Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreektquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ooit dat boekje van Arjan gelezen, die man leeft voor zijn vriendschappelijke relaties met die nikszeggende darters, dat is echt zijn hele leven. Ik denk niet dat hij hier nog bovenop komt.
Mark me words. Er is iets niet helemaal lekker in privé situatie MVG. Hij is zo anders sinds een aantal maanden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Jan suggereert ook al dat Dafne een zeikwijf is.
Hij wint toch al het hele jaar geen reet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mark me words. Er is iets niet helemaal lekker in privé situatie MVG. Hij is zo anders sinds een aantal maanden.
Het was zeker vermakelijk, maar ook een beetje treurig hoe trots die man was op al die stompzinnige items die hij met al die darters heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreekt
ho hoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wint toch al het hele jaar geen reet meer.
Ja wist niet of ie 92 of 1992 had gedaan, is al opgelost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom is die Fin niet te taggen?
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vind je trouwens van de persoon Ten Hag @:maxi-mus
Ik wacht ook altijd op het moment dat één van die walk-on girls uit de school klapt , daar moet een me2 verhaal inzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was zeker vermakelijk, maar ook een beetje treurig hoe trots die man was op al die stompzinnige items die hij met al die darters heeft gemaakt.
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wist niet of ie 92 of 1992 had gedaan, is al opgelost.
Prima user overigens.
Die vraag werd gesteld net na de 2-2 in het Ajax-topic, dat vond ik niet zo rullevant. (nog steeds niet trouwens)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggen
Ik snap hem niet
Ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld net na de 2-2 in het Ajax-topic, dat vond ik niet zo rullevant. (nog steeds niet trouwens)
Ja, sorry. Ik heb niet zo'n sterke mening over de Tukker Ten Hag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Dit is wat minder drama dan waar ik op gehoopt had
Verdommequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij het wijzigen van je post werkt een mention (of lokquote) niet
@DutchSuomiFan1992quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima uitslagen overigens na een tegenvallende middag@:el-stinho @:dutchsuomifan1992
Wilde Ted zijn bloed drinken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat boek is een aanrader, vooral wanneer hij met Ted Hankey afspreekt
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze gimmick nog uitleggen
Ik snap hem niet
Dit is feitelijk onjuist. (alle 3 de takes)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maximus was boos dat ik een kwartier na Atalanta - Ajax in het Ajax topic vroeg wat men vd persoon ten Hag vond. Hij was toen licht geïrriteerd. Nu zijn we weer goede vrinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |