Nee die gaat straks huilend op zijn hotelkamer een slagroomtaart opeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
HAHAHAHA hardop gelachen. Arjan kan hier totaal niet tegen.
Als die in zijn bek gescheten wordt zegt hij alsnog bedankt, dat was heerlijk Max.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is alsof die tandarts in de pitstraat opeens kritisch wordt op MAX (Verstappen). Stel je eens voor.
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk uploaden ze dit gewoon op hun site en het niet in de doofpot stoppen
Ik neem aan dat ie straks op YouTube staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk uploaden ze dit gewoon op hun site en het niet in de doofpot stoppen
Tijd om weer zijn nichtje of tante te verkrachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:PowerLoungen
inderdaad. Net als Tom Coronel. Als Max in de studio van Ziggo op de pot heeft gescheten gaat Tom na afloop hetzelfde hok in om de bril te likken alsof het z'n wijf is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die in zijn bek gescheten wordt zegt hij alsnog bedankt, dat was heerlijk Max.
Arjan zet een extra mandje bij in z'n hotelfrituur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Warm bad Arjan belt nu huilend zijn vrouw op.
Lijkt mij ook iemand die verder geen vrienden heeft en daarom maar wat gaat likken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ooit dat boekje van Arjan gelezen, die man leeft voor zijn vriendschappelijke relaties met die nikszeggende darters, dat is echt zijn hele leven. Ik denk niet dat hij hier nog bovenop komt.
waarom is die Fin niet te taggen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima uitslagen overigens na een tegenvallende middag@:el-stinho @:dutchsuomifan92
Noem jij MvG hier een nietszeggende darter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ooit dat boekje van Arjan gelezen, die man leeft voor zijn vriendschappelijke relaties met die nikszeggende darters, dat is echt zijn hele leven. Ik denk niet dat hij hier nog bovenop komt.
Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreektquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Mark me words. Er is iets niet helemaal lekker in privé situatie MVG. Hij is zo anders sinds een aantal maanden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Jan suggereert ook al dat Dafne een zeikwijf is.
Hij wint toch al het hele jaar geen reet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mark me words. Er is iets niet helemaal lekker in privé situatie MVG. Hij is zo anders sinds een aantal maanden.
Het was zeker vermakelijk, maar ook een beetje treurig hoe trots die man was op al die stompzinnige items die hij met al die darters heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreekt
ho hoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wint toch al het hele jaar geen reet meer.
Ja wist niet of ie 92 of 1992 had gedaan, is al opgelost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom is die Fin niet te taggen?
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vind je trouwens van de persoon Ten Hag @:maxi-mus
Ik wacht ook altijd op het moment dat één van die walk-on girls uit de school klapt , daar moet een me2 verhaal inzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was zeker vermakelijk, maar ook een beetje treurig hoe trots die man was op al die stompzinnige items die hij met al die darters heeft gemaakt.
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wist niet of ie 92 of 1992 had gedaan, is al opgelost.
Prima user overigens.
Die vraag werd gesteld net na de 2-2 in het Ajax-topic, dat vond ik niet zo rullevant. (nog steeds niet trouwens)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggen
Ik snap hem niet
Ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld net na de 2-2 in het Ajax-topic, dat vond ik niet zo rullevant. (nog steeds niet trouwens)
Ja, sorry. Ik heb niet zo'n sterke mening over de Tukker Ten Hag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Dit is wat minder drama dan waar ik op gehoopt had
Verdommequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) niet
@DutchSuomiFan1992quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima uitslagen overigens na een tegenvallende middag@:el-stinho @:dutchsuomifan1992
Wilde Ted zijn bloed drinken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreekt
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggen
Ik snap hem niet
Dit is feitelijk onjuist. (alle 3 de takes)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrinden
OK, 25 minuten, zwaar geirriteerd en dikke vrinden. Stop de tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist. (alle 3 de takes)
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) niet
Erik ten Hag: de Eigenwijze uit het Oosten https://www.vi.nl/pro/eri(...)ten/share/05b76eaa05 via @vi_nlquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrinden
Ik vond het alleen niet rullevant, er zat verder geen emotie bij. En we zijn zeker geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, 25 minuten, zwaar geirriteerd en dikke vrinden. Stop de tijd.
Leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddelt
@:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus @:klaasweetalles
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het alleen niet rullevant, er zat verder geen emotie bij. En we zijn zeker geen vrienden.
Mwah @onlogisch geeft genoeg redenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk
al is er geen enkele reden om een van de users @:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus of @:klaasweetalles af te zeiken
Ik heb een permanente vorm van darteritusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie weleens darteritus gehad?
Ik kijk niet meer echt, zit een stout van 12% naar binnen te werken en dat begin ik langzaamaan te voelenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpt wel als je een user totaal afzeikt maar niet wil laten doen alsof je over hem roddelt
@:onlogisch @:caland @:de_kraam @:Maxi-mus @:klaasweetalles
Niks mis meequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer echt, zit een stout van 12% naar binnen te werken en dat begin ik langzaamaan te voelen
Op de bingo ermeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Steve West vloeiend Nederlands spreekt?
Met de stout niet.quote:
Een vriend van mij heeft dat, die gooit nu met links. (hij is rechts)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Maar wij zijn sowieso maatjesquote:
Hij schrijft Engels wel net zo lekker als hij het spreekt hequote:
Thijs Slegers heeft ook zoiets las ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, dat vond ik nogal sneuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Thijs Slegers heeft ook zoiets las ik.
Geldt ook over mijzelf overigensquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zijn sowieso maatjes
Ben de enige user op heel fok die ooit wat positiefs heeft gezegd over de speler van je username
Zo zie je maar wat teveel naar PSV kijken met een mens kan doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Thijs Slegers heeft ook zoiets las ik.
Ditmaggewoonnietgebeurenklaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Wel leuk een keer een ander soort interview. Van mij mag Arjan best wat harder worden zo af en toe. Beetje variatie. Mike mag best een beetje boos worden hoor, tussen die twee komt het snel weer goed.
Wat overigens heel frappant is is dat Mike zijn tegenstander ineens de hemel in ging prijzen. Alle credits waren voor White. Normaal gesproken zou Mike aangeven dat hij dit alleen zichzelf kwalijk kon nemen, omdat als hij de dubbels zou gooien er niets aan de hand is. Mike zou dan met geen woord reppen over White, alleen kritisch op zichzelf zijn. En juist nu Arjan hem een keer aanpakt, voelt hij zich aangevallen en heeft de tegenstander zo fantastisch gespeeld. Haha, als Arjan het interview zoals normaal was begonnen dan zou Mike zonder twijfels weinig woorden vuil maken aan Ian, en zichzelf even met de standaard zinnetjes kritisch toespreken.
Ik heb mijn Switch geleend aan dat meisje waar ik al maanden achteraan loop, die heeft nu de grootste lol.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is jouw eilandje ook al in Haloween sfeer of speel je niet meer?
Man, man, man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Switch geleend aan dat meisje waar ik al maanden achteraan loop, die heeft nu de grootste lol.
Dat is het punt wat jij hier maakt, feit is wel dat vGerwen zojuist tegen een op papier zwakkere tegenstander het weer niet laat zien. Tegen White zou je normaal altijd moeten kunnen winnen maar daarvoor heb je mentaliteit nodig, spelers die alles op alles zetten, zelfs wanneer het tegen zit (zoals gisteren). Wanneer je speelt met een aantal goede aanvallers die de kwaliteit hebben om te scoren en verdedigers die het achterin dicht kunnen houden, hoef je enkel op het middenveld de betere te zijn om duidelijk te kunnen winnen. Met gif en winnaarsmentaliteit en daarnaast de juiste tactiek en de juiste poppetjes op de juiste plekken moet dat lukken, maar het is dan ook aan de trainer om het op een juiste manier neer te zetten. Als je vervolgens van mindere tegenstanders niet kan winnen dan kan je concluderen dat er iets mis gaat, dus dat de juiste spelers niet op de juiste plek staan, of dat het de mentaliteit of de tactiek is. Ik hoop dat vGerwen komende wedstrijden met de juiste tactiek gaat spelen, meer goede aanvallers opstelt en dat we met veel passie goed gaan voetballen, want dan geef je de tegenstander het gevoel dat er niks te halen valt. Dan win je altijd van mindere spelers, en in de Pro Tour zijn veel spelers minder, tenzij je veel pech hebt natuurlijk. Maar als het mee zit win je dan wel. Dan moet je gewoon ook naar jezelf kijken. Maar ja, bij RTL Darts lijken ze dat niet door te hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Wel leuk een keer een ander soort interview. Van mij mag Arjan best wat harder worden zo af en toe. Beetje variatie. Mike mag best een beetje boos worden hoor, tussen die twee komt het snel weer goed.
Wat overigens heel frappant is is dat Mike zijn tegenstander ineens de hemel in ging prijzen. Alle credits waren voor White. Normaal gesproken zou Mike aangeven dat hij dit alleen zichzelf kwalijk kon nemen, omdat als hij de dubbels zou gooien er niets aan de hand is. Mike zou dan met geen woord reppen over White, alleen kritisch op zichzelf zijn. En juist nu Arjan hem een keer aanpakt, voelt hij zich aangevallen en heeft de tegenstander zo fantastisch gespeeld. Haha, als Arjan het interview zoals normaal was begonnen dan zou Mike zonder twijfels weinig woorden vuil maken aan Ian, en zichzelf even met de standaard zinnetjes kritisch toespreken.
Ik was AC na een maand wel helemaal zat trouwens. Echt een wijvenspel, uiteindelijk.quote:
Ik vond Animal Crossing oprecht wel leuk maar ben er nu ook wel klaar mee, heb een mooi dorpje en verder gebeurt er gewoon niks nieuws meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn Switch geleend aan dat meisje waar ik al maanden achteraan loop, die heeft nu de grootste lol.
Wat waren we dichtbij he, dat die ene finale nooit had plaatsgevonden en dat dan Lloyd 7-0 had verloren van Teler.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Russ Bray had 13 jaar terug toch een betere stem.
Rauwer dan rauw.
Ik was gister bij een vriend thuis, toen zat zijn vriendin de hele avond dat te spelen en ondertussen te bellen met haar moeder zodat ze een heg konden maken (?) en bij elkaars eiland konden komen. Ongevraagd weet ik er nu alles over en heb ik het prachtige eiland nog mogen bewonderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was AC na een maand wel helemaal zat trouwens. Echt een wijvenspel, uiteindelijk.
Van Gerwen had een matchdart tegen Teler op het WK2008.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat waren we dichtbij he, dat die ene finale nooit had plaatsgevonden en dat dan Lloyd 7-0 had verloren van Teler.
Ik ook niet, ik heb er alleen wat plaatjes van langs zien komen en dacht dat het eigenlijk voor kinderen van een jaar of 10 was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:13 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Animal Crossing zo populair is.
Van Gerwen moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar pijlkunstenaars. Triplegooiende spitsen, snelle buitenspelers, werkdarters die er de beuk in gooien (á la Price). De PDC is vechtdartsen, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die de oche opvreten, desnoods het hele podium, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is het punt wat jij hier maakt, feit is wel dat vGerwen zojuist tegen een op papier zwakkere tegenstander het weer niet laat zien. Tegen White zou je normaal altijd moeten kunnen winnen maar daarvoor heb je mentaliteit nodig, spelers die alles op alles zetten, zelfs wanneer het tegen zit (zoals gisteren). Wanneer je speelt met een aantal goede aanvallers die de kwaliteit hebben om te scoren en verdedigers die het achterin dicht kunnen houden, hoef je enkel op het middenveld de betere te zijn om duidelijk te kunnen winnen. Met gif en winnaarsmentaliteit en daarnaast de juiste tactiek en de juiste poppetjes op de juiste plekken moet dat lukken, maar het is dan ook aan de trainer om het op een juiste manier neer te zetten. Als je vervolgens van mindere tegenstanders niet kan winnen dan kan je concluderen dat er iets mis gaat, dus dat de juiste spelers niet op de juiste plek staan, of dat het de mentaliteit of de tactiek is. Ik hoop dat vGerwen komende wedstrijden met de juiste tactiek gaat spelen, meer goede aanvallers opstelt en dat we met veel passie goed gaan voetballen, want dan geef je de tegenstander het gevoel dat er niks te halen valt. Dan win je altijd van mindere spelers, en in de Pro Tour zijn veel spelers minder, tenzij je veel pech hebt natuurlijk. Maar als het mee zit win je dan wel. Dan moet je gewoon ook naar jezelf kijken. Maar ja, bij RTL Darts lijken ze dat niet door te hebben
Exact!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is het punt wat jij hier maakt, feit is wel dat vGerwen zojuist tegen een op papier zwakkere tegenstander het weer niet laat zien. Tegen White zou je normaal altijd moeten kunnen winnen maar daarvoor heb je mentaliteit nodig, spelers die alles op alles zetten, zelfs wanneer het tegen zit (zoals gisteren). Wanneer je speelt met een aantal goede aanvallers die de kwaliteit hebben om te scoren en verdedigers die het achterin dicht kunnen houden, hoef je enkel op het middenveld de betere te zijn om duidelijk te kunnen winnen. Met gif en winnaarsmentaliteit en daarnaast de juiste tactiek en de juiste poppetjes op de juiste plekken moet dat lukken, maar het is dan ook aan de trainer om het op een juiste manier neer te zetten. Als je vervolgens van mindere tegenstanders niet kan winnen dan kan je concluderen dat er iets mis gaat, dus dat de juiste spelers niet op de juiste plek staan, of dat het de mentaliteit of de tactiek is. Ik hoop dat vGerwen komende wedstrijden met de juiste tactiek gaat spelen, meer goede aanvallers opstelt en dat we met veel passie goed gaan voetballen, want dan geef je de tegenstander het gevoel dat er niks te halen valt. Dan win je altijd van mindere spelers, en in de Pro Tour zijn veel spelers minder, tenzij je veel pech hebt natuurlijk. Maar als het mee zit win je dan wel. Dan moet je gewoon ook naar jezelf kijken. Maar ja, bij RTL Darts lijken ze dat niet door te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |