Hello ☕️quote:
Hoi Muis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
I predict a riot
I predict a riot
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:17 schreef Fogel het volgende:
Joepie! Sigaar uit eigen doos staat eindelijk op mijn bankrekening
Belastingdienst was traag dit jaar, normaal krijg ik geld terug in juni.
Deze is ook leuk jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het ook wel goed.
Mogguhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
I predict a riot
I predict a riot
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het goed als ik mijn rekeningnummer doorgeef? Ik heb nog een giga rekening die betaald moet worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:17 schreef Fogel het volgende:
Das lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:17 schreef Fogel het volgende:
Tussen de radio en deze muis.quote:
Dat mag je gerust zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Das lekker.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg eind november een behoorlijke bonus.
Geef maar door.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het goed als ik mijn rekeningnummer doorgeef? Ik heb nog een giga rekening die betaald moet worden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef maar door.
Niet dat ik iets over ga maken.
Een minirelletje dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tussen de radio en deze muis.
Het liedje duurde te kort.
10000 schadevrije tramrittenbonus? Die is wel lekker jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Das lekker.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg eind november een behoorlijke bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |