abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195921081
quote:
5s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat betekent het bericht hieronder? Zeggen de Russen nou dat de Fransozen moslims maar niet moeten beledigen?

The Kremlin has released a statement on the incident in Nice.

The Russians say it is "unacceptable to insult religious believers' feelings" and it is also "unacceptable to kill people".

Ah, dat komt eigenlijk op mij over dat ze de kant van het MO/Turkije kiezen.

Een leuke opmars naar een wereldwijd conflict.
pi_195921086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom niet gewoon strijden tegen salafisme. Moskeeën die gesponserd worden door Saudi Arabië sluiten.
Salafisten oppakken en deporteren.

Duidelijk maken dat er ruimte is voor gematige geloofsbeleving in de Islam maar niet voor extremisten.

Geldstromen stoppen en import van mensen uit islamitische landen stoppen.
Percentage moslims moet niet te groot worden. Dan krijg je weer sharia wijken/steden.
Mee eens.

Aan de andere kant, als ik zie waar gematigde geloven voor zorgen (seksschandalen, positie vrouwen en homoseksuelen) dan vraag ik me ook nog wel eens af of we niet gewoon helemaal van georganiseerde religie af moeten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195921088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:18 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Niet elke salafist is een terrorist.
Maar bijna elke terrorist is wel een salafist. Het is de stroming binnen de islam die veruit de meeste ellende veroorzaakt.

De standaard moslim die gematigd praktiserend is gaat niet snel een hoofd afsnijden.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:25:18 #154
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195921102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Maar onderdrukt? Ze kunnen naar hun gematigde moskee met imam die geen haat predikt. Verder kan alles gewoon. Alleen geen ruimte geven aan IS figuren.
Hoe meer je de bron aanpakt waardoor iemand van heel gelovig -> terrorist gaar hoe beter.
Weer goed punt. Maar overtuig die lui er maar van. De slachtofferrol zit bijkans in hun DNA.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_195921104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar elke terrorist wel een salafist
Nee, niet.
pi_195921129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heeft niets met het percentage moslims te maken, maar met wat jij zegt: salafisme en de sponsors uit onder meer SA. Waarom denk je dat in andere moslimlanden buitenlandse financiering van moskeeen niet getolereerd wordt? Je wil niet dat die ranzige Wahabistisch / Salafistische troep je land binnenkomt.
Ook prima natuurlijk. Gewoon dat aanpakken en weren. Hoe meer je alle moslims aanpakt hoe meer het koren op de molen is vor de salafisten en hun polarisering werkt.
Daaeom zou ik een onderscheid maken om het op te lossen en niet op zijn Geerts iedereen over 1 kam scheren.
pi_195921130
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:20 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Je ziet t ook buiten FR tho. Hoe kan dat? Zie Turken niet snel zoiets doen.
Buiten FR zijn het juist niet 'voornamelijk' Noord Afrikanen. Tenzij het een land betreft waar voornamelijk Noord-Afrikaanse migrantengroepen zitten. In Nederland bijv. is de terroristengroep rond Mohammed B en Samir A. juist behoorlijk divers qua afkomst (zie docu rond Samir A.).
Allah Al Watan Al Malik
pi_195921151
Sowieso dom om spotprenten van Mohammed te projecteren op overheidsgebouwen in een moslimland als Frankrijk. Debiel land..
pi_195921154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:27 schreef Joppiez het volgende:
Sowieso dom om spotprenten van Mohammed te projecteren op overheidsgebouwen in een moslimland als Frankrijk. Debiel land..
.....
pi_195921167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Waarom zijn die twee doden opgepakt? :?
Islamofobie. Zomaar plotseling uit het niets ging er een irrationele angst voor de islam door hun heen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195921171
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

.....
Niet dan? Als je als overheid meer dan 5 miljoen moslims in je beschaving opneemt dan ben je toch hard bezig naar een moslimland te transformeren.
pi_195921172
Twee onthoofdingen volgens geruchten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 oktober 2020 @ 11:29:23 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_195921183
quote:
More details released on victims and attacker

According to police sources, among the victims is a 70-year old woman was "partially beheaded" inside the church.

A man was stabbed to death inside the building and was the church sexton.

The third victim, a woman aged around 40, was stabbed in the church but managed to escape to a nearby bar where she died shortly afterwards from her wounds.

They said the assailant remained conscious after being shot and claimed responsibility for his act, was called Brahim and had "acted alone". Police took his fingerprints to check whether he is on a security or terror watchlist.
Aldus The Telegraph.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_195921192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:20 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een wat achterhaald beschaafd en verlicht westers beeld van de vrome moslim. De realiteit is helaas dat er vrijwel geen Imam te vinden zal zijn die tolerant is ten opzichte van bijvoorbeeld Mohammed cartoons.
Je hoeft ook niet tolerant te zijn ten opzichte van dat soort cartoons. Je mag er tegen protesteren, je mag boycotten, je mag je er negatief over uitspreken. Ook dat past prima binnen de normen en waarden van de beschaafde, verlichte Westerse wereld. Wat niet mag is vrij duidelijk: elkaar fysiek pijn doen, elkaar bedreigen. Vrij helder allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_195921204
Ogenschijnlijke dader (nsfw): https://imgur.com/9094POM

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:30:50 #166
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195921205
Ik denk dat het voor mijn kinderen en kleinkinderen ONTZETTEND gezellig zal worden in Europa de komende decennia.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_195921206
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet tolerant te zijn ten opzichte van dat soort cartoons. Je mag er tegen protesteren, je mag boycotten, je mag je er negatief over uitspreken. Ook dat past prima binnen de normen en waarden van de beschaafde, verlichte Westerse wereld. Wat niet mag is vrij duidelijk: elkaar fysiek pijn doen, elkaar bedreigen. Vrij helder allemaal.
Je mag ze ook negeren.
  Miss 200.000.000! donderdag 29 oktober 2020 @ 11:32:39 #168
367000 roos94
pi_195921245
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:27 schreef Joppiez het volgende:
Goed. start de sarcasme-modus.

"Precies. Je moet altijd exact alles doen naar de wens van Erdogan. Fijne man.
En je moet altijd je hoofd erbij houden.
De slachtoffers mochten een telefoontje plegen voordat de dader zijn daad deed.
Naar het hoofdkantoor mochten ze bellen.

de straatnaam van de plek des onheils is makkelijk te onthouden, dat is de hoofdweg.

Mensen onthoofden, dat is niet goed. Maar cartoons plaatsen, oh wee als je dat doet. dat is vele malen erger"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195921274
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik denk dat het voor mijn kinderen en kleinkinderen ONTZETTEND gezellig zal worden in Europa de komende decennia.
Ik overweeg serieus te emigreren. Deels hierom en deels vanwege de klimaatveranderingen. Maar weet nog niet wat dan de beste landen zijn in zeg 2050.
pi_195921276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Goed. start de sarcasme-modus.

"Precies. Je moet altijd exact alles doen naar de wens van Erdogan. Fijne man.
En je moet altijd je hoofd erbij houden.
De slachtoffers mochten een telefoontje plegen voordat de dader zijn daad deed.
Naar het hoofdkantoor mochten ze bellen.

de straatnaam van de plek des onheils is makkelijk te onthouden, dat is de hoofdweg.

Mensen onthoofden, dat is niet goed. Maar cartoons plaatsen, oh wee als je dat doet. dat is vele malen erger"
Wat heeft Erdogan hier mee te maken, man?
pi_195921278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Gewoon niet teveel het nieuws volgen en de gezelligheid is gegarandeerd. Directe invloed op je leven heeft de meeste narigheid toch niet.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:34:21 #173
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_195921279
quote:
5s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat betekent het bericht hieronder? Zeggen de Russen nou dat de Fransozen moslims maar niet moeten beledigen?

The Kremlin has released a statement on the incident in Nice.

The Russians say it is "unacceptable to insult religious believers' feelings" and it is also "unacceptable to kill people".

Dat zei Trump ook , na Charlottesville. The violence came from many sides.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_195921284
quote:

[..]

Klopt op zich, maar een imam zal eigenlijk nooit zeggen dat hij de cartoon afkeurt maar tegelijkertijd respecteert dat spotprenten en satire in onze samenleving nou eenmaal hoort.
٩๏̯͡๏)۶
pi_195921292
quote:

[..]

Ja dat zijn westerse normen en waarden. Dat is ze onbekend of daar werken ze niet aan mee. Ook als ze in de westerse wereld wonen. We blijven ze continu de hand boven het hoofd houden door ze niet ‘over 1 kam te scheren’. Wat mij betreft worden ze vandaag nog allemaal Europa uitgeflikkerd en wordt de islam verboden.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')