abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195907508
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:05 schreef AchJa het volgende:
Facebook and Twitter CEOs will have to answer to Senate Republicans after Biden New York Post story controversy

On Wednesday, Facebook and Twitter acted surprisingly quickly to limit distribution of an unverified New York Post report claiming to contain a “smoking gun” email related to Democratic nominee and former Vice President Joe Biden and his son Hunter.

Artikel gaat verder:

https://www.cnbc.com/2020(...)ry-distribution.html

Dit is het artikel van de NY Post in kwestie:

https://nypost.com/2020/1(...)nian-biz-man-to-dad/

In het artikel van de NY Post kun je onder andere zien dat er een dagvaarding is afgegeven aan de man die de laptop van Hunter Biden in het bezit had:

https://nypost.com/wp-con(...)y=90&strip=all&w=720

Dit laat op zijn minst zien dat het niet zomaar een uit de lucht gegrepen verhaal is.

Maar Twitter en Facebook weigeren dit artikel toe te staan omdat het valt onder "hacked materials".

Uiteraard mogen bijv. de belastingaangifte-documenten van Trump wel worden gedeeld, ook al wil de NY Times niet vertellen hoe ze aan de informatie zijn gekomen om hun bronnen te beschermen. Zelfs de advocaat van de Trump Organisation mocht de documenten niet zien.

Welkom in de wereld van big-tech censorship.
Dit is een vervolg topic op de reeks die gesloten is in NWS -> NWS / Twitter weigert NY Post artikel over Biden toe te staan #2

Om verder te gaan gaan zet ik graag een aluminium hoedje op en kunnen de geïnteresseerden hier rustig meelezen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195907521
Nu live ->


Google/Twitter/Facebook @ hearing
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:50:00 #3
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195907758
Die geven nu allemaal een getuigenis af over die laptop?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195908027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
Nu live ->


Google/Twitter/Facebook @ hearing
Wat heeft dit met dit topic te maken? :?
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:09:59 #5
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195908194
quote:
In het artikel van de NY Post kun je onder andere zien dat er een dagvaarding is afgegeven aan de man die de laptop van Hunter Biden in het bezit had:

https://nypost.com/wp-con(...)y=90&strip=all&w=720

Dit laat op zijn minst zien dat het niet zomaar een uit de lucht gegrepen verhaal is.
Dus hij wordt gedagvaard, maar Hunter Biden niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195908821
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat heeft dit met dit topic te maken? :?
twitter




Alles? ;)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195908964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles? ;)
Ah, dank. Ben benieuwd naar het resultaat, beetje droge materie om live te gaan kijken.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:54:00 #8
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195909076
Dat is pas op 17 november. Voorlopig gaat het over artikel 230:

https://thehill.com/homen(...)-committee-on-nov-17
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195909124
quote:
4s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dit is een vervolg topic op de reeks die gesloten is in NWS -> NWS / Twitter weigert NY Post artikel over Biden toe te staan #2

Om verder te gaan gaan zet ik graag een aluminium hoedje op en kunnen de geïnteresseerden hier rustig meelezen.
Als dit al niet mag in NWS. doen ze daar ook aan censuur?
pi_195909310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is pas op 17 november. Voorlopig gaat het over artikel 230:

https://thehill.com/homen(...)-committee-on-nov-17
Ben beetje aan het luisteren en heeft wel zelfde raakvlakken(maar idd 230 heeft dat ook), dacht dat het deze waren i.v.m. hij ze uitnodigt voor de election (staat in de brief)

Twitter baas wordt aardig aangepakt nu, gaat nu specifiek over hunters case. Jack valt door de mand..
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:14:36 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195909425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als dit al niet mag in NWS. doen ze daar ook aan censuur?
NWS is niks anders Dan een verlengstuk van POL en veel meer censuur dan daar vindt je zelden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195909497
Misschien had ik het verpest met deze video te posten..


Excuses!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195909517
quote:
13s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
Misschien had ik het verpest met deze video te posten..


Excuses!
:*
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:21:33 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195909563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

NWS is niks anders Dan een verlengstuk van POL en veel meer censuur dan daar vindt je zelden.
Wat je post klopt niet. Er is binnen FOK genoeg ruimte om je mening of standpunt wel ergens kwijt te kunnen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195909616
Willen jullie live youtube censuur zien?

Probeer bovenstaande JRE video eens te vinden met termen zoals "joe rogan alex jones laptop" (je ziet niet de officiele video van JRE Clips)

De video is gecensureerd van het vinden in de normale zoekopdracht. Alleen als je op de exacte tekst zoekt kan je hem vinden.

Zoek het verschil van JRE clips met Kanye of Alex Jones.

https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAw%253D%253D (alex jones jre, filter deze week)
https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAw%253D%253D (kanye jre, filter deze week)

Natuurlijk is het wel Alex Jones.. die idd geen blad voor zijn mond neemt over iets, maar blijft wel censuur.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 woensdag 28 oktober 2020 @ 18:25:58 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195909647
:') Wordt steeds wanhopiger dit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:26:42 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195909666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:24 schreef epicbeardman het volgende:
Willen jullie live youtube censuur zien?

Probeer bovenstaande JRE video eens te vinden met termen zoals "joe rogan alex jones laptop" (je ziet niet de officiele clip van JRE)

De video is gecensureerd van het vinden in de normale zoekopdracht. Alleen als je op de exacte tekst zoekt kan je hem vinden.

Zoek het verschil van JRE clips met Kanye of Alex Jones.

https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAw%253D%253D (alex jones jre, filter deze week)
https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgIIAw%253D%253D (kanye jre, filter deze week)

Natuurlijk is het wel Alex Jones.. die idd geen blad voor zijn mond neemt over iets, maar blijft wel censuur.
Ik lig hier niet wakker van het is een commercieel bedrijf tenslotte niet een onafhankelijke nieuwsbron.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste debater 2022 woensdag 28 oktober 2020 @ 18:29:32 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195909732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

NWS is niks anders Dan een verlengstuk van POL en veel meer censuur dan daar vindt je zelden.
Vertel, wat werd daar gecensureerd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195909747
En lange Frans ook al gecensureerd de complotisten vinden het te moeilijk om hun eigen complot video streaming services op te zetten? Of zijn ze bang dat dan opeens veel mensen niet meer makkelijk in aanraking komen met vage complot theorieën? :D
pi_195909801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, dank. Ben benieuwd naar het resultaat, beetje droge materie om live te gaan kijken.
Livestream is zeker wel kijken waard. Zuckerberg en Jack Dorsey worden aangepakt. Ze meten met 2 maten bij Facebook/Twitter, wordt zelfs bewijs aangeleverd.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195909865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef Basp1 het volgende:
En lange Frans ook al gecensureerd de complotisten vinden het te moeilijk om hun eigen complot video streaming services op te zetten? Of zijn ze bang dat dan opeens veel mensen niet meer makkelijk in aanraking komen met vage complot theorieën? :D
Ik zeg, draai de rollen eens om, stel je voor Trump is een echte facist en doet invallen bij Twitter/Facebook en laat alleen nog mensen die Trump adoreren zijn mening plempen. Iedereen die tegen Trump zich uitspreekt krijgt een social media ban, of bij vaker trekt Trump je internet verbinding eruit in de centrale.

Ben je dan ook nog voor censuur? Maar als Twitter/Facebook toevallig vol zitten met SJW's die Politiek Correct zijn en dansen naar de pijpen van de democraten wordt er weggekeken. Beetje simplistische instelling is dit. Hoe is de mensheid zo afgedaald. Waarom is 1 kant van het verhaal tegenwoordig ok, wij als mensheid worden echt schapen. (gelukkig niet allemaal)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195909922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Livestream is zeker wel kijken waard. Zuckerberg en Jack Dorsey worden aangepakt. Ze meten met 2 maten bij Facebook/Twitter, wordt zelfs bewijs aangeleverd.
Da's niks nieuws toch?
  Beste debater 2022 woensdag 28 oktober 2020 @ 18:41:07 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195909948
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik zeg, draai de rollen eens om, stel je voor Trump is een echte facist en doet invallen bij Twitter/Facebook en laat alleen nog mensen die Trump adoreren zijn mening plempen. Iedereen die tegen Trump zich uitspreekt krijgt een social media ban, of bij vaker trekt Trump je internet verbinding eruit in de centrale.

Ben je dan ook nog voor censuur? Maar als Twitter/Facebook toevallig vol zitten met SJW's die Politiek Correct zijn en dansen naar de pijpen van de democraten wordt er weggekeken. Beetje simplistische instelling is dit. Hoe is de mensheid zo afgedaald. Waarom is 1 kant van het verhaal tegenwoordig ok, wij als mensheid worden echt schapen. (gelukkig niet allemaal)
Joehoe, allemaal private bedrijven die mogen doen wat ze zelf willen.

Zo'n Republikein als jij met die obsessie voor vrije markten en winst moet daar verder geen problemen hebben medunkt, is precies wat men in die hoek wil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195909959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Livestream is zeker wel kijken waard. Zuckerberg en Jack Dorsey worden aangepakt. Ze meten met 2 maten bij Facebook/Twitter, wordt zelfs bewijs aangeleverd.
Dat is zeker interessant ja, maar word je er niet een beetje moe van om alles van "de democraten" weer te generaliseren?
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:52:22 #25
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195910129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

SJW's die Politiek Correct zijn
Is dat niet zoiets als Republikeinen die corrupt zijn?

Twitter en Facebook zijn niet links of rechts: louter opportunistisch.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195910168
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Joehoe, allemaal private bedrijven die mogen doen wat ze zelf willen.

Zo'n Republikein als jij met die obsessie voor vrije markten en winst moet daar verder geen problemen hebben medunkt, is precies wat men in die hoek wil.
Alsnog dit is mijn punt niet, bij dit soort grote tech bedrijven mag er wel neutraal gebleven worden. Als dit soort nieuwsberichten worden verbannen van Hunter Biden omdat het niet geverifieerd was destijds, waarom laten ze al die conspiracy's over Trump dan wel toe? die zijn ook niet geverifieerd.

"Een anonieme bron zei dat Trump veteranen "losers" noemde paar jaar geleden" is ook totaal geen verificatie van iets. Dat mag wel.

Foto's van Hunters laptop die duidelijk geen photoshop zijn en dan worden verbannen en alles er omheen is duidelijk damage control vanuit binnenin. Zuckerberg zelf zei dat hij al wist dat het er aan zat te komen, FBI? die hadden de laptop namelijk al.

Het streisand effect is nu zeker gaande.

Maar alsnog, het gaat mij niet echt om de inhoud van wat er allemaal uitkomt, maar het beinvloeden van verkiezingen door selectief door nieuws heen te gaan. Het is voor mij een hele grote verificatie hoe Google/Twitter/Facebook e.d. de massa richting Biden probeert te drijven. Dankzij de mensen die daar hogerop zitten.

Het is niet onbekend dat vrijwel iedereen van big tech doneert aan DNC of wel Biden's campagne. Deze bedrijven zitten samen in vergaderzalen te bekokstoven hoe ze vandaag weer Trump in een slecht daglicht kunnen brengen.
Here are the top political donors from Amazon, Apple, Facebook, Google and Microsoft. Only one is backing Trump.

Mijn vraag is dan, als de rollen omgedraaid waren en Trump had alle touwtjes in handen omtrent social media? is dat dan niet eng? Zou ik wel eng vinden, als Trump al het slechte nieuws zal verwijderen en censureren. Er wordt met 2 maten gemeten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 woensdag 28 oktober 2020 @ 18:57:36 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195910186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Alsnog dit is mijn punt niet, bij dit soort grote tech bedrijven mag er wel neutraal gebleven worden. Als dit soort nieuwsberichten worden verbannen van Hunter Biden omdat het niet geverifieerd was destijds, waarom laten ze al die conspiracy's over Trump dan wel toe? die zijn ook niet geverifieerd.

"Een anonieme bron zei dat Trump veteranen "losers" noemde paar jaar geleden" is ook totaal geen verificatie van iets. Dat mag wel.

Foto's van Hunters laptop die duidelijk geen photoshop zijn en dan worden verbannen en alles er omheen is duidelijk damage control vanuit binnenin. Zuckerberg zelf zei dat hij al wist dat het er aan zat te komen, FBI? die hadden de laptop namelijk al.

Het streisand effect is nu zeker gaande.

Maar alsnog, het gaat mij niet echt om de inhoud van wat er allemaal uitkomt, maar het beinvloeden van verkiezingen door selectief door nieuws heen te gaan. Het is voor mij een hele grote verificatie hoe Google/Twitter/Facebook e.d. de massa richting Biden probeert te drijven. Dankzij de mensen die daar hogerop zitten.

Het is niet onbekend dat vrijwel iedereen van big tech doneert aan DNC of wel Biden's campagne. Deze bedrijven zitten samen in vergaderzalen te bekokstoven hoe ze vandaag weer Trump in een slecht daglicht kunnen brengen.
Here are the top political donors from Amazon, Apple, Facebook, Google and Microsoft. Only one is backing Trump.

Mijn vraag is dan, als de rollen omgedraaid waren en Trump had alle touwtjes in handen omtrent social media? is dat dan niet eng? Zou ik wel eng vinden, als Trump al het slechte nieuws zal verwijderen en censureren. Er wordt met 2 maten gemeten.
Trump is politicus

Google is een bedrijf.

Do the math.

En nogmaals: als Republikein zou ook jij van je kruk moeten glibberen van bedrijven die geen strobreed in de weg gelegd worden. Leve de vrije markt. Weg met overheidsbemoeienis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195910281
twitter


Nou ik zeg, arresteren!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195910915
biden heeft helemaal niet alle touwtjes in handen. (al je denkt van wel, laat maar bewijs zien)
en als je dit dus vaststeld, is het ook geen censuur.

bovendien is dat hele verhaal over die laptop overduidelijk nep en een wanhopige poging om biden zwart te maken, vlak voor de verkiezingen. poging om de democratie schade aan te doen, dus. walgelijk.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 19:56:17 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195911238
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Nou ik zeg, arresteren!
We waren getuigen :D
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195917893
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

. Er wordt met 2 maten gemeten.
Zegt iemand die vierkant achter een president staat die het zwart wit denken tot nieuwe niveaus heeft gestuwd met zijn constante tirade tegen alle media dat ze fake zouden zijn als die hem maar van enige repliek diende.

Ik vind dat veel verontrustender dan wat media bedrijven die niet meer meewerken aan de bewuste verspreide desinformatie door de GOP. :D
  donderdag 29 oktober 2020 @ 07:55:26 #32
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195918097
Ik citeer The Daily Mail, zodat niemand me kan verwijten dat ik het bevooroordeelde New York aanhaal:

https://www.dailymail.co.(...)nt-MISSING-post.html
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195918419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik citeer The Daily Mail, zodat niemand me kan verwijten dat ik het bevooroordeelde New York aanhaal:

https://www.dailymail.co.(...)nt-MISSING-post.html
We kunnen Carlson gewoon zelf aanhalen:
twitter


Sounds legit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195918535
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik citeer The Daily Mail, zodat niemand me kan verwijten dat ik het bevooroordeelde New York aanhaal:

https://www.dailymail.co.(...)nt-MISSING-post.html
wat is dit nou weer voor een onzin...
en ze maken niet eerst even een copietje, of zetten het in een computer? tuurlijk..

kennelijk doet fox/Carlson ook lekker mee met Biden trashen.verbaast me niet echt.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:31:50 #35
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919201
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

We kunnen Carlson gewoon zelf aanhalen:
[ twitter ]

Sounds legit.
Dat gaat mij dan weer te ver.

De documenten waren bemachtigd door Q, maar diens kat heeft ze verscheurd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195919455
https://gnews.org/

hier komen blijkbaar nog updates tot na de election, dus dat het een stunt is van Trump zijn kamp is onwaarschijnlijk anders hadden ze wel alles tegelijk online gegooid, natuurlijk een makkelijk offensief, want alles in de wereld komt door Trump namelijk als ik sommigen moet geloven
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:54:46 #37
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:48 schreef epicbeardman het volgende:
https://gnews.org/

hier komen blijkbaar nog updates tot na de election, dus dat het een stunt is van Trump zijn kamp is onwaarschijnlijk anders hadden ze wel alles tegelijk online gegooid, natuurlijk een makkelijk offensief, want alles in de wereld komt door Trump namelijk als ik sommigen moet geloven
Dat meen je niet! Er is méér? Na alle bloedstollende onthullingen die we al gehad hebeen, en nadat de belastende documenten zijn verdwenen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195919679
don't shoot the messenger guys, als jullie geen BNW/leaks kunnen handelen van een democraat ga dan in andere topics je lopen vervelen.

als dit om een van Trump zijn kinderen was gegaan stond het overal, zelfs op kinderjournaal.

die naaktfoto's die elke dag uitkomen en mails zijn heel wat meer bewijs dan een Tucker bij Fox die ook mee probeert te liften op deze hectiek.

de inhoud van de laptop met 24,000 filmpjes/foto's, duizenden emails/imessages zijn gewoon in handen bij meerdere personen die het kunnen releasen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195919713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:02 schreef epicbeardman het volgende:
don't shoot the messenger guys, als jullie geen BNW/leaks kunnen handelen van een democraat ga dan in andere topics je lopen vervelen.

als dit om een van Trump zijn kinderen was gegaan stond het overal, zelfs op kinderjournaal.

die naaktfoto's die elke dag uitkomen en mails zijn heel wat meer bewijs dan een Tucker bij Fox die ook mee probeert te liften op deze hectiek.

de inhoud van de laptop met 24,000 filmpjes/foto's, duizenden emails/imessages zijn gewoon in handen bij meerdere personen die het kunnen releasen.
Maar het "schandaal" blijft allemaal maar niet plakken hè?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195919742
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar het "schandaal" blijft allemaal maar niet plakken hè?
Daar komen we over een paar dagen achter. Hoeveel er is blijven 'plakken' in het bewustzijn van de voters.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:07:00 #41
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:02 schreef epicbeardman het volgende:
don't shoot the messenger guys, als jullie geen BNW/leaks kunnen handelen van een democraat ga dan in andere topics je lopen vervelen.

als dit om een van Trump zijn kinderen was gegaan stond het overal, zelfs op kinderjournaal.

die naaktfoto's die elke dag uitkomen en mails zijn heel wat meer bewijs dan een Tucker bij Fox die ook mee probeert te liften op deze hectiek.

de inhoud van de laptop met 24,000 filmpjes/foto's, duizenden emails/imessages zijn gewoon in handen bij meerdere personen die het kunnen releasen.
Een deel van de documenten is verdwenen. Maar dat is niet erg, er zijn allerhande kopieën die misschien wel vrijgegeven kunnen worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:07:58 #42
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar komen we over een paar dagen achter. Hoeveel er is blijven 'plakken' in het bewustzijn van de voters.
En vooral: waarvan er iets is blijven plakken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195919793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar komen we over een paar dagen achter. Hoeveel er is blijven 'plakken' in het bewustzijn van de voters.
Wat zullen die mensen raar opkijken als blijkt dat je niet op Hunter Biden kan stemmen. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:09:20 #44
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919816
Niemand valt trouwens de boodschapper aan. Maar ja, je bent niet in je eerste leugentje, dan wel Jensen-achtige geintje gestikt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195919836
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat zullen die mensen raar opkijken als blijkt dat je niet op Hunter Biden kan stemmen. :D
Familie schandaal. Dat icm de vele filmpjes van onze Joe zelf waarin hij kleine meisjes aan het gropen is. Zal vast wel wat van blijven plakken.
pi_195919839
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar het "schandaal" blijft allemaal maar niet plakken hè?
oh jawel hoor, alleen is dat voor diegene die alleen zich binnen MSM kanalen bevinden inderdaad niet zichtbaar, het is al meer dan een week elke dag nieuwe leaks en erg belastende foto's (denk aan foto's met zijn nichtje)

Hoewel er hier mensen zijn die willen wegkijken omdat het wellicht de verkiezingen kunnen beinvloeden hebben Amerikanen het wel gewoon door.

https://www.mrctv.org/blo(...)esonating-absolutely

quote:
on CBS, they asked Pennsylvania voters if they were concerned about the “behavior” of Hunter Biden.

“The President has been making an issue of the behavior of Joe Biden's son, Hunter. Is that resonating with anyone?" CBS’s Anthony Mason asked on Wednesday.

“Absolutely,” a voter replied. “I'm concerned if Biden got into office that, you know, if something happened with his son or things start coming out, then he's going to defend his son. He's not going to be defending the country.”

“Hunter Biden has always been an issue for me quite honestly. His behavior is very questionable. Having said that, I'm as concerned about Hunter Biden as I am about the Trump children,” another voter responded.

“Let’s deal with facts also,” another voter said. “If there’s an investigation going in, or there is more material that has to come out, okay –then let’s deal with it when it does.”
Nu moet Joe Rogan/Alex Jones, Facebook/Google hearings, alles er omheen, FOX dat erg groot is, het streisand effect wat gaande is.

Als zelfs NOS het over de laptop heeft dan is het zeker wel aangekomen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195919890
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

oh jawel hoor, alleen is dat voor diegene die alleen zich binnen MSM kanalen bevinden inderdaad niet zichtbaar, het is al meer dan een week elke dag nieuwe leaks en erg belastende foto's (denk aan foto's met zijn nichtje)

Hoewel er hier mensen zijn die willen wegkijken omdat het wellicht de verkiezingen kunnen beinvloeden hebben Amerikanen het wel gewoon door.

https://www.mrctv.org/blo(...)esonating-absolutely
[..]

Nu moet Joe Rogan/Alex Jones, Facebook/Google hearings, alles er omheen, FOX dat erg groot is, het streisand effect wat gaande is.

Als zelfs NOS het over de laptop heeft dan is het zeker wel aangekomen.
Durf je de "foto's met zijn nichtje" hier te posten?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:14:57 #48
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919910
Het is je in ieder geval gelukt om iemand te vinden die meer verstand heeft dan jij:

Let’s deal with facts also,” another voter said. “If there’s an investigation going in, or there is more material that has to come out, okay –then let’s deal with it when it does.”

Maar die bedenkt zich nog wel, want de onthullingen gaan ook na de verkiezingen door.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:16:30 #49
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195919935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef epicbeardman het volgende:

Nu moet Joe Rogan/Alex Jones, Facebook/Google hearings, alles er omheen, FOX dat erg groot is, het streisand effect wat gaande is.
Mensen die daarnaar luisteren, stemmen bijna per definitie niet op Biden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195919989
quote:
5s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Durf je de "foto's met zijn nichtje" hier te posten?
Nee ik ga geen foto's posten. Hoe graag jij mij ook verbannen ziet worden.


OANN.com heeft bij Delaware politie de vraag neergelegd of ze bekend zijn met de inhoud van de laptop en zeggen dat er bewijs is dat het om het nichtje gaat die destijds zelfs minderjarig was
. Echt heel erg ziek wordt ik hier van. Ik maak helemaal geen beschuldigingen graag over dit soort dingen.

Damage control is wat er nu plaatsvindt, zeker tot de election, als Biden verliest zal hij zeker uit de media verdwijnen en zijn familie uit de politiek. Ze ontkennen ook niks van de laptop of foto's, want ze weten dat het echt is. Biden wordt boos als je hem er over vraagt, erg boos. Waarom lacht hij het niet weg zoals bij de debatten hij dat wel met andere vragen deed? Ze schamen zich kapot.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')