Dat is niet 1 glas alcoholquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:53 schreef firalgirl het volgende:
Ik drink gemiddeld 1 tot 2x per week 1 glas alcohol. En dan bedoel ik dus bijvoorbeeld 1 whiskey glas 3/4 vol met whiskey en klein beetje cola erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Nee, daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maar je kan het toch niet echt vies vinden? Bedoel pure beerenburg vast wel bijvoorbeeld. Maar safari of breezer of wat dan ook.. Er is altijd wel iets wat je lekker vindt toch?
Wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik je niet mee helpen.
Ik heb, op de receptie van m'n eigen huwelijk, een paar slokjes rose weg kunnen krijgen 'voor de vorm', maar dat was wat meteen de laatste keer dat ik ooit een druppel van die rommel drink. Kunnen ze er nog zoveel suiker omheen versieren: de smaak van alcohol is té overheersend.
Doe mij maar een kopje thee.
Gelukkig dwingt niemand ons om die vieze meuk te drinkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weten
Ik vind het ook niet lekker. Zelfs in zoete troep zoals safari krijg je toch die alcohol nasmaak bah. Mijn smaakpapillen tolereren het gewoon niet![]()
Citrus kan de smaak van alcohol goed maskeren. Zo kun je ook cocktails maken die niet zoet zijn en geen alcoholsmaak hebben. Mocht je toch weleens dronken willen worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weten
Ik vind het ook niet lekker. Zelfs in zoete troep zoals safari krijg je toch die alcohol nasmaak bah. Mijn smaakpapillen tolereren het gewoon niet![]()
Het is dan ook wel heel heftig hoor. Soms als je jonger bent dan draait alles en 's ochtends heb je dan iets wat ze een kater noemen. Ik zou het niemand aanbevelen, waarom je lichaam vrijwillig vergiftigen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Natalie het volgende:
Dronken worden... dat klinkt me niet in de oren als een staat waarin ik zou willen verkeren
Mietjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Natalie het volgende:
Dronken worden... dat klinkt me niet in de oren als een staat waarin ik zou willen verkeren
Naja zegquote:
Ik snap het ook niet zo goedquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is dan ook wel heel heftig hoor. Soms als je jonger bent dan draait alles en 's ochtends heb je dan iets wat ze een kater noemen. Ik zou het niemand aanbevelen, waarom je lichaam vrijwillig vergiftigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |