Inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
Die scheids mag een enkeltje naar de IC krijgen
Botteghin raakte hem niet. Kijk eens na man, godverdomme zegquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef Slobeend het volgende:
Die eerste kon je nog geven de tweede volledig belachelijk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
Die scheids mag een enkeltje naar de IC krijgen
Doe eens normaal. Ik heb gekeken, ik kon niet uitmaken of hij em 100% niet raakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Botteghin raakte hem niet. Kijk eens na man, godverdomme zeg
Ben momenteel nogal gefrustreerdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb gekeken, ik kon niet uitmaken of hij em 100% niet raakt.
Ik denk dat Botteghin hem wel raakt. Bij dat 2e moment was echt niets te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb gekeken, ik kon niet uitmaken of hij em 100% niet raakt.
Dom gelopen ook toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Botteghin raakte hem niet. Kijk eens na man, godverdomme zeg
Ze kunnen denk ik niet voor 24 wedstrijden op 1 avond VAR organiseren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dom gelopen ook toch?
Wel raar dat er bij dit soort potjes geen VAR is.
Bij de eerste kan je de fout als scheids nog maken, was moeilijk te zien, maar de tweede sloeg echt nergens op.quote:
Het lijkt idd alsof ze er totaal geen zin in hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Alaianaya het volgende:
Ze hebben er ook echt totaal geen zin in..
Het publiek gaf wat extra. Dat blijkt dit seizoen maar weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt idd alsof ze er totaal geen zin in hebben.
Ze spelen 4-4-2quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:23 schreef satecl het volgende:
Een verdediger op 6, een middenvelder op linksbuiten, een linksbuiten in de spits. Tjah wat verwacht je?
Ja, haal Geertruida en Diemers maar een linie naar achter en zet Narsingh of Conteh op linksbuitenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:23 schreef satecl het volgende:
Een verdediger op 6, een middenvelder op linksbuiten, een linksbuiten in de spits. Tjah wat verwacht je?
Tsja, je speelt wel tegen een beroerde ploeg die volledig uit vorm is he. Wij hebben echt meer kwaliteit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mjah Wolfsberger heeft ook de voorsprong te pakken met een goede marge, die gaan alleen nog maar achterin hangen. En na twee van zulke strafschoppen is het ook moeilijk spelen nog, bijna niet te doen dit.
Zo staat het wel. Dat het niet loopt is wat andersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is weinig van terug te zien.
Waarom heb je een haatcampagne tegen 1 van onze grootste talenten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd dat Kökcü de lijnen even uit gaat zetten.
Wat staat hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb je een haatcampagne tegen 1 van onze grootste campagne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |