Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Frankrijk waar ga je naartoe...
Dit is wel heel symbolisch hoor die onthoofdingen. Heeft een stuk meer symbolische waarde dan met een gekaapte truc een Boulevard op rijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen... dit is niet nieuw ofzo. Sterker nog ik denk dat een enkele onthoofding een ''upgrade'' is over schietpartijen in concerten of trucks die menigtes inrijden.
Hopelijk zet Macron door nu. Dit was natuurlijk wel te verwachten en hoop ook dat hij dat snapt.
Nou ik denk door die Charlie Ebdo cartoons op de gebouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt bizar. Waarom zoveel terreuraanslagen daar?
Omdat ze hele delen van hun grondgebied maar matig onder controle hebben. Zo’n halve politiestaat als Frankrijk werkt maar matig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
Geert Wilders houdt mohammed cartoon wedstrijden. Hoeveel Nederlanders zijn er al onthoofd?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik denk door die Charlie Ebdo cartoons op de gebouwen
Cartoons,quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja![]()
Je zou dan toch juist denken dat ze dit soort figuren snel in beeld hebben?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat ze hele delen van hun grondgebied maar matig onder controle hebben. Zo’n halve politiestaat als Frankrijk werkt maar matig.
Niet onthoofd en niet cartoon maar Theo van Gogh is vermoord wegens een video.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geert Wilders houdt mohammed cartoon wedstrijden. Hoeveel Nederlanders zijn er al onthoofd?
True maar grote bomen vangen veel wind. Nederland is nauwelijks bekend bij het gros van de wereld. Frankrijk kent iedereen. Frankrijk is ook veel symbolischer en is synoniem voor Europa in de gedachte van veel mensen (beeld van de eiffeltoren is ijzersterk)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geert Wilders houdt mohammed cartoon wedstrijden. Hoeveel Nederlanders zijn er al onthoofd?
Nee. Juist niet. Iets met Hearts and minds...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je zou dan toch juist denken dat ze dit soort figuren snel in beeld hebben?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BRIGoden ook, @:Starhopper
Ter info.
quote:10h23. « L’auteur n’a cessé de crié « Allah Akbar » alors qu’il était médicalisé sur place », précise le maire de Nice, Christian Estrosi.
Bron: https://actu17.fr/attaque(...)-saisit-de-lenquete/
Grote kans dat het een Syrieganger was. Toen hij naar Syrie ging om daar mensen te onthoofden vonden ze het allemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:31 schreef BeriBeri het volgende:
Vast weer een gast die al bekend was bij de veiligheidsdiensten etc
Frankrijk is niet zozeer symbolisch voor Europa. Frankrijk heeft gewoon veel koloniën gehad in wat nu de islamitische wereld is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
True maar grote bomen vangen veel wind. Nederland is nauwelijks bekend bij het gros van de wereld. Frankrijk kent iedereen. Frankrijk is ook veel symbolischer en is synoniem voor Europa in de gedachte van veel mensen (beeld van de eiffeltoren is ijzersterk)
Waarom wel? De Imams hebben hier niets mee te maken (op een enkeling na misschien). Waarom zouden zich moet excuseren of uitspreken voor iets waar ze niet schuldig aan zijn? Dit zijn gewoon extremisten. En die komen niet in de moskee omdat het niet extreem genoeg is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:32 schreef zoost het volgende:
Waarom worden deze terreur acties niet door de kerkelijke moslim leiders verboden. Ik zou dit als Franse overheid eisen op straffe van uitzetting. Moslim leiders in den vreemde dit dit goedkeuren of niet afkeuren zijn een vijand van de Europese waarden en mogen wat mij betreft opgepakt en veroordeeld worden als medeplichtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |