Dat klinkt wel als deze Pieter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wacht ik ken een Pieter van Rossum in het echt en dat is een turbolinkse gekkie.
Kan je doorsturen of het dezelfde is
ben je er weleens geweest? Er zit gewoon niet zoveel verschil in rijk een arm wat dat betreft, tenminste is mijn ervaringquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, redelijk materialistisch...zicht op een goede/betere toekomst vooral. Tenzij je toevallig eentje uit de betere kringen hebt.
quote:
Hahaha jaaa dat is hemquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als deze Pieter.
Wat een mongool is dat zeg.
'Mannen' die een afbeelding van een vrouw nemen..quote:
Stomp 'm op zijn muil als je hem weer ziet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jaaa dat is hem
Is echt een van de meest ongemakkelijke klapmongolen die ik ken. Heeft sinds een tijdje een vriendin die op Facebook een profielfoto van haar okselhaar heeft omdat ze dat ‘natuurlijk en mooi’ vindt.
Buitedam hahahahahahahha mongoooltjeeeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mannen' die een afbeelding van een vrouw nemen..
User @:Buitedam , Forum Admin @:GGMM en ik hebben hier een pittige mening over.
Steek die pittige mening maar diep in je hol en stop er een kurk op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mannen' die een afbeelding van een vrouw nemen..
User @:Buitendam , Forum Admin @:GGMM en ik hebben hier een pittige mening over.
Wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Hahaha jaaa dat is hem
Is echt een van de meest ongemakkelijke klapmongolen die ik ken. Heeft sinds een tijdje een vriendin die op Facebook een profielfoto van haar okselhaar heeft omdat ze dat ‘natuurlijk en mooi’ vindt.
Ik ben nu een keer of 5 geweest en het is of heel knap of mokerlelijk. Maar ze kunnen in ieder geval allemaal extreem matig Engels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar hele mooie exemplaren. Wel kut thuis geen Nederlands kunnen spreken.
Heb je in elk geval 1 ding gemeen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nu een keer of 5 geweest en het is of heel knap of mokerlelijk. Maar ze kunnen in ieder geval allemaal extreem matig Engels.
Ik zou mezelf niet heel knap willen noemen maar bedankt voor het compliment Scrummie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je in elk geval 1 ding gemeen!
Scherp. Creatief. Je counter krijgt van mij een like!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet heel knap willen noemen maar bedankt voor het compliment Scrummie!
Noem je hier Caland nou heel knap of mokerlelijk of is dit een beledigende opmerkingen betreffende zijn Engels?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je in elk geval 1 ding gemeen!
Ik noem jou in elk geval een beetje traag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem je hier Caland nou heel knap of mokerlelijk of is dit een beledigende opmerkingen betreffende zijn Engels?
Ik heb de hele dag nog niets nuttigs gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen weekend
Wat een kutvrijdag is dit
Ja, meest ervaring met Colombiaanse en Venezolaanse, maar ook via de Antillen hoewel die vaak niet helemaal representatief zijn want die zijn duidelijk op zoek naar een betere toekomst dan in eigen land. Misschien dat het in Brazilie anders is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben je er weleens geweest? Er zit gewoon niet zoveel verschil in rijk een arm wat dat betreft, tenminste is mijn ervaring
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niets nuttigs gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |