Charlotte Ritchiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef amaranta het volgende:
Geen idee hoe je een gifje moet plaatsen...
https://giphy.com/gifs/bbc-siblings-three-l4Jzgmad24DGBqQ4U
Leuk! Wat zit er in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef lunapuella het volgende:
Vanavond borrelIk heb een borrelpakket afgehaald bij onze favoriete lokale brouwerij en er is een nieuwe Star Trek Discovery aflevering, dus dat komt sowieso goed
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Leuk! Wat zit er in?
Wij doen morgen de Halloweenquiz van onze stamkroeg. Daar hebben we een pakket voor gekocht dat we morgen op kunnen halen. Daar zitten dan hints voor de quiz in, speciaalbiertjes en hapjes (oa hun heeeeerlijke nacho's). Super leuk initiatief en op deze manier kunnen we ze toch weer een beetje steunen.
En leuk, want de vrienden die via Skype meedoen hebben dus allemaal dezelfde biertjes en snacks. Net alsof we echt samen zijn
Oa kaas met dip, broodjes, olijven, gevulde dadels en nog wat dingen. En twee flesjes bier (die zijn voor man, ik lust geen bierquote:
Ja, als ik het alleen met intrinsieke motivatie moest doen zou ik ook een hoop minder productief zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Roosgeluk het volgende:
Maar heel eerlijk, vertonen wij volwassenen ook niet bepaald gedrag omdat "het moet" of "verwacht wordt" of omdat het een hoop gezeik scheelt?
Nou ja, in ieder geval doe ik mijn werk niet vanwege de intrinsieke motivatie. Ik vind het leuk, ga er graag heen, heb toffe collega’s.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Roosgeluk het volgende:
ook team thee..
Maar heel eerlijk, vertonen wij volwassenen ook niet bepaald gedrag omdat "het moet" of "verwacht wordt" of omdat het een hoop gezeik scheelt?
Klinkt als een prima borrel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oa kaas met dip, broodjes, olijven, gevulde dadels en nog wat dingen. En twee flesjes bier (die zijn voor man, ik lust geen bier) (maar heb nog wel cider staan
)
[..]
Ja, als ik het alleen met intrinsieke motivatie moest doen zou ik ook een hoop minder productief zijn
Die tijd komt wel weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:41 schreef Aure het volgende:
Ik zou ook wel een speciaalbiertje willen
Ja en op zich gaat het ook altijd wel sneller dan je dan nu denktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Die tijd komt wel weer
En anders schijnt de 0.0 IPA van Brand goed te zijn.
Sterkte!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat een nieuwe lockdown op komst is in Belgie.
Gelukkig heb ik al veel op voorhand gekocht.
Of zoals Crabtree zegt: lickdown
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:13 schreef amaranta het volgende:
Geen idee hoe je een gifje moet plaatsen...
https://giphy.com/gifs/bbc-siblings-three-l4Jzgmad24DGBqQ4U
Afbeeldingslocatie van een gif in een schilderijtje zetten.quote:
Dank voor de heads up, dat wordt vast geen horizontaal feestje vanavondquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:22 schreef lunapuella het volgende:
Vanavond borrelIk heb een borrelpakket afgehaald bij onze favoriete lokale brouwerij en er is een nieuwe Star Trek Discovery aflevering, dus dat komt sowieso goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |