Dat klopt. Maar ik blijf de VAR kut vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit was gewoon buitenspel. Terecht afgekeurd.
Het is gewoon KUT. Heel die VAR zoals ie toegepast wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon? Dus wat lul je nou?
Gelachenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik bij jou wel vaker
Ik ben blij dat je in ieder geval aan mij denktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik bij jou wel vaker
????????????????????????????????quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
De VAR gaat ten onder aan zijn eigen succes. Kappen met deze shit.
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja je kunt alles onder een vergrootglas gaan leggen. Leuk voor het spelletje ook.
dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik blijf de VAR kut vinden
In het hoofd van @leolinedance gaat het allemaal wat trager.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Paardenkop in makkelies bed vanavond.
Dat de VAR zich hier niet mee moet bemoeien. Als je 5 minuten met een computer moet kijken, kan de scheidsrechter nooit een DUIDELIJKE fout maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?
Langzamerhand wordt voetbal een jury sport.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
????????????????????????????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |