@DeBraad Wat is jouw lievelingsplek en wat is daar te vinden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:35 schreef Superdonald het volgende:
Reddit AMA’s: na een halfuur dicht.
FOK! AMA’s na 3 weken:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:04 schreef Chia het volgende:
[..]
@:DeBraad kun je al antwoorden op deze vraag?
De viewsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:22 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat raakte jou zo in de scheiding van KOETLIFE?
Ik was vroeger van van De Griezelbus, dat is ook het laatste "normale" boek wat ik heb gelezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij hield Braddie niet van boeken, maar van de boeken die je hebt gelezen, wat is je favoriete boek?
FOK! Vermaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
@:debraad Wat is jouw lievelingsplek en wat is daar te vinden?
halfvolquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:35 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Is het glas halfvol of halfleeg?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat vertel je normaal nooit aan vreemde mensen over jezelf?
Mijn ideale zelf is fit en heeft alles op een rijtje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat is het verschil tussen je ideale zelf en je echte zelf?
Nog nooit gehad, keer iemand die op z'n bek ging hooguit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:30 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat was het meest gênante moment dat jij in lachen uitbarstte terwijl dat echt niet kon?
Nu, eet je iets na 6en.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:DeBraad; zal ik nu beginnen met eten koken of pas om 6 uur?
Mijn muzikaliteit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:40 schreef StraightEdge het volgende:
@:debraad Wat is dé eigenschap waarover mensen je de meeste complimenten geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |