quote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeker. Ik weet nu wanneer ik kan stoppen met posten.
Was verdwenenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had echt verwacht dat die haags deze ronde vet hoog zou staan
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:31 schreef Schakeltopia het volgende:
Haags is er 2 weken niet geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:31 schreef Schakeltopia het volgende:
wel toppie, hoef je niet op monitor te wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, daar was door sommigen om gevraagd.
Hij ging voor plek 2.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
1,5. Maar het leek alsof hij het toch niet zou halen. #3 of #4
Dat was het idee. Omdat het zo druk is, zitten er best veel mensen niet in de top 20quote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel toppie, hoef je niet op monitor te wachten
Echt? Vroeger kreeg hij veel punten omdat hij altijd alleen zat in de ochtend. Nu is het altijd druk rond die tijdquote:
Hij wilde het zelfde als 80% van de vaste kliek hier in het topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt? Vroeger kreeg hij veel punten omdat hij altijd alleen zat in de ochtend. Nu is het altijd druk rond die tijd
zo echt he, dat viel mij laatst ook al op toen monitor langs kwamquote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was het idee. Omdat het zo druk is, zitten er best veel mensen niet in de top 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |