En dan? Want een wet activeren op zichzelf doet helemaal niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit loopt volledig de spuigaten uit. Frankrijk moet nu onmiddellijk de strijdwet inzetten.

Wat slecht.quote:

Het leger inzetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan? Want een wet activeren op zichzelf doet helemaal niks.

Volgens mij gaat dit nog over Samuel Patyquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:21 schreef Nober het volgende:
Deze draad al voorbijgekomen?
[ twitter ]

Heb je een link van Erdoganquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat slecht.
Hoe kun je hier zo van onder de indruk zijn.
Erdogan heeft z’n medeleven betuigt. Dan moet je nu echt ff je bek houden ipv koren op de molen gooien.
Hij vindt het allemaal geweldig, lijkt het wel.

Wat ga je met zwaardere wapens oplossen? Ze lopen al met machinegeweren op straat. Wat wil je dan? Die hele kerk opblazen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:25 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nog meer troepen en zwaardere wapens.

Het schijnt dat het niks met de islam te maken heeft. Het was maar een eenlingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Scheepskok het volgende:
Verdorie, ik lees het nieuws nu pas.
Wat een verschrikkelijke godsdienst is dat, die Islam.

Tja de extremen aan beide kanten stoken het vuurtje het liefst lekker op idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat slecht.
Hoe kun je hier zo van onder de indruk zijn.
Erdogan heeft z’n medeleven betuigt. Dan moet je nu echt ff je bek houden ipv koren op de molen gooien.
Hij vindt het allemaal geweldig, lijkt het wel.

quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Scheepskok het volgende:
Verdorie, ik lees het nieuws nu pas.
Wat een verschrikkelijke godsdienst is dat, die Islam.
 De selectieve verontwaardigheid op fok is dat ook.
 De selectieve verontwaardigheid op fok is dat ook.

Meer troepen met zware wapens die onnoemelijk hard ingrijpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ga je met zwaardere wapens oplossen? Ze lopen al met machinegeweren op straat. Wat wil je dan? Die hele kerk opblazen?
Beetje populistisch gelul zo.

Zoals? Neerschieten? Dat doen ze al.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Meer troepen met zware wapens die onnoemelijk hard ingrijpen.

Selectieve verontwaardiging? Wat is de selectie dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]De selectieve verontwaardigheid op fok is dat ook.

Meer moslims, meer problemen. Langer de kraan open laten staan, meer om op te dweilen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En het is vooral in Frankrijk. Hoe kan dat toch?

Nu.nl, nos.nl. Ik weet het al niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:25 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Heb je een link van Erdogan

Heb je topics op fok bekeken waarin moslims niet de hoofdrol spelen? Die lopen vreemd genoeg niet zo snel als deze.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:37 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging? Wat is de selectie dan?

Nogal wiedes die gaan niet over een aanslag. Jij demonstreert precies het probleem. Gelukkig begint het tij nu te keren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb je topics op fok bekeken waarin moslims niet de hoofdrol spelen? Die lopen vreemd genoeg niet zo snel als deze.
Ik zie weinig verdeling, sterker nog, ik zie meer verbroedering onder de westerse mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Rupibma het volgende:
IS zal zich wel aftrekken nu op de verdeling tussen het volk.

Wel degelijk, gast. Ook topics over weer een Nederlander die zijn familie uitmoordt, die gaan tergend langzaam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nogal wiedes die gaan niet over een aanslag. Jij demonstreert precies het probleem. Gelukkig begint het tij nu te keren.

Ik ben meer van de vrachtwagens maatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CC naar @:lenny_leonard

Ik ben ook Westers?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:40 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nogal wiedes die gaan niet over een aanslag. Jij demonstreert precies het probleem. Gelukkig begint het tij nu te keren.
[..]
Ik zie weinig verdeling, sterker nog, ik zie meer verbroedering onder de westerse mensen.

Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb je topics op fok bekeken waarin moslims niet de hoofdrol spelen? Die lopen vreemd genoeg niet zo snel als deze.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |