Waar die kansenregen aan het begin van de tweede helft vandaan kwam is echt een mysterie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Elan het volgende:
Nou heb nu 20 minuten gekeken 0 kansen gecreëerd.
Na 1-3 geloven ze het wel. Onterecht trouwens. Die gasten kunnen er echt geen zak van.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Elan het volgende:
Nou heb nu 20 minuten gekeken 0 kansen gecreëerd.
Vitesse heeft Ajax en PSV al gehad en staan boven ons. Dus dat kan kloppen jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef fetX het volgende:
Ik denk oprecht dat Vitesse beter is dan wij.
Zegt 'ie dan? Heb her geen geluid aanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is ook gisteravond pas gebeld denk ik.
3,04 voor Wolfsberger, min de penalties blijft er nog ongeveer 0,6 XG over.quote:
Helaas jarenlange uitsluitingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF theoretisch, maar wat zouden de gevolgen zijn als Dick de ploeg van het veld haalt, uit protest tegen dit soort incompetentie?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas jarenlange uitsluiting
Kunnen er helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:46 schreef fetX het volgende:
Vanavond genaaid, maar wat hebben wij een baggerploeg
Ok.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:47 schreef Haringkop het volgende:
Ik dat een bejaarde met overgewicht en corona een betere combinatie is dan Feyenoord in Europa..
Dat is wel heel duidelijk dit seizoen iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:46 schreef fetX het volgende:
Vanavond genaaid, maar wat hebben wij een baggerploeg
Daar was ik er zelf ook 1 van, maar ik neem echt alles terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is wel heel duidelijk dit seizoen idd... En dan waren er nog mensen die deze ploeg kansen toedichtte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |