Ik weet uiteraard niet van wanneer deze opnames zijn... maar ze moet goodwill kwekenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik ben oprecht verrast![]()
Dacht echt niet dat ze dit zou doen.
Ik denk van pré-Jinek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard niet van wanneer deze opnames zijn... maar ze moet goodwill kweken
Juli.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard niet van wanneer deze opnames zijn... maar ze moet goodwill kweken
Moet je eens je zolderkamer uit komen.quote:
Vind je dan bekende Nederlanders? Ik kijk nooit tv.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Moet je eens je zolderkamer uit komen.
Mevrouw Perrin kijkt Hart van Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vind je dan bekende Nederlanders? Ik kijk nooit tv.
Luis Fonsi, Demi Lovato ‒ Echame La Culpaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze net zongen?
https://music.youtube.com/watch?v=hAhZy32B69I&feature=sharequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze net zongen?
Ik weet wie dat is, maar de artiesten heb ik nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gerard Joling zat in schilderen als Rembrandt
Je kent Famke Louise niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wie dat is, maar de artiesten heb ik nooit van gehoord.
ja via dat freedepiepelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent Famke Louise niet.
Is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |