Hier al besprokenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:14 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra komt [s]zingen[/s] modden op BNW
Hulptroepen voor @:Tjacka
[s] zingen [ / s]
Hij is er zelf onderdeel van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je dat zooitje debielen niet alleen aan?
Bryan voor mensen die het niet kunnen spellen.quote:
Zou een mod zich niet wat neutraler moeten opstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En dan @:Generationalpha mentionen met zijn xG-gegeil.
Post verworpen.
Opdonderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou een mod zich niet wat neutraler moeten opstellen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
KLB en GC.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet eens in de gaten dat jij mod bent, waar?
Oh, je mag geen mening meer hebben als mod.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent zelf neutralerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
daar kom ik ook nooit, merk wel dat ze in COR notes uitdelen voor dingen die hier niet eens opgemerkt zouden wordenquote:
Ik mag hier niks over zeggen, maar ik krijg ook opvallend veel notes de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kom ik ook nooit, merk wel dat ze in COR notes uitdelen voor dingen die hier niet eens opgemerkt zouden worden
Dat is wel in meer fora.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kom ik ook nooit, merk wel dat ze in COR notes uitdelen voor dingen die hier niet eens opgemerkt zouden worden
Dit neem ik mee naar achteren!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is wel in meer fora.
Ik ga geen enkele goede mod hiervan betichten en daarvoor taggen.
@:Tjacka
Ben jij een sneeuwvlokje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun je een mod rapporteren?![]()
Wat een walgelijk gedrag dit!
Jeetje, een mod met een eigen mening zonder vuig taalgebruik!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun je een mod rapporteren?![]()
Wat een walgelijk gedrag dit!
Ik eis respect!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jeetje, een mod met een eigen mening zonder vuig taalgebruik!
DIT MOETEN WE NIET HEBBEN OMFG
Rapporteer mij aan forum admin @:GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik eis respect!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ik heb letterlijk één post terug gepost dat @fetX een teringlijer is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is letterlijk één post terug gepost
Ik ben tenminste een teringlijer mét hersens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk één post terug gepost dat @:fetx een teringlijer is.
Vrienden zeggen de waarheid tegen elkaar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zo gaan wij natuurlijk geen vrienden worden.
Oh ik vind hem wel aardig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk één post terug gepost dat @:fetx een teringlijer is.
We hadden dezelfde grap in ons hoofd anders...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een teringlijer mét hersens.
Dit is een prima comeback.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We hadden dezelfde grap in ons hoofd anders...
Gooi er gewoon vijf in je mik joh, kan jou 't schelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik loop nu naar de visboer naast Club Vibes.
Vasten breken met twee harinkjes vandaag.
Club Vibes, leuk. Die zijn nu bezig aan een eigen record van opeenvolgende dagen zonder steekincidenten. Erg mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik loop nu naar de visboer naast Club Vibes.
Vasten breken met twee harinkjes vandaag.
lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Rutten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Hebben jullie het filmpje van Fred gezien?
Grim?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Fredsj*quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Ik hoop dat je binnenkort weer pics maakt van je maaltijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Twee blikjes knakworst gehaald bij de Appie.
Flinstone?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Klasse maat, wel kip neem ik aan???quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Twee blikjes knakworst gehaald bij de Appie.
Fred Durst?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Perry???quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Freddy Krueger???quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Freddy Heineken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
Grapperhaus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:27 schreef Charrell het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat ik allergisch ben voor katten.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je wordt op twitter vernietigt door Pieter van Rossum.
vernietigdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt al reactie, Peter is snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Dat verbeteren de hele tijd van die gozer ik wordt er zo moe van.
Dit kan leuk worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt al reactie, Peter is snel.
Wat een eng gezelschap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pas maar op, je hebt zo 80 mentions aan je broek van z'n trollenleger.
Je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik kon gister mijn lol op!
Had je niks beters te doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik kon gister mijn lol op!
Aardbeving, en naar aanleiding daarvan een mini-tsunami. Hier is overigens ook een tsunami van Turken.quote:
Ben ik wel blij mee. Godenvoer als je gezopen hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aardbeving, en naar aanleiding daarvan een mini-tsunami. Hier is overigens ook een tsunami van Turken.
Ik ben tegen de VARquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben tegen mensen de keel doorsnijden.
Denk eigenlijk niet dat die eerste 2 dan waren teruggedraaid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was gister wel fijn geweest bij Feyenoord.
Altijd een wereld zonder VAR natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Als je zou moeten kiezen.
Een wereld zonder racisme, een wereld zonder kelen doorsnijden of een wereld zonder VAR wat zou je dan kiezen
Vind ik een hele lastige!
Oh als ik het Feyenoord topic moet geloven waren al die drie penalty's belachelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat die eerste 2 dan waren teruggedraaid.
Kut VAR. Maar ik ben ook tegen de aanslagen van die tyfus moslims. Dus erg lastig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Als je zou moeten kiezen.
Een wereld zonder racisme, een wereld zonder kelen doorsnijden of een wereld zonder VAR wat zou je dan kiezen
Vind ik een hele lastige!
Die eerste kan je geven en bij die tweede kan je op de beelden ook niet heel duidelijk zien dat er geen contact is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh als ik het Feyenoord topic moet geloven waren al die drie penalty's belachelijk.
Raar dat je racisme niet noemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut VAR. Maar ik ben ook tegen de aanslagen van die tyfus moslims. Dus erg lastig.
Geen seconde gemist.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was gister wel fijn geweest bij Feyenoord.
Tweede wel toch? Daar was niet eens contact.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat die eerste 2 dan waren teruggedraaid.
De VAR is doorgaans matiger dan de scheids op het veld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tweede wel toch? Daar was niet eens contact.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren over die 'onterechte' penalty's.
Die eerste kan je geven en bij die tweede kan je op de beelden ook niet heel duidelijk zien dat er geen contact is. Die derde vond ik erg wild van Bijlow.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eerste kan je geven en bij die tweede kan je op de beelden ook niet heel duidelijk zien dat er geen contact is. Die derde vond ik erg wild van Bijlow.
Eens. Dat gezeur over de scheids was wat overdreven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eerste kan je geven en bij die tweede kan je op de beelden ook niet heel duidelijk zien dat er geen contact is. Die derde vond ik erg wild van Bijlow.
Niks nieuws inderdaad aan het feit dat mensen niet objectief kunnen oordelen over hun favoriete club.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag.
Volgens mij is het niet iets nieuws dat verschillende mensen verschillende meningen hebben over besluiten van een arbitrage.
Een beetje zoals Chelsea - Ajax vorig jaar. Al ging dat gezeur nog minstens 6 maanden door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Dat gezeur over de scheids was wat overdreven.
Typisch een gevalletje mimimimimimi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals Chelsea - Ajax vorig jaar. Al ging dat gezeur nog minstens 6 maanden door.Roda JC v NAC Breda, Siemen Mulder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eens, vooral oer Feyenoorder Kenneth "Kankerneger" Perez moet zijn subjectieve bek eens houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks nieuws inderdaad aan het feit dat mensen niet objectief kunnen oordelen over hun favoriete club.
Gelukkig kunnen mensen van de rivaal dat wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks nieuws inderdaad aan het feit dat mensen niet objectief kunnen oordelen over hun favoriete club.
Het waren een paar leuke dagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 11.141 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 865 meer dan gisteren werden gemeld.
Teringdebiel? Volgens mij zei je iets anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al gepost dat ik die scheids een teringdebiel vond.
De amateurcijferhijgers en N=1 OMG DALING roepers kunnen weer hun hok in.quote:
Nah, op zich is deze hele week wel positief denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De amateurcijferhijgers en N=1 OMG DALING roepers kunnen weer hun hok in.
Gaan er veel uit het ziekenhuis volgens mij. Instroom redelijk stabiel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziekenhuis lijkt het wel wat beter te gaan volgens mij. (of iedereen gaat dood geen idee)
Mooi. Als iedereen er een op heeft hoef ik er geen op HAHAHAquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gister voor het eerst weer naar de winkel geweest, iedereen had nu een mondkapje op. (2 weken geleden nog minder dan 10%)
Ga weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
BNW / Opstijgende lunar module
Zie dit ZIEKE gifje niffo’s!!
Ik zat net met een mondkapje op bij de kapper.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Gister voor het eerst weer naar de winkel geweest, iedereen had nu een mondkapje op. (2 weken geleden nog minder dan 10%)
Eet smakelijk maat!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie
De gamba’s waren uitverkocht
Ik ben woedend
Dat hoef ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat net met een mondkapje op bij de kapper.
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend
Je mag me God noemen, maar Chevy vind ik ook prima!quote:
Eet smakelijk makkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend
Klinkt goed maat. Zolang je maar zorgt voor voldoende lichaamsbeweging!quote:
Maken ze goede milkshakes daar bij jou beneden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik doe hetzelfde denk ik, met een milkshake erbij!
Lekker maat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
Ik doe hetzelfde denk ik, met een milkshake erbij!
Nee. Een Mexicano heb ik er meestal bij. Heel af en toe doe ik twee snacks en dan kies ik voor een kaassoufle, frikandel of bamischijf.quote:
De bamischijf is veruit de minste keuze uit dat rijtje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Een Mexicano heb ik er meestal bij. Heel af en toe doe ik twee snacks en dan kies ik voor een kaassoufle, frikandel of bamischijf.
Bij mij beneden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maken ze goede milkshakes daar bij jou beneden?
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bamischijf is veruit de minste keuze uit dat rijtje.
quote:Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Lekker maat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, met een broodje kroket en een Jos Brinkie.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
Sommige mensen eten namelijk normale tosti's, en anderen doen dit:
[..]
KLB / Doe mij maar een Jos Brechie grapquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, met een broodje kroket en een Jos Brinkie.
Mensen die naar KLB-topics doorlinkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
Als je maar niet denkt dat ik op een KLB link ga klikken.
ben niet eens voor Feyenoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:49 schreef onlogisch het volgende: [..] We vragen het even aan ze. @:fetx @:Scrummie @:Caland @:exile79 @:Haringkop @:Gurneyisbestoke @:R-woud93 @:Maastoren @:Jaytje07 @:DaMart @:ikweethetookniet @:Dr.Mikey @:ThePlaneteer @:De_Kraam @:Piles @:Drekkoning @:Duveldrinker @:Elan @:Generationalpha @:StephanL @:Pleun2011 @:Max23 @:Satecl @:Rvlaak @:Merkie @:H.FR @:Keyos @:Grifte @:hhh38
Dat boeit jou ook echt iets hequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:50 schreef Scrummie het volgende:
Bizar dat dat aardbevinkje in Turkije hoger staat dan Thijs in de trending topic lijst op Twitter.
Klopt, je was gewoon aan het trollen.quote:
Ik ben aan het begin van seizoen 2 maar denk ook dat ik nog een paar afleveringen kijk en dan afhaak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben inmiddels bij aflevering 8 maar het begint me steeds minder te boeien. (The man on the high castle)
@:caland
Amazon Prime bevalt me wel tot nu toe, Netflix vind ik echt zelden iets leuks de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde die serie ooit nog eens gaan kijken, maar dat ga ik nu dus mooi niet doen!
Misschien dat het beter wordt hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde die serie ooit nog eens gaan kijken, maar dat ga ik nu dus mooi niet doen!
Dat is zeker leuk ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat het beter wordt hoor![]()
Je ziet sowieso een hoogbejaarde Hitler, dus dat is erg leuk!
Die erg vervelende man van Prison Breakquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk ja!
Nu begin ik toch weer te twijfelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit er ook in. (Quinn)
Bovenstaande puur ter info.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die erg vervelende man van Prison BreakOh dat is interessant zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit er ook in. (Quinn)
(ik wilde eigenlijk niet reageren maar ik zie dat je zo druk bent met editten en doen dat je wel een reactie verdient)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is interessant zeg
(ik wilde eigenlijk niet reageren maar ik zie dat je zo druk bent met editten en doen dat je wel een reactie verdient)
quote:Bij de komende jaarwisseling is het voor het eerst in een aantal gemeenten voor burgers verboden om vuurwerk af te steken. Zoals het er nu voorstaat geldt in Rotterdam, Nijmegen, Heumen, Gennep, Soest en de gemeente Mook en Middelaar tijdens de jaarwisseling een totaalverbod op het afsteken van vuurwerk.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die erg vervelende man van Prison BreakDacht dat je het over die broer had uit Prison Break.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit er ook in. (Quinn)
Die was echt bloedirritant.Oh.
Ik denk niet dat men gaat handhaven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat erg leuk worden in de kanswijken hier
Ik vond Lincoln niet echt irritant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat je het over die broer had uit Prison Break.
Die was echt bloedirritant.
Starbucksquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen een koffiedate (want cafées niet open) in Rotterdam, wat is een goede plek om koffie af te halen en daarna een wandelingetje doen?
Zat zelf te denken aan Man met Bril of Coppi maar dan zit je wel gelijk in Rotterdam Noord, is misschien beter om iets wat meer in het centrum te zoeken
Een koffiedate, ben je een wijf ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen een koffiedate (want cafées niet open) in Rotterdam, wat is een goede plek om koffie af te halen en daarna een wandelingetje doen?
Zat zelf te denken aan Man met Bril of Coppi maar dan zit je wel gelijk in Rotterdam Noord, is misschien beter om iets wat meer in het centrum te zoeken
quote:Koffiedrinken als date: de voordelen
Koffie en daten: a match made in heaven. Thee of koffie drinken is een hele veilige activiteit als het op daten aankomt. Je hebt de tijd om elkaar goed te leren kennen en de gespreksonderwerpen voorbij te laten komen die voor jou van belang zijn. Je hebt redelijk snel een indruk of er een klik is of niet: je kan dus je date makkelijk voortzetten of het bij deze koffie date laten. Ook helpen de warme drankjes: er is onderzoek gedaan naar de invloed van warme drankjes tijdens het eerste contact!
Warmte geeft de liefde meer kans
Psychologen Williams en Bargh van de Amerikaanse universiteit Yale deden onderzoek naar het verband tussen psychologische warmte en fysieke warmte. Hij liet proefpersonen warme en koude drankjes vasthouden. Deze proefpersonen beoordeelden hierbij of iemand een warm of koud persoon was. En wat bleek? De personen die de warme drankjes nuttigden, beoordeelden andere personen als zorgzamer, warmer en hartelijker. Tijdens een eerste date is dit natuurlijk van groot belang!
Dus waar wacht je nog op? Neem die leuke vrouw of man van Relatieplanet.nl mee op een koffie date en geef zo de liefde meer kans!
Dus gewoon ergens wat drinken en eten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker met de meiden koffiedate en een brunchje.
Is nog altijd een optie als dit prima loopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een koffiedate, ben je een wijf ofzo?
Nodig d'r gewoon bij je thuis uit en trek haar helemaal uit elkaar. Hommo.
Begrijpelijk, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste keer was een Friezin. Daarna ben ik alle interesse in vrouwen verloren.
Wat hiervoor super kut is want ik ga altijd naar een biercafe als Locus of Kaapse voor een eerste datequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De horeca schijnt dicht te zijn, behalve afhaal.
Ik heb niet zoveel dates gehad maar ik sprak vrijwel altijd gewoon thuis af. Het is nu ook niet echt lekker weer om iets buiten te ondernemen of zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hiervoor super kut is want ik ga altijd naar een biercafe als Locus of Kaapse voor een eerste date
Heb geen idee wat ik nu moet
De Efteling is open.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hiervoor super kut is want ik ga altijd naar een biercafe als Locus of Kaapse voor een eerste date
Heb geen idee wat ik nu moet
dan weet je ook zeker dat ze komt neukenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel dates gehad maar ik sprak vrijwel altijd gewoon thuis af. Het is nu ook niet echt lekker weer om iets buiten te ondernemen of zo.
Lekker man. Ach zie jullie zo veel tollen buiten vbl.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, je was gewoon aan het trollen.
Een normale mod zou daarop actie ondernemen, maar helaas zitten we hier met @:onlogisch
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekker man. Ach zie jullie zo veel tollen buiten vbl.
Is via een app. Als je intenties niet puur casual zijn is het altijd aan te raden eerst een drankje te doen op een openbare plekquote:
Kan je nog wel een gezellige avond hebben toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is via een app. Als je intenties niet puur casual zijn is het altijd aan te raden eerst een drankje te doen op een openbare plek
Les op de harde manier geleerd toen ik voor het eerst een date via een app had en naar een restaurant ging. Bleek ietsje zwaarder te zijn dan op haar foto’sZit je dan gelijk een heel diner aan vast
WAAROM GEEF JE HE TGEEN LIKE DAN?!!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een leuk plaatje, omdat hij tollen zei ipv trollen
Vooral zonde van het geld dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:46 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog wel een gezellige avond hebben toch?
Daar vergis je je in. Die nemen dan juist altijd een salade ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker als je een vetzak uit eten neemt.
Dat hebben we allemaal Scrummie. Maar je moeder heeft wel een heel leuk karakter!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:53 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland heeft ervaring met het daten van dikke mensen zo blijkt.
Een 6 voor de poging, maar ik ben niet dolenthousiast over deze grap!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal Scrummie. Maar je moeder heeft wel een heel leuk karakter!
BBWgenotquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is via een app. Als je intenties niet puur casual zijn is het altijd aan te raden eerst een drankje te doen op een openbare plek
Les op de harde manier geleerd toen ik voor het eerst een date via een app had en naar een restaurant ging. Bleek ietsje zwaarder te zijn dan op haar foto’sZit je dan gelijk een heel diner aan vast
Ik heb dezelfde fout ook één keer gemaakt inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:53 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland heeft ervaring met het daten van dikke mensen zo blijkt.
Nee ik had ook al spijt toen ik op 'invoeren' klikte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een 6 voor de poging, maar ik ben niet dolenthousiast over deze grap!
Misschien zijn ze toevallig net begonnen met bewuster gezonde dingen eten!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fout ook één keer gemaakt inderdaad.
Maar het valt me vooral op het werk altijd op, dat die mokerdikke wijven (want dikke mannen boeit het gewoon niet) altijd salade, fruit of iets anders bewusts aan het eten zijn de hele dag.
Dus die proppen zich daarbuiten dus helemaal vol met vette zooi, waarom zou je dan op je werk de schone schijn ophouden vraag ik mij altijd af
Ja, heb het idee dat die dikke wijven elke week weer bezig zijn aan een nieuw dieet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze toevallig net begonnen met bewuster gezonde dingen eten!!!
Walgelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Je zou maar een date hebben en dan zit ineens Asha ten Broeke tegenover je.
[ afbeelding ]
Op tinder kan je het vaak herkennen aan alleen maar gezichtsfoto's. Soms valt het daar namelijk reuze mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
En hier herken je het vaak met alleen een ogen-fotoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Op tinder kan je het vaak herkennen aan alleen maar gezichtsfoto's. Soms valt het daar namelijk reuze mee.
Maar daar komt zij ook niet mee weg.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer meteen uit eten is sowieso kut, gelijk zo'n gedwongen sfeer. Kan je beter gaan zuipen, dan kan je na drie drankjes nog afhaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
Een keertje wat eten betalen is toch niet zo'n ramp, tenzij je in de bijstand zit ofzo. Part of the game.
Zie jij jezelf de komende jaren nog de huwelijkssloep bevaren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer meteen uit eten is sowieso kut, gelijk zo'n gedwongen sfeer. Kan je beter gaan zuipen, dan kan je na drie drankjes nog afhaken.
Ja is ook wel logisch, zeker omdat ik toen nog nauwelijks ervaring had buiten één relatie, waarbij de eerste date in een restaurant wel heel leuk was dus ik met mijn domme kop denken dat het altijd wel gaat werken. Is nog altijd de enige eerste date waarbij ik niet heb aangeboden om te betalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fout ook één keer gemaakt inderdaad.
Ja, dat is wel zo, beter drankjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste keer meteen uit eten is sowieso kut, gelijk zo'n gedwongen sfeer. Kan je beter gaan zuipen, dan kan je na drie drankjes nog afhaken.
Neen. Wellicht dat ik er ééntje opduikel uit Oekraine ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf de komende jaren nog de huwelijkssloep bevaren?
gaat niet eens om het geld maar is moeilijker af te kappen als je nog aan het voorgerecht moet beginnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
Een keertje wat eten betalen is toch niet zo'n ramp, tenzij je in de bijstand zit ofzo. Part of the game.
Volgens mij hebben ze daar hele mooie exemplaren. Wel kut thuis geen Nederlands kunnen spreken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Wellicht dat ik er ééntje opduikel uit Oekraine ofzo.
Wordt in Zuid-Amerika op diezelfde krampachtige wijze gedate als in Europa? Of is het gewoon meehossen in de samba en je hebt meteen verkering?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat niet eens om het geld maar is moeilijker af te kappen als je nog aan het voorgerecht moet beginnen
Zo'n type lijk je me wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Wellicht dat ik er ééntje opduikel uit Oekraine ofzo.
Waarom afkappen? Je kan ook gewoon na het eten 'joh, gezellig, fijne avondquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat niet eens om het geld maar is moeilijker af te kappen als je nog aan het voorgerecht moet beginnen
Zou je de tweede zin willen herschrijven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wordt in Zuid-Amerika op diezelfde krampachtige wijze gedate als in Europa? Of is het gewoon meehossen in de samba en je hebt met verkering?
Sowieso dat eten duurt toch veel te lang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er echt geen chemie is kan het wel behoorlijk ongemakkelijk worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom afkappen? Je kan ook gewoon na het eten 'joh, gezellig, fijne avond'.
Bleek dus ook een heel saai wijf te zijn, kwam echt niks boeiends uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom afkappen? Je kan ook gewoon na het eten 'joh, gezellig, fijne avond'.
Ja, ik ben niet de beste in advies als je via een app afspreekt. Alle dates waren na elkaar al te hebben gezien, uitgaansleven, sportschool. Via een app kan het geheid vies tegenvallen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig zijn de vrouwen daar veel directer dus het is gewoon meteen neuken en dan zie je wel verder, voor NL vrouwen heb ik echt geen geduld, als ik vreemdga is het met toeristen, die hebben niet zoveel tijd om moeilijk te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wordt in Zuid-Amerika op diezelfde krampachtige wijze gedate als in Europa? Of is het gewoon meehossen in de samba en je hebt met verkering?
Dan merk je dat vast wel beiden en zeg je dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er echt geen chemie is kan het wel behoorlijk ongemakkelijk worden denk ik.
Valt wel mee als je een beetje sociaal handig bent. (bij jou wel schat ik zo in ja)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er echt geen chemie is kan het wel behoorlijk ongemakkelijk worden denk ik.
Net als al je reacties dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reactie gegeven (maar niet grappig ofzo
zeker met iemand waar je geen interesse in hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso dat eten duurt toch veel te lang.
Ja maar dan moet je nog wachten op het eten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan merk je dat vast wel beiden en zeg je dat.
Wat is dit nou weer voor sneer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een beetje sociaal handig bent. (bij jou wel schat ik zo in ja)
Het is wat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je nog wachten op het eten.
Een vrij reële inschatting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sneer.
Het beloofde continent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig zijn de vrouwen daar veel directer dus het is gewoon meteen neuken en dan zie je wel verder, voor NL vrouwen heb ik echt geen geduld, als ik vreemdga is het met toeristen, die hebben niet zoveel tijd om moeilijk te doen
je kan het ook beloven en dan vertrekken voor het winkelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het beloofde continent.
Overigens, ik was begin dit jaar in Kiev, volgens mij kan je daar inderdaad heel easy een mooie vrouw oppikken. Alleen lijkt het mij dat je die meiden toch behoorlijk in de watjes moet leggen.
Geld en looks doen het overal goed, maar daar heb je iig niet direct zo'n gevoel dat er een eisenlijst bij wordt gepakt terwijl ze zelf verre van perfect zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig zijn de vrouwen daar veel directer dus het is gewoon meteen neuken en dan zie je wel verder, voor NL vrouwen heb ik echt geen geduld, als ik vreemdga is het met toeristen, die hebben niet zoveel tijd om moeilijk te doen
Waarvan ik dus niet weet of dat daar werkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook beloven en dan vertrekken voor het winkelen
Oei hier is een gevoelige snaar geraakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest dit blijkbaar kwijt.
Succes ermee verder.
het is gewoon een andere mentaliteit, zij zijn veel meer van pluk den dag, hier kijken ze te ver vooruitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geld en looks doen het overal goed, maar daar heb je iig niet direct zo'n gevoel dat er een eisenlijst bij wordt gepakt terwijl ze zelf verre van perfect zijn.
je wordt hooguit door het echte vriendje opgewacht bij het vliegveldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarvan ik dus niet weet of dat daar werkt.
@JR-Style-93 is het niveau van ONZ gewend inmiddels. Waar ze elkaar als mietjes behandelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei hier is een gevoelige snaar geraakt.
vernietigtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een fijne mentaliteit. Ik onderhou wel contact met een meisje uit Peru en het is fijn om te weten dat dat puur casual is. Verschil merk je dan wel met Nederlandse meidenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een andere mentaliteit, zij zijn veel meer van pluk den dag, hier kijken ze te ver vooruit
Nou, redelijk materialistisch...zicht op een goede/betere toekomst vooral. Tenzij je toevallig eentje uit de betere kringen hebt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een andere mentaliteit, zij zijn veel meer van pluk den dag, hier kijken ze te ver vooruit
Wacht ik ken een Pieter van Rossum in het echt en dat is een turbolinkse gekkie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |