Bozenik is geblesseerd maar dat was toch de eerste keuze voor in de spits?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we nu opeens Bannis in de spits willen, waarom wilde niemand dan eerst Bozenik? Ik denk echt dat dit team veel beter rendeert met een Narsingh en een Bozenik dan een Linssen en een Jorgensen.
Jonas Kolkkaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik begin het Jonas Kolkka-gevoel te krijgen bij hem. Blijft proberen maar het is niet goed genoeg.
Maar waarom is dat toch het geval?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Het is makkelijk om nu alles de grond in te praten, maar zo diep als we de afgelopen 4 wedstrijden zinken hoeft gewoon niet.
Het is alleen wel zorgelijk dat je zo ver weg kan zakken. Ik heb dat nooit begrepen. ‘Volhouden is kwaliteit’ vind ik ook zo’n onzin. Je kunt het of je kunt het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Het is makkelijk om nu alles de grond in te praten, maar zo diep als we de afgelopen 4 wedstrijden zinken hoeft gewoon niet. Dit team is gewoon tot hetzelfde in staat als vorig seizoen vanaf november. Zonder Sinisterra wonnen we toen ook 3 potjes en speelden we gelijk tegen PSV.
PSV uit was Kokcu heel goed en vorig seizoen heeft hij sowieso best wat goede potten gespeeld. Hij wisselde dat alleen af met ook abominabele wedstrijden. Zoals het begin van dit seizoen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Feyenoord komt het gemis van de steun van een vol stadion harder aan dan bij andere clubs heb ik het idee. Nu moet het allemaal puur uit henzelf komen en dan val je gewoon door de mand. Slechte ploeg.. paar ouwetjes die te lang zijn blijven hangen (Toornstra..Botteghin..Jorgensen), spelers uit de eigen jeugd die pure middelmaat zijn, ook Kökcu (noem mij 1 goede wedstrijd van die gozer), waanzinnig dramatische aankopen (Linssen..Diemers..Brozenik).. alles bij elkaar opgeteld is het gewoon een kutselectie
Fer - Teixeira - Kokcu zou toch wel mijn favoriete middenveld zijn. En dan een aanval met Sinisterra - Bozenik - Berghuis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Toornstra en Botteghin kunnen echt niet meer. Dat is nu wel duidelijk ja.
Ik was Fer alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer - Teixeira - Kokcu zou toch wel mijn favoriete middenveld zijn. En dan een aanval met Sinisterra - Bozenik - Berghuis.
Dat is toch wel een slok beter dan wat er nu staat.
Hier ben ik het wel mee eens overigens. Zo traag en een techniek van niveautje KKDquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Alles zat tegen maar een goede ploeg was dit niet overkomen. En een goede ploeg heeft een spits die zo'n kans als van Linssen er gewoon inschiet ipv recht op de keeper. Knap dat het een speler lukt om binnen zo'n korte tijd zo'n aversie op te roepen..kan die inteeltkop van dat jong niet meer zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Het ligt niet alleen aan de spelers, bij tijd en wijlen is het een zooitje ongeregeld en daar is Dick Advocaat ook verantwoordelijk voor.
Echter, Feyenoord had ook wel echt pech vandaag, werkelijk alles zat tegen, dan is het moeilijk om je hoofd koel te houden en te blijven geloven in een goed resultaat. Normaal gesproken is het best grappig als Feyenoord verliest, maar verliezen door drie dubieuze strafschoppen dat wens je geen enkele Nederlandse club toe.
Bij een fitte selectie hadden zij ook niet gespeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
Gelijkspel of kleine winst tegen Emmen en verlies tegen CSKA. Meer zit er nu niet in. Hopen dat Fer, Teixeira en Sinisterra weer snel terug zijn. Dat zal schelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er iets minder wanhopig in, vandaag misten vijf spelers die normaal gesproken na het interlandblok weer in de basis staan en we waren wel beter natuurlijk, alleen maken we de kansen niet af. Zulke pech houdt normaal gesproken niet aan, alhoewel je ook eerlijk moet concluderen dat we in onze zegereeks afgelopen jaar best veel geluk hebben gehad.
Hopen dat het geluk tegen CSKA en Groningen weer een beetje terugkeert en van Emmen kan je zelfs met dit wanhopige voetbal winnen. Ontzettend kut dat je niet even naar de Kuip kan om die jongens aan te moedigen. Het is natuurlijk ook een tikkeltje mentaal en dan helpt een volle Kuip altijd. Kutcorona
Ja van tevoren had ik ook wel verwacht dat die lege stadions vooral in ons nadeel zouden werken. Ik denk dat het zelfs in uitduels een nadeel is. Als je gewend bent om scherp gehouden te worden door het publiek is het moeilijk om dat bij jezelf op te roepen als dat er niet is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta er iets minder wanhopig in, vandaag misten vijf spelers die normaal gesproken na het interlandblok weer in de basis staan en we waren wel beter natuurlijk, alleen maken we de kansen niet af. Zulke pech houdt normaal gesproken niet aan, alhoewel je ook eerlijk moet concluderen dat we in onze zegereeks afgelopen jaar best veel geluk hebben gehad.
Hopen dat het geluk tegen CSKA en Groningen weer een beetje terugkeert en van Emmen kan je zelfs met dit wanhopige voetbal winnen. Ontzettend kut dat je niet even naar de Kuip kan om die jongens aan te moedigen. Het is natuurlijk ook een tikkeltje mentaal en dan helpt een volle Kuip altijd. Kutcorona
Snap ik, maar die missen we toch wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was Fer alweer helemaal vergeten
Als hij z’n niveau van voor de blessure überhaupt gaat halen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:24 schreef hhh38 het volgende:
We moeten straks ook echt geduld hebben met Sinisterra, die heeft natuurlijk een maand nodig om voleldig wedstrijdfit en in vorm te raken. Terwijl we hem eigenlijk al heel lang als missende schakel gebombardeerd hebben.
Hoop niet dat ie overbelast raakt of nog erger, z'n knie opnieuw blesseert
Van CSKA kan je natuurlijk winnen. Je noemt Feyenoord (terecht) dramatisch omdat ze onder andere niet winnen van Wolfsberger en Zagreb maar dat is CSKA net zo goed niet gelukt, en die hebben vermoedelijk niet zulke dubieuze pech gehad. Die bakken er waarschijnlijk ook heel weinig van.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspel of kleine winst tegen Emmen en verlies tegen CSKA. Meer zit er nu niet in. Hopen dat Fer, Teixeira en Sinisterra weer snel terug zijn. Dat zal schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |