Ik hoop oprecht dat hij dit Feyenoord bij de hand neemt. Als hij het niet doet, wie moet het dan in godsnaam doen? Diemers?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Antwoordt gewoon in plaats van dat kinderachtige gedoe
Antwoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Antwoordt gewoon in plaats van dat kinderachtige gedoe
Je bent voortdurend aan het haten op Kökcü, maar goed, ik hoop het ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat hij dit Feyenoord bij de hand neemt. Als hij het niet doet, wie moet het dan in godsnaam doen? Diemers?
En dat is nog wel 'de man in vorm'.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:34 schreef Haringkop het volgende:
Bij Haps duurt alles ook een seconde of 12 te lang..
Nou ja, ik benoem het als hij het verprutst. Klaarblijkelijk doet hij dat nogal vaakquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent voortdurend aan het haten op Kökcü, maar goed, ik hoop het ook
Twee pingels voor niks geven waarbij de tweede heel duidelijk niks was is mijn reactie niet buitensporig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een volwassen persoon
Onlogisch heeft weer zo’n avondjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee pingels voor niks geven waarbij de tweede heel duidelijk niks was is mijn reactie niet buitensporig.
Staat wel in de top 5 in ieder geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:37 schreef satecl het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat dit de slechtste helft van de afgelopen 5 jaar is? Na Ajax uit vorig seizoen.
Ja op zichquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:37 schreef satecl het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat dit de slechtste helft van de afgelopen 5 jaar is? Na Ajax uit vorig seizoen.
Een Oostenrijkse club die van de scheids een 0-2 voorsprong cadeau krijgt en met elf man op eigen helft staat en een Feyenoord wat daar niet mee kan omgaanquote:
Driessen op Fox is ook niet te doen.quote:
Ditquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Oostenrijkse club die van de scheids een 0-2 voorsprong cadeau krijgt en met elf man op eigen helft staat en een Feyenoord wat daar niet mee kan omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |