wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:03 schreef StraightEdge het volgende:
Je lichaamshuid is van krokettenkorst of er loopt altijd een dwerg naast je die zegt dat je liegt?
je kan nu met de fiets door de mcdrive he, vorige week gedaanquote:
Ik eet dagelijks vlees ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat vind je van vis en vega? Eet je 7 dagen per week vlees?
Falafel is altijd vega.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks vlees ja.
Vis is heerlijk ook![]()
Vega? Vleesvervangers? Is ook prima te doen! Had een tijdje terug vega falafel balletjes, waren super lekker
Is gemaakt van kikkererwtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh![]()
Kijk mijn figuur, ziet dat er uit alsof dat daar iets van weet?
Dat zegt ook niet alles. De dikste dikkerd die ik ken is vegetariėr.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh![]()
Kijk mijn figuur, ziet dat er uit alsof dat daar iets van weet?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles. De dikste dikkerd die ik ken is vegetariėr.
Ja hallo straks denkt Braddie nog echt dat hij kikkers heeft gegetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn kikkers geen vlees meer
Dat geloof ik ja, maar het is niet mijn ding dat tiktokquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bereikt er tegenwoordig sneller een groter podium mee dan YouTube.
*Ribbib*quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hallo straks denkt Braddie nog echt dat hij kikkers heeft gegeten
Zijn er mensen dikker dan Braadslee?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles. De dikste dikkerd die ik ken is vegetariėr.
Hoe weet je dat als je het niet geprobeerd hebt? Het is heus niet alleen voor Amerikaanse tienermeisjes, ook doodsimpele figuren vinden daar hun portie aandacht. En over het algemeen is het ook veel minder hatelijk dan de reacties die je over het algemeen op YouTube wel eens krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja, maar het is niet mijn ding dat tiktok
Genoegquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zijn er mensen dikker dan Braadslee?
Waarschijnlijk wel, maar ik kan zo geen voorbeelden noemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zijn er mensen dikker dan Braadslee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |