Ik zag in een tweet die hier net geplaatst is dat er een jihad tegen France is uitgevaardigd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2354313
Ondertussen in Avignon. Man doodgeschoten door de politie na bedreigen van omstanders met een mes. Riep Allah akbar.
Waar gaat dit heen joh?
Wat mij betreft mag iedereen die openbaar Allah Akbar roept zsm een kogel krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
Ondertussen in Avignon. Man doodgeschoten door de politie na bedreigen van omstanders met een mes. Riep Allah akbar.
Waar gaat dit heen joh?
Die zitten ivm Corona nu vooral in eigen land.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:07 schreef skrn het volgende:
Ik had het eerder niet durven te zeggen, maar zo'n reactie had ik wel verwacht.
Ik had alleen verwacht dat Fransen in het buitenland slachtoffer zouden worden.
Sow koekoekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Godin.
[ afbeelding ]
Rechtsfilosoof | Legal Philosopher (LL.M) | PhD candidate & Lecturer | Tweet op persoonlijke titel.
Pittige uitspraak als dit klopt.quote:HLN: Na Nice nu ook mesaanval in Avignon: politie schiet man dood die hen probeert aan te vallen
Burgemeester Nice: Het is tijd dat Frankrijk zich onttrekt aan haar vreedzame wetten om het ‘islamofacisme’ voorgoed van ons grondgebied te verwijderen
Richting een burgeroorlog, vermoedelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
Waar gaat dit heen joh?
Ze zijn daar helemaal gek geworden. En hier gaat dat ook gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef trein2000 het volgende:
Waar gaat dit heen joh?
Nee toch? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
hier ook al verboden om die prent te posten?
Kwestie van tijd helaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze zijn daar helemaal gek geworden. En hier gaat dat ook gebeuren.
Dat lijkt mij toch niet. Dat zou gewoon staatsterreur zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen die openbaar Allah Akbar roept zsm een kogel krijgen.
Probeer het misschien daarnaast ook eens inhoudelijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
hier ook al verboden om die prent te posten?
Waar zie jij mogelijke aanleidingen dat dit in Nederland gaat gebeuren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee joh. Wij zijn niet vergelijkbaar met Frankrijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee mensen onthoofden is normaal?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch niet. Dat zou gewoon staatsterreur zijn
Dit is inderdaad wel een groot deel van de oplossing. Zonder deze maatregelen komen we nergens, maar het is ook tijd om op andere vlakken veel en veel strenger te worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat stel je voor?
Investeren in wijkagenten, buurthuizen en jongerenwerkers? Meer stageplekken en betere toegang tot onderwijs voor de onderklasse? Want dat is veruit de effectiefste methodiek tegen dit soort ongein. Maar dan staat half Nederland weer te schreeuwen over laffe bestuurders en moslimknuffelaars en weet ik wat meer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:09 schreef hollandia02 het volgende:
Ook in Avignon? Is er een jihad uitgeroepen ofzo.
Zit in de cultuur helaas. Als het Frankrijk en België gebeurd is het wachten tot wij aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zie jij mogelijke aanleidingen dat dit in Nederland gaat gebeuren?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee mensen onthoofden is normaal?
het feit dat ze het niet volmondig afkeuren is genoegquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zit in de cultuur helaas. Als het Frankrijk en België gebeurd is het wachten tot wij aan de beurt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |