Ik geloof dat dit noch het moment noch de juiste plek is voor deze 'discussie'quote:
Mee eens, doe dat dan ook bij mensen die dit toejuichen. Snap je niet hoe walgelijk dat is? Stel je dan eens voor dat er moslims de aanslagen in Frankrijk hier op fok toejuichen en de slachtoffers uitlachen. Misschien dat dat een beetje helptquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Laten we het gewoon bij de aardbeving, tsunami en slachtoffers houden.
De rest kan wegblijven.
Open er een topic over. Hier houden we het bij het onderwerp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Mee eens, doe dat dan ook bij mensen die dit toejuichen. Snap je niet hoe walgelijk dat is? Stel je dan eens voor dat er moslims de aanslagen in Frankrijk hier op fok toejuichen en de slachtoffers uitlachen. Misschien dat dat een beetje helpt
Groet.
Nu niet door blijven gaan!quote:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
Denk dat er best wel eens veel slachtoffers kunnen zijn aangezien veel mensen natuurlijk binnen zitten vanwege Corona.
Kan maar zo binnen 30 minuten of binnen een uur. Heb nog niet helemaal het tijdsbestek in beeld tussen beving en filmpjes. Zat meer te kijken naar dat ene filmpje waar die boten wegdrijven uit de haven..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoeveel later is die tsunami geweest na de beving?
Die stroom zeewater zag er toch wel heftig uit, zo door de straten. Als je daar in terecht komt ziet het er niet goed uit...
Dat zag je idd in Japan en Indonesië ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan maar zo binnen 30 minuten of binnen een uur. Heb nog niet helemaal het tijdsbestek in beeld tussen beving en filmpjes. Zat meer te kijken naar dat ene filmpje waar die boten wegdrijven uit de haven..
Dat kan een goede indicatie zijn voor 'more to come"
Scheelt dat de Egeïsche zee niet 'optimaal' is om (extreem) grote tsunami's te creëren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zag je idd in Japan en Indonesië ook.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit het was....aangezien het al meer dan een uur geleden is ondertussen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt dat de Egeïsche zee niet 'optimaal' is om grote tsunami's te creëren.
nou krijgen we dat geld helemaal nooit meer terug en ook geen rentequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:16 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja het was mooi zolang het duurde Griekenland
Vertel dat aan de inwoners van Minos...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt dat de Egeïsche zee niet 'optimaal' is om (extreem) grote tsunami's te creëren.
Is dat nu??? Die teruggetrokken zee. Ik zou idd maken dat ik wegkwam!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen blijven kijken. Je weet toch dat dit een teken voor een tsunami is inmiddels?
vrijheids van meningsuiting is aan het verdwijnenquote:
Vulkaanuitbarstingen daargelatenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vertel dat aan de inwoners van Minos...
o wacht...
Ja, lekker gaan staan filmen daar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
wel bijzonder om te zien hoe ver het water zich terug trekt.
Blijft lastig om te zien hoe lang dit geleden is
Doet me denken aan die serie "Drain the Oceans"
Jonguh, ik krijg betaald per edit en per verwijderde post, snap dat dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
vrijheids van meningsuiting is aan het verdwijnenFrutsel is de lange arm van Ankara
(geintje frutsel!)
Tuurlijk, ik wil het vervolg ook zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, lekker gaan staan filmen daar.
Dat zal sowieso nog op gaan lopen. Er liggen nog mensen onder het puin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:44 schreef Uizichtloos het volgende:
Heftig, het tot nu toe gemelde dodental valt extreem mee. Als je al die gebouwen ziet instorten, verwacht ik dat het nog ver gaat oplopen.
Ja dat kan niet anders dan nog flink oplopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:44 schreef Uizichtloos het volgende:
Heftig, het tot nu toe gemelde dodental valt extreem mee. Als je al die gebouwen ziet instorten, verwacht ik dat het nog ver gaat oplopen.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:32 schreef BeriBeri het volgende:
Wel lief dat Frankrijk hulp heeft aangeboden, of heeft Erdolf dat geweigerd?
Mijn familielid moest rennen voor haar leven zegt ze. Meesten overnachten in hun auto of buiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:01 schreef Kyran het volgende:
Net even gesproken met mijn moeder. Zij komt zelf uit Manisa (woont wel in Nederland trouwens) en heeft veel vrienden en kennissen in Izmir. Heeft gelukkig iedereen kunnen bereiken. Schijnt chaotisch te zijn daar, maar van de andere kant lijkt het gelukkig ook wel mee te vallen qua dodental.
Net wat beelden gezien van een zus der die telefonisch contact heeft met haar zusje die onder een gebouw ligt. Respect hoe kalm zij bleef. Je zou toch helemaal flippen man.
Vrouw in het rood is een reddingswerker die contact blijft houden met het zusje (Buse). Als ik het goed begrijp is zij ook niet alleen daar, maar heeft wat andere familieleden bij zich. Zij hebben nu een reddingshond gestuurd en hier roepen ze dat de hond de slachtoffers heeft gevonden.
Er zijn ook beelden dat een minister met haar belt en zij zegt "stuur de honden, ik doe wel een kat na"![]()
Pff, lijkt mij onwerkelijk. Vooral als ook nog eens gewoon je huis voor je ogen, of onder je voeten, in elkaar stort.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mijn familielid moest rennen voor haar leven zegt ze. Meesten overnachten in hun auto of buiten.
Wij hebben dat toen in 97 ook gedaan, was toen nog klein, maar ik weet nog hoe trots ik was dat 1 dag later het leven weer op gang kwam.
Goddank wel, ze leven. Huis staat er nog, inboedel niet meer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pff, lijkt mij onwerkelijk. Vooral als ook nog eens gewoon je huis voor je ogen, of onder je voeten, in elkaar stort.
Alles goed met je familie verder dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |