je vergeet de gratis kickbokslessen die ze lekker op straat in praktijk kunnen brengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Investeren in wijkagenten, buurthuizen en jongerenwerkers? Meer stageplekken en betere toegang tot onderwijs voor de onderklasse? Want dat is veruit de effectiefste methodiek tegen dit soort ongein. Maar dan staat half Nederland weer te schreeuwen over laffe bestuurders en moslimknuffelaars en weet ik wat meer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:30 schreef Eufonie het volgende:
Ogenschijnlijke dader (nsfw): https://imgur.com/9094POM
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel eens af hoeveel moslims zo'n 'call to arms' zouden beantwoorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit wel kunnen zien als de poep die de ventilator raakt
Wat is er mis? Alles heeft hier een normaal formaat.quote:
Ach, misschien komen wel meer mensen langzaam tot het besef dat er flink wat van dit soort figuren binnen zijn gehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit wel kunnen zien als de poep die de ventilator raakt
Tsja lekker selectief blijven lezen knulletje. Volgens mij zei ik al dat ik het walgelijk vond en niet vind horen in een westerse samenleving. En moslim-extremisme aanpakken is heel wat anders dan alle moslims over 1 kam scheren. Maar nuance is jou al je hele leven vreemd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt er wel zeker van zijn dat dit soort terreur zich zal vermenigvuldigen als we door blijven gaan met islamitische import. Of is het nog allemaal niet erg genoeg voor je?
Heb je bewijs van de effectiviteit?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Investeren in wijkagenten, buurthuizen en jongerenwerkers? Meer stageplekken en betere toegang tot onderwijs voor de onderklasse? Want dat is veruit de effectiefste methodiek tegen dit soort ongein. Maar dan staat half Nederland weer te schreeuwen over laffe bestuurders en moslimknuffelaars en weet ik wat meer.
W000t ze schieten die vent niet eens voor zn klotenquote:
Hoe dan ook, in de toekomst zul je nog veel meer van dat soort posts kunnen gaan maken. Ik zou het alvast opslaan in een tekstbestand, hoef je maar te copypasten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja lekker selectief blijven lezen knulletje. Volgens mij zei ik al dat ik het walgelijk vond en niet vind horen in een westerse samenleving. En moslim-extremisme aanpakken is heel wat anders dan alle moslims over 1 kam scheren. Maar nuance is jou al je hele leven vreemd.
Nederlandquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:59 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Heb je bewijs van de effectiviteit?
Hoe dan ook, als in, laat ik maar even snel wat inhoudelijks gaan negerenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, in de toekomst zul je nog veel meer van dat soort posts kunnen gaan maken. Ik zou het alvast opslaan in een tekstbestand, hoef je maar te copypasten.
Even los van dat ik dat vrij kort door de bocht vind; zie jij eenzelfde aanpak werken in Frankrijk?quote:
Nee. Althans niet op de korte termijn. Dat is een proces van heel veel jaren die een fundamentele cultuuromslag vereist.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even los van dat ik dat vrij kort door de bocht vind; zie jij eenzelfde aanpak werken in Frankrijk?
Ik zag in een tweet die hier net geplaatst is dat er een jihad tegen France is uitgevaardigd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2354313
Ondertussen in Avignon. Man doodgeschoten door de politie na bedreigen van omstanders met een mes. Riep Allah akbar.
Waar gaat dit heen joh?
Wat mij betreft mag iedereen die openbaar Allah Akbar roept zsm een kogel krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2354313
Ondertussen in Avignon. Man doodgeschoten door de politie na bedreigen van omstanders met een mes. Riep Allah akbar.
Waar gaat dit heen joh?
Die zitten ivm Corona nu vooral in eigen land.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:07 schreef skrn het volgende:
Ik had het eerder niet durven te zeggen, maar zo'n reactie had ik wel verwacht.
Ik had alleen verwacht dat Fransen in het buitenland slachtoffer zouden worden.
Sow koekoekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Godin.
[ afbeelding ]
Rechtsfilosoof | Legal Philosopher (LL.M) | PhD candidate & Lecturer | Tweet op persoonlijke titel.
Pittige uitspraak als dit klopt.quote:HLN: Na Nice nu ook mesaanval in Avignon: politie schiet man dood die hen probeert aan te vallen
Burgemeester Nice: Het is tijd dat Frankrijk zich onttrekt aan haar vreedzame wetten om het ‘islamofacisme’ voorgoed van ons grondgebied te verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |