quote:Op zondag 1 november 2020 14:33 schreef Grifte het volgende:
Hahaha niet te filmen dit![]()
(Ja door Disney voor die docu straks, dat gaat genieten worden)
3e in de Eredivisie, 6e dit seizoen.quote:Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
Dit is de 5e pingel tegen dit seizoen? 6e?
Waarschijnlijk werd zijn komst breed gedragen binnen Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2020 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe is eigenlijk zo gekomen dat we zon slechte tweede keeper hebben?
Ja, maar wel weer mokerdom hoe dit tot stand komt.quote:Op zondag 1 november 2020 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3e in de Eredivisie, 6e dit seizoen.
Overigens pas de eerste waar ik iets bij heb van ‘ja geen twijfel over mogelijk’
Ja heel slecht van Spajic en Marsman. De één doet niets en de ander gaat er als een gek in.quote:Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar wel weer mokerdom hoe dit tot stand komt.
Er is letterlijk niks anders meerquote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staan die Linssen en Diemers er altijd in
Keuze tussen aids en ebola denk ik..maar ik begrijp het eigenlijk ook nietquote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit er eigenlijk nog op de bank?quote:Op zondag 1 november 2020 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bannis en Wehrmannquote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk nog op de bank?
Wat maakt het uit.quote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk nog op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |