De andere VBL modsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil trouwens wel even mijn medeleven betuigen aan @:onlogisch en alle andere VBL-mods (maar ik weet niet wie) voor deze avond in het feyenoordtopic
Lekker een muziekje op je telefoon aan af en toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn om het leven te overdenken terwijl je zit hoor.
Misschien moeten wij de boel effe overnemen Lennyquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De andere VBL mods
@:ggmm check deze grap
Oh die neem ik niet mee hoor, veel te bang om hem te laten glippen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker een muziekje op je telefoon aan af en toe.
Bedankt makker. Bedankt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil trouwens wel even mijn medeleven betuigen aan @:onlogisch en alle andere VBL-mods (maar ik weet niet wie) voor deze avond in het feyenoordtopic
Jij niet dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze alle penalties onterecht.
De eerste was een halve.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
Leg jij je ballen op de bril of gaan ze met je kont mee de pot in?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker een muziekje op je telefoon aan af en toe.
Dat overkomt mij niet, nooit niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die neem ik niet mee hoor, veel te bang om hem te laten glippen.
Heb je het nou over de users in dat topic of de penaltiesquote:
Een paar users daar willen niet toegeven dat Feyenoord heel slecht speelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
Davy vindt dit een jinx.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat overkomt mij niet, nooit niet.
Die eerste was wel terecht.quote:
Daar zijn wel meer halfjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je het nou over de users in dat topic of de penalties
Ik mag dat niet. Dit is niet mijn subforum vriend.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moeten wij de boel effe overnemen Lenny
Hebben ze gelijk in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Coco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |