SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder niet meer aan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Rare titel, waarom geen potjes in de saus?
Mijn broer komt op bezoek (die heb ik al aantal maanden niet gezien); wandelen met de hond; lekker eten; beetje relaxen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend?
Altijd goed om te horen dat ze hun tijd nuttig omkrijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Half uur met m'n moeder zitten Facetimen omdat ze iets moest printen. Zijn ze al de hele middag mee bezig. Piste zowat in m'n broek van het lachen.
fappenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan we allemaal doen dit weekend?
wil je het niet eerst laten taxeren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fappen
koken
huis proberen te verkopen
de was doen
beginnen aan radiatorombouw
rapport schrijven
Oh dat eerste is wel fijn zeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer komt op bezoek (die heb ik al aantal maanden niet gezien); wandelen met de hond; lekker eten; beetje relaxen.
Jawel want dat is leuk, was er een potje open gegaan? en en en hoe heb je ze eruit gekregen? en welke geluid maakte je zelf toen ze erin donderden?quote:
nee ze waren gelukkig niet open gegaan. maar goed die rode smurrie overal natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat is leuk, was er een potje open gegaan? en en en hoe heb je ze eruit gekregen? en welke geluid maakte je zelf toen ze erin donderden?
taxatie waardes zijn een wassen neus, dacht dat we dat in vorig topic al geconstateerd haddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je het niet eerst laten taxeren?
ah je hebt wel zelf iets in je hoofd. Waarom niet gewoon op funda en er meer voor proberen te krijgen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
taxatie waardes zijn een wassen neus, dacht dat we dat in vorig topic al geconstateerd hadden
Huis hier tegenover is voor 265k weggegaan, kleiner, minder kamers, iets nieuwer maar niet veel, tuin op 't noorden, wel 100% instapklaas.
huis verder naar 't westen is voor 220k weggegaan, ouder, zelfde kant van de straat, kleiner, en moet nog helemaal gedaan worden. ik wil 215k vragen.
omdat ik nog niet funda ready benquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah je hebt wel zelf iets in je hoofd. Waarom niet gewoon op funda en er meer voor proberen te krijgen?
ah okequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik nog niet funda ready ben
plan was om per half november via een makelaar aan de gang te gaan. maar omdat dit bekenden zijn krijgen zij even voorrang en krijgen ze 't ook te zien met de paar gebreken die ik nog recht wil zetten.
waarom komen ze wel kijken dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
En verwacht niet dat ze 't willen hebben want het lijkt mij kleiner dan wat ze nu hebben. Maar you never know.
SCHWEINHUNDEPOTJESquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze waren gelukkig niet open gegaan. maar goed die rode smurrie overal natuurlijk.
denk dat ik met een ziekte heb gescholden?
k ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ze toch enige interesse hebben ¯\_(ツ)_/¯
Hebben ze kinderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
nee ik heb 4 slaapkamers. maar 2 daarvan zijn vrij klein. Denk dat ze zich daar te veel op verkijken.
1 kind is ook wel genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben ook maar 1 kind. meer gaat niet lukken.
nu met druppeltjes zenuwurine wachten op uitslagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Zo, wattenstaaf genot gehad, viel reuze mee
oh johquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Yep en officieel tot dan opgehoktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu met druppeltjes zenuwurine wachten op uitslag
Wanneer had je gebeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Als ik komende winter keertje goed ziek ben, wat vast gaat gebeuren, dan lijkt mij een testje wel handig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
Geen idee waar ik hier zou moeten wezen. ben nou ook niet 1 2 3 van plan om me te moeten laten testen
Het regent hier, ben maar via de auto drive-in geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Testlocatie hier zit wel op een kloteplek om even heen te fietsen.
netjes hoor dat het zo snel konquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het regent hier, ben maar via de auto drive-in geweest
Ik ben IEDER jaar standaard in september/oktober verkouden en daarna meestal nooit meer tot de lente. Maar het zou ook best corona kunnen zijn, we gaan het zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik komende winter keertje goed ziek ben, wat vast gaat gebeuren, dan lijkt mij een testje wel handig.
Ik was het ook niet van plan voor mezelf, maar mevr Koen werkt nog wel op kantoor, en heeft ook diabetesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
Geen idee waar ik hier zou moeten wezen. ben nou ook niet 1 2 3 van plan om me te moeten laten testen
Kaarsjes aanquote:
Is dat wat, Litouwen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ahahahaha Weer even lekker 2 uur met collega's geGeoguessedIk ben echt teringgoed in dat spel. Kaunas had ik binnen een seconde
Omdat ik daar vorig jaar nog met @:Liesje1979 geweest was
Kaarsjes geven lichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee anti donkerTenzij ik ga slapen :p
Leuk is dat hč, ben er zelf ook goed in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ahahahaha Weer even lekker 2 uur met collega's geGeoguessedIk ben echt teringgoed in dat spel. Kaunas had ik binnen een seconde
Omdat ik daar vorig jaar nog met @:Liesje1979 geweest was
Grappig, ik had me liesje om de een of andere reden altijd met witblond haar voorgesteldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor TRV / Fles' Travelsnacks #5
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig, ik had me liesje om de een of andere reden altijd met witblond haar voorgesteld
Ja.. vooral als ik in bed lig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ook van die piekeraars? wil mijn hoofd soms gewoon echt uitzetten
Je bedoelt, dit is de eerste keer dat je Travelsnacks kijkt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig, ik had me liesje om de een of andere reden altijd met witblond haar voorgesteld
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
ja das echt het toppunt idd. Nu heb je nog dingen die je gedachtes die kant op trekken maar in bed totaal nietquote:
Nee, maar nog geen met Liesje gezien, of in ieder geval niet voor ik hier kwam meeposten in maartquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, dit is de eerste keer dat je Travelsnacks kijkt?
Nopes, totaal niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Nu lees ik maar in bed, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das echt het toppunt idd. Nu heb je nog dingen die je gedachtes die kant op trekken maar in bed totaal niet
helpt het blowen niet ook om snel te slapen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
In bed heb ik het juist niet zo eigenlijk, slaap vaak wel snel.
Nou er zijn er meer hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar nog geen met Liesje gezien, of in ieder geval niet voor ik hier kwam meeposten in maart
Vast wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
helpt het blowen niet ook om snel te slapen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
oh lekker zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb het altijd wel gehad eigenlijk, ook toen ik nog niet blowde. Werd op vakantie ook altijd bij mijn snurkende vader op de kamer gedaan omdat ik overal doorheen slaap.
Oh daar heb ik niet zo last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet nog vroeger dat ik van blowen nog meer ging malen en denken
Dit doe ik ook, heerlijk om in bed te lezen voor het slapen gaan, eigenlijk het liefste wat ik doe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu lees ik maar in bed, dat helpt wel.
nee daar heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeilijk ook om keuzes te maken?
Inslapen vereist ook geduld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ja ik heb voor lezen weinig geduld eigenlijk
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doe ik ook, heerlijk om in bed te lezen voor het slapen gaan, eigenlijk het liefste wat ik doe.
Alleen als ik echt heel erg druk ben geweest, dan is mijn hoofd nog even alles aan het analyseren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
dat gefluister en dan af en toe van dat speelselgeluid. echt nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister wel vaak ook ASMR filmpjes voor ik ga slapen.Doe ik al jaren maar ik vind het zo relaxed.
Beetje vechten met, om en voor elkaar hoort er wel bij hoor anders leef je ook maar als een LEGO blokje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee daar heb ik nooit last van.
ik maak een keuze en dan blijf ik daar tot in den treuren bij. Het piekeren is meer omdat ik alles van alle kanten bekijk om een keuze te maken
ben dus ook niet iemand die aan een knipperlichtrelatie zou doen. opgerot is opgebokt
Oh ik juist niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik heb het zelf ook heel gauw veel te warm in bed.
Ik vind het een fijn geluid als ze haren borstelen enz.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gefluister en dan af en toe van dat speelselgeluid. echt niet
smek smek smek smek slapen trut smek smek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gefluister en dan af en toe van dat speelselgeluid. echt niet
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
smek smek smek smek slapen trut smek smek.
Ja! Friesland 2014quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan me er wel nog eentje met je vader herinneren ook volgens mij.
loungesetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vind het geloof ik wel makkelijk om een keuze te maken.
Gewoon een spannend boek lezen, dan wil je weten hoe het aflooptquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ja ik heb voor lezen weinig geduld eigenlijk
Jij ligt nu echt tot half vier wakker om driehonderd manieren te verzinnen om onze lieve UitStraling om het leven te brengen en zijn hoofd op een staak te zetten he.quote:
ja maar ik sla woorden overquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een spannend boek lezen, dan wil je weten hoe het afloopt
en dan slaap je alsnog nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een spannend boek lezen, dan wil je weten hoe het afloopt
ondere andere jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij ligt nu echt tot half vier wakker om driehonderd manieren te verzinnen om onze lieve UitStraling om het leven te brengen en zijn hoofd op een staak te zetten he.
oh dat heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt burgerlijk aan het worden dat zulke dingen mij enthousiast maken.
Die blijft nog even onder ons. Neem je tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ondere andere ja
ook op welke plek ik het hoofd van LTVDK ga neerzetten
Ik val altijd in slaap na een paar pagina's. Lees op m'n kindle in het donker met witte letters op zwarte achtergrond, dan vallen m'n ogen al vrij snel dichtquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ondere andere ja
ook op welke plek ik het hoofd van LTVDK ga neerzetten
Vind de plek waar die nu zit, op mijn lijf, wel prima eigenlijk.quote:
ja maar je lijf hoef ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de plek waar die nu zit, op mijn lijf, wel prima eigenlijk.
Nou zeg.quote:
in dit geval ben je niet alleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele rare mental image heb ik nu.
Je hebt straks 2 huizen ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat neemt toch alleen maar ruimte in beslag
oh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te googelen, jij wel?
Ja wil ze jullie ook allemaal gaan verzamelen straksquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
misschien wil ze wel een slachthuis
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wil ze jullie ook allemaal gaan verzamelen straks
Ik heb dan wel het lichaam van een gevallen god, maar daar hoef je toch niet zo denigrerend over te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Je hoofd is het pronkstuk. die moet op een mooie plek staan. Kan je lichaam toch niet bij?
is niks persoonlijks verderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dan wel het lichaam van een gevallen god, maar daar hoef je toch niet zo denigrerend over te doen
Nou van jou zie ik liever je lichaam dan je hoofd. Als we toch diplomatiek gaan doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Je hoofd is het pronkstuk. die moet op een mooie plek staan. Kan je lichaam toch niet bij?
Mijn hoofd is niet persoonlijk, dus maar gewoon een random ding, fraai is datquote:
ik was helemaal niet diplomatiek aan het doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van jou zie ik liever je lichaam dan je hoofd. Als we toch diplomatiek gaan doen
wens haar veel succesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wil ze jullie ook allemaal gaan verzamelen straks
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van jou zie ik liever je lichaam dan je hoofd. Als we toch diplomatiek gaan doen
wauwquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
15:00 via site aangemeldt, 17:18 aan de beurt
Ik ook niet, mocht iemand het gemist hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was helemaal niet diplomatiek aan het doen
verkapte: bitterbal-is-een-plork ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
verkapte: bitterbal-is-een-plork dit
Het boek is 13.000 keer gruwelijker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze toch?
[ afbeelding ]
Kan mij niet herinneren dat ik dat gezien heb in de film?
Euh ik ken de film maar dit zat er niet in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
In American Psycho heeft die gast toch seks met dat afgesneden hoofd van dat meisje dat al jaren verliefd op hem is?
Volgens mij laat hij een ander meisje toekijken waarbij hij de oogleden heeft weggesneden zodat ze wel moet kijken.
Weet ik toch niks van man. Jij ooit foto's gezien? Nou dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
verkapte: bitterbal-is-een-plork dit
Ohja die heb ik ook gelezen, vaag boek man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boek is 13.000 keer gruwelijker.
Ja. Toevallig welquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik toch niks van man. Jij ooit foto's gezien? Nou dan.
Huh? Zit je niet in de whatssappgroep?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar kan me er vrij weinig van herinnerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boek is 13.000 keer gruwelijker.
Heb zelfs een video waar ze wordt aangevallen door een losgeslagen bergleeuw en ze weet zich moedig te verdedigenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb zelfs een video waar ze wordt aangevallen door een losgeslagen bergleeuw en ze weet zich moedig te verdedigen
Edmund Kemper had seks met het hoofd van z'n moeder nadat hij haar omgebracht en onthoofd had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
In American Psycho heeft die gast toch seks met dat afgesneden hoofd van dat meisje dat al jaren verliefd op hem is?
Volgens mij laat hij een ander meisje toekijken waarbij hij de oogleden heeft weggesneden zodat ze wel moet kijken.
Shit had op jou gehoopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar kan me er vrij weinig van herinneren
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Edmund Kemper had seks met het hoofd van z'n moeder nadat hij haar omgebracht en onthoofd had.
In de categorie, lugubere acties
Ja vlakbij dat bergrestaurant waar het nichtje van een maatje van Modus chefkok is zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb zelfs een video waar ze wordt aangevallen door een losgeslagen bergleeuw en ze weet zich moedig te verdedigen
doet em denken aan Hannibal die iemand z'n eigen hersens voertquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij deed ook vlees van z'n overige slachtoffers in z'n eten.
Ga dan maar geen Peaky Blinders kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
ik zag gister iemand roken in een serie. Had het toch wel even zwaar
nee nog niet klaar voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dan maar geen Peaky Blinders kijken
Snuif even de rest van de Notre Dame op johquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lasagne met suikerbrood, spek en pepermunt @:Amarantha
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snuif even de rest van de Notre Dame op joh
met zuurkool?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. ik heb net suikerbrood besteld bij de bakker
en blokjes zwoerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en een snufje aromat uiteraard
Ik had van de week kandijkoek van de bakkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. ik heb net suikerbrood besteld bij de bakker
met tandpasta?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de week kandijkoek van de bakker
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de week kandijkoek van de bakker
Hmm suikerbrood is wel lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lasagne met suikerbrood, spek en pepermunt @:Amarantha
maakt n iet uit uit welke provincie dat 't komtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh suikerbroodDat kocht ik altijd bij de bakker toen ik een tijdje in Friesland woonde.
woont je in het kwameleondorp?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh suikerbroodDat kocht ik altijd bij de bakker toen ik een tijdje in Friesland woonde.
PLUS................................... The Mandalorian begint bijna... dus dan mag het, gewoon een heel suikerbrood wegvreten met baby Yodaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt en ik haal het ook mss 1x per jaar ofzo.
Is al begonnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PLUS................................... The Mandalorian begint bijna... dus dan mag het, gewoon een heel suikerbrood wegvreten met baby Yoda
nee... een rokerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto kan nog maar één van twee dingen zijn. Een supermarktmanager of een robot zonder ingewanden.
the latter, dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee... een roker![]()
Tastebuds? It's gone bro.
Ik vind star wars ook wel leuk heur...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Wow wat heb je dat goed onthouden hoe de serie heet.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Etto kan nog maar één van twee dingen zijn. Een supermarktmanager of een robot zonder ingewanden.
Gelukkig kunnen we voor de supermarkt in Foqueville een andere manager zoekenquote:
als manager zit ik toch gewoon op kantoor te fokken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we voor de supermarkt in Foqueville een andere manager zoekenJij zocht nog werk toch? Hoewel.. Welke vakkenvuller wil er onder jou werken?
![]()
"Opstelling vanavond: Soepen: UitStraling!" "Om de donder niet!
"
Nee je moet ook echt iets doen voor je geld, UWV is geen supermarkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als manager zit ik toch gewoon op kantoor te fokken?
oh nou laat dan maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet ook echt iets doen voor je geld, UWV is geen supermarkt.
Lol, mijn vriend maakt dat programmaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf een online omgeving van mijn boekhouder. Dat draait op iets van AFAS ofzo.
nijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, mijn vriend maakt dat programma.
Alleen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, mijn vriend maakt dat programma.
Nee US is director/producer/executive producer/executive editor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee US is director/producer/executive producer/executive editor.Nee ff oprotten nou, niet klooien met Nijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik lig lui op de bank en kom daar niet meer vanafquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zin in een workout, maar vandaag al gedaan en net gegeten. MIsschien over een uurtje maar binnen wat oefeningen doen..![]()
![]()
Ehm...eet smakelijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Die vegan shoarma zit eruit als een stel spiergroepen die in formaldehyde zijn geweekt.
had bal voor je gekokt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Die vegan shoarma zit eruit als een stel spiergroepen die in formaldehyde zijn geweekt.
Nee, met een heel team gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee US is director/producer/executive producer/executive editor.Sinds wanneer is US mijn vriend? Ik prefereer ze wat meer echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wolven ❤️quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
O er is hier op de hei een wolf gezien.
dag schaapjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
O er is hier op de hei een wolf gezien.
Hmm ja dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hebben al een dierentuin.
ja dan niet he. Ik heb niks te verliezen, voor mij werken afwegingen gewoon andersquote:
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan niet he. Ik heb niks te verliezen, voor mij werken afwegingen gewoon anders
Waar lees je dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
"Ik heb dit glas meer dan een jaar gebruikt en was er heel tevreden mee, totdat het glas vanavond plotseling uit elkaar spatte in de magnetron. Ik heb eerder af en toe thee opnieuw opgewarmd in de magnetron in dit glas, aangezien glas eigen gewoon in de magnetron moet kunnen. Helaas is het vanavond mis gegaan."
Sorry, wat.
uitstraling;zal ik jou eens lekker bevingeren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Woord van de dag bij de Van Dale: bevingeren.
Weten jullie dat ook weer.
Ik weet niet hoe je eruit ziet. Heb ik je een plork genoemd? Was ik vast dronken. Mensen maken fouten. Allemaal. Het valt inderdaad niet mee om een goed beeld van je te krijgen, maar dat is dus volledig gebaseerd op je postgedrag. En het zal wel als een verrassing voor je komen (Not) maarquote:
oh fles ik maakte een grapje:Pquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet. Heb ik je een plork genoemd? Was ik vast dronken. Mensen maken fouten. Allemaal. Het valt inderdaad niet mee om een goed beeld van je te krijgen, maar dat is dus volledig gebaseerd op je postgedrag. En het zal wel als een verrassing voor je komen (Not) maarja ik mag je wel
Denk ook niet dat daar wat mis mee is verder.
Dank. Ik wilde net gaan snacken.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank. Ik wilde net gaan snacken.
wat snacken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank. Ik wilde net gaan snacken.
Ik las intieme tattoo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde wel weer een nieuwe inieminie tattoo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde wel weer een nieuwe inieminie tattoo
Goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet spannend
hoe gaat het met je ketomenu?
en al veel gewicht kwijt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GoedIk hou het nog steeds vol
Nee dus dan moet je maar kelen gaan afsnijden.quote:Volgens de jongeren wordt de profeet daar op een negatieve manier afgeschilderd. "Hij wordt in verschillende varianten belachelijk gemaakt", zei een van hen.
Met de demonstratie wilden ze getuigen dat Mohammed juist staat voor liefde en verdraagzaamheid. "Als ze zouden weten wie Mohammed echt is, dan zouden ze zoiets nooit doen."
Dat gaat nu wat langzamer. Maar met bijna 4 kilo ben ik dik tevreden. Als ik nog een kilo kwijtraak de komende weken, heb ik mijn doel wel bereikt.quote:
nou goed tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat nu wat langzamer. Maar met bijna 4 kilo ben ik dik tevreden. Als ik nog een kilo kwijtraak de komende weken, heb ik mijn doel wel bereikt.
O ja, dat wilden we zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat wilden we zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik ga vetbolletjes kopen voor op mijn balkon. Dan heb ik tijdens het werken uitzicht op musjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga denk ik kerstlampjes kopen en ophangen voor mijn keukenraam.
Niet opeten hč?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vetbolletjes kopen voor op mijn balkon. Dan heb ik tijdens het werken uitzicht op musjes
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met pindasaus is alles lekker
Pindasaus is gewoon mijn wiet, Amaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben eigenlijk.
https://www.ikea.com/nl/n(...)ilverkleur-40414102/quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga denk ik kerstlampjes kopen en ophangen voor mijn keukenraam.
Dat is wel schattig maar het mag wel wat meer opvallen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ilverkleur-40414102/
Oke oke duidelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pindasaus is gewoon mijn wiet, Ama
Het barst hier dan ook van de mensen met een sociaal leven.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het barst hier dan ook van de mensen met een sociaal leven.Sociaal leven wat is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mooi tijdstip.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo de badkamer schoonmaken
Zoiets hang ik in m'n philodendron.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ilverkleur-40414102/
Wie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Sad. Monika wil niet videochatten want ze zit in haar pyjama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |