Voor een telefoontje sowieso wel, ja!quote:
Ik heb het er niet voor over eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een telefoontje sowieso wel, ja!
Maar goed, als je veel foto's maakt en het daarnaast ook echt een volwaardige vervanger is voor wat je anders op een pc zou doen, zou het de investering waard kunnen zijn.
Telefoon die ik heb kostte ook ¤400 wat ik ook te veel vind voor wat ik er mee doe.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het er niet voor over eerlijk gezegd
Ikzelf twijfel een beetje. Ik maak graag foto's en m'n spiegelreflexcamera is niet altijd even handig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het er niet voor over eerlijk gezegd
Je hebt het getest?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen grap, is waarheid.
Waarschijnlijk ook minder kostbaar.
Ik zeg niets over de beleving die je hebt bij ander gebruik
Mijne was volgens mij goedkoper dan dat (Xiaomi).quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Telefoon die ik heb kostte ook ¤400 wat ik ook te veel vind voor wat ik er mee doe.
snap ikquote:
dat zou een optie zijn inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Reset je modem of ben je in persoon aanwezig ?
Ik heb er nog geen cent aan uitgegeven, krijg altijd de afdankertjes van mijn dochter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Telefoon die ik heb kostte ook ¤400 wat ik ook te veel vind voor wat ik er mee doe.
flogging molly!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
We find ourselves in the same old mesh singing drunken lullabies
De reden waarmee ik het voor mijzelf kan goedpraten was de camera op de a71quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijne was volgens mij goedkoper dan dat (Xiaomi).
Met een camera foto's maken heb je toch veel meer mogelijkheden dan met een camera op je telefoon?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf twijfel een beetje. Ik maak graag foto's en m'n spiegelreflexcamera is niet altijd even handig.
Hoe dan ook; het staat niet direct HEEL hoog in m'n lijstje.
Hey Mikeyquote:
Huistelefoon heb ik dan niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen cent aan uitgegeven, krijg altijd de afdankertjes van mijn dochter.
Maakt mij niet uit, gebruik hem toch bijna nooit. Ben altijd met de huistelefoon.
Zo ding is handig voor onderweg als er wat gebeurd of s'avonds op bed nog even FOK! lezen of een spelletje doen.
Hoi hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |