SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt mij een FOK!ker???quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van @:tamieke
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Minder nieuwe besmettingen, maar cijfers incompleet
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je noemt mij een FOK!ker???
Sinds wanneer ben ik een man?
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe erg is de hoofdpijn @:kwiwi?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik deed net of het niet over jou ging.
Amateurs.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 8123 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er veel minder dan gisteren, maar het RIVM waarschuwt dat het aantal lager is doordat er ICT-problemen zijn. Net als zaterdag zijn, door een technisch storing in de systemen van de GGD, niet alle cijfers van alle regio's al bij het RIVM beland.
Er kwamen 54 nieuwe sterfgevallen bij, meldt het RIVM. Dit cijfer is wél compleet.
Bedankt voor de update.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Overheid en ITquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus er kan ook gewoon niks goed gaan hè.
johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
O jezus, dat klinkt wel heftig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo erg dat we al 2x 's nachts het ziekenhuis hebben moeten bellen. Maar goed, de kans dat het iets ernstigs is is natuurlijk klein.
Echt, die eerste persconferentie van 'we gaan geen handen schudden' waarop Rutte en Jaap elkaar de hand schudden, dat was toch we dé voorspelling van de rest van 2020.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:35 schreef TaMieke het volgende:
En hoop dat het eten een terugkerend thema is en niet het keihard genomen worden!
Van wat ik begrepen heb, heb je nogal wat slakkesporen veroorzaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste meets die ik had heb ik me best wel vermaakt.
Honger nu!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten is een terugkerend thema.
Zusjes ook.
Ja daarom wilde ik even duidelijkheidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit op een FOK!-meet.
Ja, alleen geven ze dan gewoon pijnstillers ipv naar de oorzaak te zoekenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh
dan moet het wel flinke hoofdpijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |