abonnement Unibet Coolblue
pi_195910420

quote:
Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!

DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enquête
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe

Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn geïntroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.

Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.

https://viruswaanzin.nl/
pi_195910424
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 18:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Tinus is dol op bedreigingen en mensen uitkafferen. Hij kan er ook goed over liegen.
Iemand heeft er nu ook een mooie vergelijking van gemaakt http://www.dumpert.nl/item/8006883_4c4b7751

Hier was hij nog gewoon Martijnus Koops

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 19:14:59 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:26:41 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195963849
Ze zijn weer aan het demonstreren hoor :')

https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/671199620199359
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 21:54:02 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196245090
De wappies staan blijkbaar nu op t museumplein

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196247440


demo september "vrouwen voor vrijheid"
https://vechttegenonrecht(...)tember-2020-utrecht/

Maar dit is geen feministische beweging meer vrijheid en rechten voor vrouwen?
Het is een organisatie van corona-ontkenners, vermomd als pro-vrouwenbeweging ?

Deze fvd'ers willen niet weten dat zij van een risicogroep zijn?
Dat onveilig coronagedrag hen en hun leeftijdsgenoten het zwaarst treffen ?
pi_196301495
Strijders
pi_196301530
twitter
pi_196301579
twitter
pi_196301937
het enige waar ik het mee eens ben is het gebruik van de zin: het nieuwe normaal, ik vind de zin: het nieuwe abnormaal veel meer passen bij deze tijd en voor de rest probeer ik het hele corona gebeuren niet meer te volgen.
pi_196302341
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:34 schreef Sorella het volgende:
het enige waar ik het mee eens ben is het gebruik van de zin: het nieuwe normaal, ik vind de zin: het nieuwe abnormaal veel meer passen bij deze tijd en voor de rest probeer ik het hele corona gebeuren niet meer te volgen.
Kan ik mee inkomen. Als je je aan de maatregelen houdt, valt het nog best mee, althans voor mij dan. Verder valt het al niet eens meer op vind ik. Cijfers hou ik nog wel bij en nieuws van vaccins, verder laat ik het lekker gaan. Doe mij ding en verder laat ik het links liggen.

Hier spricht die polizei _O_

Duwgenot _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door StephanL op 18-11-2020 14:20:12 ]
pi_196349865
Polizei in Leipzig _O_


Tegenprotesten van zo te zien Antifa.

[ Bericht 1% gewijzigd door StephanL op 21-11-2020 16:21:23 ]
pi_196351365
Tbf dit ziet er wel leuk uit

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196351866
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef Slayage het volgende:
Tbf dit ziet er wel leuk uit

[ twitter ]
Ohjah zoiets was er ook nog. Heb dat niet gevolgd vandaag.
pi_196351896
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef Slayage het volgende:
Tbf dit ziet er wel leuk uit

[ twitter ]
Hart tegen de zorg
pi_196596925
Dit soort acties krijg je nu ook. Mensen die bedrijven provoceren om te gaan winkelen zonder mondkapje, vanwege een medische reden.
Tuurlijk zijn er mensen die geen mondkapje kunnen dragen, maar ga dan niet in een grote groep iets provoceren.

En dan nog dit:

[ Bericht 14% gewijzigd door StephanL op 07-12-2020 12:30:59 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 december 2020 @ 11:52:00 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196634987
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:17 schreef StephanL het volgende:
Dit soort acties krijg je nu ook. Mensen die bedrijven provoceren om te gaan winkelen zonder mondkapje, vanwege een medische reden.
Tuurlijk zijn er mensen die geen mondkapje kunnen dragen, maar ga dan niet in een grote groep iets provoceren.

En dan nog dit:
Niet luisteren naar de politie en vervolgens de camera aanzetten zodat je het slachtoffer uit kan hangen :') Dit volk had van mij wel een paar keiharde tikken met de wapenstok of een lading pepperspray in hun muil mogen krijgen.

Vanmiddag gaan ze demonstreren tegen dit politie optreden :')

twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 12 december 2020 @ 11:10:20 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196686120
quote:
84s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Niet luisteren naar de politie en vervolgens de camera aanzetten zodat je het slachtoffer uit kan hangen :') Dit volk had van mij wel een paar keiharde tikken met de wapenstok of een lading pepperspray in hun muil mogen krijgen.

Vanmiddag gaan ze demonstreren tegen dit politie optreden :')

[ twitter ]

[ twitter ]
Er stonden uiteindelijk een stuk of zestien man op het Marktplein en ik heb volgens mij een rotje gehoord, het ging hevig tekeer dus :')

Vanmiddag zou er een tweede demonstratie zijn, maar die is zojuist afgelast :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196686721
quote:
84s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Niet luisteren naar de politie en vervolgens de camera aanzetten zodat je het slachtoffer uit kan hangen :') Dit volk had van mij wel een paar keiharde tikken met de wapenstok of een lading pepperspray in hun muil mogen krijgen.

Vanmiddag gaan ze demonstreren tegen dit politie optreden :')

[ twitter ]

[ twitter ]
Ja die aankondiging had ik ook gezien en wat van op Youtube gezien. Was niet veel aan. Is toch een beetje een inner circle van de dezelfde mensen
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 14 december 2020 @ 17:21:30 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196729593
Revrouwlutie is onderweg naar Den Haag _O- _O- _O- De rijstijl lijkt wel op de zeurchauffeur :')

https://fb.watch/2ninwbME89/

Blijkbaar is er een demonstratie vanavond:

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 14 december 2020 @ 17:24:31 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196729661
quote:
84s.gif Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Revrouwlutie is onderweg naar Den Haag _O- _O- _O- De rijstijl lijkt wel op de zeurchauffeur :')

https://fb.watch/2ninwbME89/

Blijkbaar is er een demonstratie vanavond:

[ twitter ]
De sekte van Engel :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 14 december 2020 @ 17:27:31 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196729709
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 17:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]

De sekte van Engel :D _O-
Ja, is een tof twitteraccount _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 14 december 2020 @ 17:28:03 #25
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196729720
quote:
84s.gif Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja, is een tof twitteraccount _O_
Ik kende het niet :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')