Amee is je FOK! naam en geen bijnaamquote:Op donderdag 5 november 2020 12:28 schreef Amee het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Amee. Haha!
Hoofdpijn al sinds vannacht. Te lui om een aspirientje te pakken, daarom was ik steeds wakker geworden
Mijn moeder noemt mij Amee. Afkorting van mijn echte naam, weetjewel. Eigenlijk dus mijn roepnaam.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Amee is je FOK! naam en geen bijnaam
Dat type hoofdpijn is wel smerig. Paar weken terug had ik dat ook en werd gedurende de dag steeds misselijker en had mijn lunch uitgekotst. Pak die paracetamol gewoon, gaat je helpen.
Haha ja I knowquote:Op donderdag 5 november 2020 12:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mij Amee. Afkorting van mijn echte naam, weetjewel. Eigenlijk dus mijn roepnaam.
Dat klinkt als migraine, stok! Maar misschien heb ik ook wel een lichte migraine. Dat heb ik vaker wanneer ik te lang verkeerd zit. Wat gisteren ook het geval was.
alweer?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ja I knowmaar Amee is beetje standaard
maar goed. Amee wordt het dus.
Ja, ik dacht ook al aan migraine, was echt niet fijn. Ik was op dat moment buiten toen ik al voelde dat ik moest gaan spugen. En toen kwam alles eruit. Ben toen naar huis gegaan en heb in bed gelegen, paracetamol ingenomen en pas in de avond ging het weer beter.
jammer hequote:
hier meen je niks vanquote:
nee interesseert me niet zoveel wat jij er van vindtquote:
Niet mijn smaakquote:
Okayquote:Op donderdag 5 november 2020 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee interesseert me niet zoveel wat jij er van vindt
niet mijn probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |