SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat werkt tot op zekere hoogte ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je anoniem die pagina bekijken
Succes met uitkiezen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat werkt tot op zekere hoogte ja.
Maar ik ga er nog is een nacht over slapen denk ik voordat ik een besluit neem welke (digitale) krant het gaat worden.
Kijk eens naar topics.nl Ik vind dat geweldig. Ik heb het gratis vanwege een krantenabonnement, maar volgens mij kun je ook tegen betaling er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat werkt tot op zekere hoogte ja.
Maar ik ga er nog is een nacht over slapen denk ik voordat ik een besluit neem welke (digitale) krant het gaat worden.
Het zou juist iedereen een beetje sieren als ze het dit jaar rustig houden. Geef de zorg en politie en brandweer eens wat lucht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe wereldvreemd zijn die politici die een vuurwerkverbod willen nu trouwens?
Juist nu moet je dat niet doen en hopen zo de import van zwaar illegaal vuurwerk te voorkomen.
Hou het een beetje normaal.
Maar daar heb je twee tegenstrijdigheden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou juist iedereen een beetje sieren als ze het dit jaar rustig houden. Geef de zorg en politie en brandweer eens wat lucht.
Dus ik vind het eerder wereldvreemd als je dit jaar toch persé vuurwerk wilt afsteken. Overigens zal het dit jaar ook niet echt makkelijk zijn om even in België vuurwerk te halen, vermoed ik.
Ik heb nog strijkers uit Tsjechië, uit 2001, gok ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:29 schreef peaceman het volgende:
Het probleem van het vuurwerk zit al jaren in het illegale spul. Zolang ze daar niet serieus iets aan gaan doen, lijdt de normale vuurwerkverkoper in Nederland daaronder. Het spul wat voor 29 dec afgestoken wordt kan immers niet legaal spul zijn of iemand moet het bewaard hebben van afgelopen oud en nieuw. Maar die kans lijkt me klein.
Hoe wil je iets verbieden als je het verbod niet kan handhaven?quote:In plaats van te voorkomen dat er illegaal spul het land in komt, is het natuurlijk veel makkelijker om dan maar al het vuurwerk te verbieden.
Hoewel ik het er niet mee eens ben, snap ik het deels ook nog, omdat de politie simpelweg te weinig mensen heeft om te handhaven.
Algeheel vuurwerkverbod is makkelijker handhaven omdat elke vuurwerkafsteker "fout" is. Er is dan immers geen legaal vuurwerk meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog strijkers uit Tsjechië, uit 2001, gok ik.
Zou dat het nog doen?
En wel of geen verbod, geknald zal er toch wel worden.
Niet meer door mij overigens (op net spul wat ik nog heb liggen na, misschien), ik kijk wel naar het spoul van een ander. Stukken goedkoper en je kan sneller weer naar binnen...
[..]
Hoe wil je iets verbieden als je het verbod niet kan handhaven?
Er wordt nu al op helemaal niks gehandhaafd, laat staan dat ze dat straks op vuurwerk wel gaan doen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Algeheel vuurwerkverbod is makkelijker handhaven omdat elke vuurwerkafsteker "fout" is. Er is dan immers geen legaal vuurwerk meer.
Wil je alleen illegaal vuurwerk uitbannen, moet je veel gerichter zoeken en dat is tijdrovender denk ik.
Haal die zooi dan ook niet in Duitsland!quote:Maar goed ik weet de oplossing ook niet hoor. Ik weet alleen wel dat ik vind dat illegaal vuurwerk het probleem vormt en niet legaal vuurwerk.
Precies... daarom is het ook puur kiezers winnen door die partijen die er nu voor pleiten met Corona als argument. Goedkoop vind ik het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt nu al op helemaal niks gehandhaafd, laat staan dat ze dat straks op vuurwerk wel gaan doen...
[..]
Ik zat er al op te wachten.quote:Haal die zooi dan ook niet in Duitsland!
Cup Doos?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Enorme doos van Zalando werd net afgeleverd, ik doe weer eens een poging om passende bh’s te vinden.
Bestel je dat op de gok online...?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Enorme doos van Zalando werd net afgeleverd, ik doe weer eens een poging om passende bh’s te vinden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zitten er twintig in geloof ik
Het zal me een worst zijn wat je wel of niet doet, maar een beetje siervuurwerk knalt behoorlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.![]()
...
Misschien maakt mij dat hypocriet, zou best kunnen, maar van mijn gekochte vuurwerk raakt niemand gewond en het wordt alleen op 31 december afgestoken.
Ik heb al jaren geen bh in de winkel gekocht, altijd online en rustig thuis passen (en bijna alles terugsturen). Mijn favoriete bh van H&M is zelfs alleen maar online verkrijgbaar, hij is alleen weinig op voorraad, toevallig vorige week weer en meteen besteld, om een dag later bericht te krijgen dat hij toch niet op voorraad was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestel je dat op de gok online...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |