De reactie van Erdolf zal wel weer zijn, dat dit komt door islamofobie. Die zak hooi heeft nu ook Europees bloed aan zijn handen.quote:
De NOS heeft het ook over een onthoofding. Dus zal wel kloppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zo is, allemaal speculaties he
Als je de woestijn binnenhaalt kun je dit verwachten. Totdat Frankrijk overgaat op massadeportaties van dit soort figuren zal er niets veranderen. Er staan een horde barbaren te wachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De NOS heeft het ook over een onthoofding. Dus zal wel kloppen.
Bizar dat ze hier in het westen nu ook mensen gaan onthoofden. Dit soort gruwelijkheden verwacht je alleen in de woestijn. Echt heel naar en eng dit.
Dit is slechts een voorproefje en in ben verre van een doemdenker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Frankrijk waar ga je naartoe...
Frankrijk is Al decennia een afvoerput.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Frankrijk waar ga je naartoe...
Ja ik wou net zeggen... dit is niet nieuw ofzo. Sterker nog ik denk dat een enkele onthoofding een ''upgrade'' is over schietpartijen in concerten of trucks die menigtes inrijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frankrijk is Al decennia een afvoerput.
Kheb liever altijd dat ze 'm terplekke doodschieten. En zeker bij zo'n psycho die iemand onthoofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:48 schreef Filosoofert het volgende:
Hoop dat de dader het overleeft zodat hij wat jaartjes weg kan rotten in de cel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog even voor de lockdown:
- Boodschappen doen
- Vrienden bezoeken
- Aanslagje plegen
Onthoofding is wel up close and personal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen... dit is niet nieuw ofzo. Sterker nog ik denk dat een enkele onthoofding een ''upgrade'' is over schietpartijen in concerten of trucks die menigtes inrijden.
Hopelijk zet Macron door nu. Dit was natuurlijk wel te verwachten en hoop ook dat hij dat snapt.
In vroegere tijden zou dit een oorlogsverklaring zijn aan Frankrijk, maar goed die tijden hebben we gehad. Het beschaafde westen heeft eigenlijk geen antwoord op dit soort middeleeuwse barbaarse taferelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je de woestijn binnenhaalt kun je dit verwachten. Totdat Frankrijk overgaat op massadeportaties van dit soort figuren zal er niets veranderen. Er staan een horde barbaren te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |