Uitstekend bowaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n dikke pens als Dirk nee...
Krijg je dus precies hetzelfde als bij de BDOquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze er bij de Grand Slam bij is in een verder zo goed als lege zaal.
Worden daar dit jaar ook nog (ex) BDO spelers voor uitgenodigd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze er bij de Grand Slam bij is in een verder zo goed als lege zaal.
waarom niet? Ik zou Marcel Mayer wel eens de zak willen wassen hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar beter ook dat Jacques of ook maar iemand van RTL7 Darts dit forum niet ontdekt.
Welkom terug, je UI werd node gemist!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn FOK! zomerslaap is over wanneer het dartsseizoen weer begint eind oktober, tijd om weer actief te posten
Lekker, ik heb ook een GP momenteelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
ff bierke pakken @:bluedisplay je weet het
Ik heb een Duvel uit de koelkast getrokkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:35 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Lekker, ik heb ook een GP momenteel
Dan zal ik die intact houden, ik heb ook altijd nog Wizard Whitlock en slaande Wespster achter de hand!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welkom terug, je UI werd node gemist!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn FOK! zomerslaap is over wanneer het dartsseizoen weer begint eind oktober, tijd om weer actief te posten
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
De Prumjur Liek in Ahoy zal niet zo gehyped worden als het achter gesloten deuren gespeeld wordt
Ween en Suzuki.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Worden daar dit jaar ook nog (ex) BDO spelers voor uitgenodigd?
De druk van de Prumjur Liek moet er ook uit als ze die wildcards houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
De Prumjur Liek in Ahoy zal niet zo gehyped worden als het achter gesloten deuren gespeeld wordt
Ja dat deden ze vorig jaar ook, dat gifje met die stoelriemen vastmakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?
Maar met Corona kan je al een hoop nieuwe opmerkingen invullenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De koffieautomaat opmerking komt ook in gevaar in carona tijd.
Ze hebben ook nog een keer marshmallows geroosterd boven een nepvuur. Dat vond ik ook extreem cringe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cringe opening van de uitzending zoals die twee keer bij Dirk laatst, zou dat kans maken?
Denk je dat dit een voordeel is voor x omdat x een speler is die altijd veel beter is op de vloer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar met Corona kan je al een hoop nieuwe opmerkingen invullen
“Het is toch anders dan in een volle elliepellie”
“Denk je dat speler x voordeel of nadeel haalt uit de situatie?”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |