En ze heeft zeer recent ook nog een gouden kalf gewonnen. Ook een van de aanwijzingen. En ze is zwanger en datquote:Op zondag 1 november 2020 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je Google kapot?
Ze heeft in vrij veel producties gespeeld, zowel film, serie als theater, won een aantal jaren geleden een veelbekeken talentenjacht.
Als je hiermee de voice of iets vergelijkbaar bedoeld neem ik het niet serieus.quote:Op zondag 1 november 2020 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je Google kapot?
Ze heeft in vrij veel producties gespeeld, zowel film, serie als theater, won een aantal jaren geleden een veelbekeken talentenjacht.
Dat was 'op zoek naar Mary Poppins' voornamelijk met deelnemers met een musicalachtergrond of die bezig waren met een musicalopleidingquote:Op woensdag 4 november 2020 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je hiermee de voice of iets vergelijkbaar bedoeld neem ik het niet serieus.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was 'op zoek naar Mary Poppins' voornamelijk met deelnemers met een musicalachtergrond of die bezig waren met een musicalopleiding
Dat was destijds wel heel populair, er waren zelfs meerdere versies van waarin de winnaar de hoofdrol in die gelijknamige musical kon winnenquote:
ja, dus? Dan is het programma niet veelbekeken geweest? Of wat wil je hiermee zeggen, iemand is pas een BN’er als jij hem/haar kent?quote:
https://www.facebook.com/143391605675285/posts/4090327440981662/quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:34 schreef franklop het volgende:
Finale al? Zag dat RTL volgende week The Voice doet
Dan was ik een weekje te vroegquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/143391605675285/posts/4090327440981662/
Dat is de enige die je goed hebt.quote:Op zondag 1 november 2020 11:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
Neptunus = Jan Dulles
Kameleon = Marianne Timmer
Vos = Brigitte Heitzer
Panter = Dieuwertje Blok
Zebra = Jorgen Raymann
Vlinder = Marly van der Velden (hier zit echt geen babette van veen in, die is veel dikker en ouder)
quote:
Denk het ook!quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlinder moet wel Babette van Veen zijn
Aaahquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nicolette van Dam
Genomineerd voor Gouden Kalf voor Zoop in India
En Georgia Verbaan??quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nicolette van Dam
Genomineerd voor Gouden Kalf voor Zoop in India
Dit dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Starhopper het volgende:
Kwam t tegen tijdens het zappen. Tering wat een pure oogaids is dit
Wel echt een geniaal optreden dit.....als echte Nederlandstalige zangeres een turks liedje zingenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:30 schreef Poppejans het volgende:
Omg Tarkan, lang niet meer gehoord. Gelukkig.
Euvgenia (ze is het niet)quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die russin die jurylid is in dans programma’s denk dat zij het is.
Ik dus ook! Vind dat raden erg leukquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:34 schreef Phoebster het volgende:
Ik heb een hekel aan talentenshows, maar dit vind ik prima te pruimen
Dit is geen talentenshow hèquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:34 schreef Phoebster het volgende:
Ik heb een hekel aan talentenshows, maar dit vind ik prima te pruimen
Ja dat zei The Vulture vorige week alquote:
Weken geleden riepen we dat hier ook al hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat zei The Vulture vorige week alheb net nog printscreen gepost... nu is het makkelijk raden
Dat hebben zoveel mensen hier al wekenlang geroepenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat zei The Vulture vorige week alheb net nog printscreen gepost... nu is het makkelijk raden
En als eerste cabaretier opgetreden in de Ziggo Domequote:Op vrijdag 6 november 2020 20:58 schreef Zonnebloem90 het volgende:
Najib heeft meegedaan met toppers...
Yes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik hoor nu echt geen Najib.......eerder Roué Verveer?
Nah, Ik ging de eerste weken juist voor Roué, maar denk nu toch echt aan najibquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik hoor nu echt geen Najib.......eerder Roué Verveer?
Had je ons Maris ook?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:02 schreef Deshain het volgende:
Die zebra zou mijn perfecte score in mijn Zoom-meeting weleens kunnen verkloten. Ik denk heel hard Roue Verveer maar Najib zou ik ook niet van opkijken.
Dat was eerder Gabbertjequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:02 schreef quirina het volgende:
Vorige keer dat Hakkûhbar cd hoesje in de hints ik denk Ruben van der Meer.
Dat is wel nodig voor een perfecte score, dusquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Die kampers zijn wel altijd de hele dag aan het poetsen in hun caravan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |